Niet doen. Is troep.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
En eens de ontvochtigings stand eens uitproberen
Heb je geen ramen die vannacht allemaal open kunnen? het wordt gvd 19 graden.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
27.0 Zo zal het nog wel een paar dagen blijven.
Ik had begrepen dat het sowieso aangenamer voelt als je de luchtvochtigheid naar beneden brengt, ongeacht de temperatuur?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet doen. Is troep.
Enne, dan zit je nu lekker met je airco frisse lucht te maken, en dan laat je weer de vochtige buitenlucht naar binnen?
Ja dat kan wel.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je geen ramen die vannacht allemaal open kunnen? het wordt gvd 19 graden.
Als je de slang naar buiten laat in die stand kan je net zo goed de airco aan laten, dan wordt het vocht nog gewoon naar buiten afgevoerd. Als je dat niet doet warm je je huis alleen maar op.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het sowieso aangenamer voelt als je de luchtvochtigheid naar beneden brengt, ongeacht de temperatuur?
Maar goed, ik ben nog een leek op aircogebied
Wat zijn eigenlijk de 'beste/aangenaamste' waardes (minimum en maximum) qua luchtvochtigheid in huis?
Kopen dan, neem een mobiele die geschikt is voor jouw oppervlakte/inhoud qua kamer.quote:
Dat kan niet, kamer is te groot.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kopen dan, neem een mobiele die geschikt is voor jouw oppervlakte/inhoud qua kamer.
Niet te vergelijken met een vaste airco, maar het maakt wel degelijk een groot verschil tussen onaangenaam warm of zelfs heet binnen en aangenaam.
Thanksquote:Op zondag 28 juni 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de slang naar buiten laat in die stand kan je net zo goed de airco aan laten, dan wordt het vocht nog gewoon naar buiten afgevoerd. Als je dat niet doet warm je je huis alleen maar op.
Ik geloof nooit dat de nachtelijke airco even goed werkt als helemaal geen aircoquote:Op zondag 28 juni 2026 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Thanks
Heb overigens van de week de airco 1 keer 's nachts aan laten staan, maar uiteindelijk liep de temperatuur uiteindelijk tot dezelfde waarde op als dat ik hem 's ochtends pas aan zette, dus dat doe ik niet meer.
Tot nu toe netto voor 20 euro aan stroom verbruikt in 9 dagen tijd, mede dankzij de panelen, dus dat is te overzien, 2,25 euro per dag.
Wat ik zo zie is de krachtigste mobiele airco 18.000 BTU, en geschikt voor grote woonkamers en klaslokalen.quote:
18k slechts 75? Dan zijn ze toch wat eerlijker gewordenquote:Op zondag 28 juni 2026 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat ik zo zie is de krachtigste mobiele airco 18.000 BTU, en geschikt voor grote woonkamers en klaslokalen.
Maximaal oppervlak 75 vierkante meter en 175 kubieke meter inhoud.
Zonder airco aan 's nachts werd het in de afgelopen 4 bloedhete dagen 25,5 graden als max.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat de nachtelijke airco even goed werkt als helemaal geen airco
Tenminste, ik kwam deze tegen na een korte Google actie:quote:Op zondag 28 juni 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18k slechts 75? Dan zijn ze toch wat eerlijker geworden
quote:Omschrijving
De Evolar EVO-18000CH mobiele airco is ongeveer 77cm hoog en 49cm breed. Daarmee is hij zeer compact en is de airco overal in huis te installeren. De Evolar EVO-18000CH is in staat om ruimtes te koelen tot 75m2 / 175m3 en is uitermate geschikt voor ruimtes als klaslokalen, woonkamers, slaapkamers, vergaderruimtes, winkels, etc.
Dan heb ik er twee nodig.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat ik zo zie is de krachtigste mobiele airco 18.000 BTU, en geschikt voor grote woonkamers en klaslokalen.
Maximaal oppervlak 75 vierkante meter en 175 kubieke meter inhoud.
Heh, ik zat ook al voor deze te kijken. Is 'ie echt zo lomp dan, de buitenunit? Of past het niet wat betreft bevestiging?quote:Op zondag 28 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ben er net achter dat die portasplit niet door m'n slaapkamerraam gaat
Dat zegt vooral wat over mijn raamquote:Op zondag 28 juni 2026 22:03 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Heh, ik zat ook al voor deze te kijken. Is 'ie echt zo lomp dan, de buitenunit? Of past het niet wat betreft bevestiging?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |