Ook ja. Maar minder snel, er komt dan nogal veel warmte via de onderburenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:23 schreef Ama het volgende:
@:Cheeseburgert is het hartje winter daar ook snel koud of dat dan weer niet?
Hier ook, whahahaaaaa wat een grap 🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het hele huis is zo'n beetje 28 °C nu.
Hier ook. Krijg het al dagen niet meer onder de 28,5.quote:Op zondag 28 juni 2026 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik tikte gister 30,5 aan, afgelopen nacht uiteraard alles tegen elkaar open gezet, maar toen ik vanochtend uit bed kwam was het nog steeds 29. Inmiddels 29,5...
Als de warmte eenmaal in de stenen zit, dan komt het er ook niet snel meer uit.quote:Op zondag 28 juni 2026 15:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier ook. Krijg het al dagen niet meer onder de 28,5.
Jahaaaaa dat weet ik wel en des winters is dat helemaal prima maar mijn huis doet nu aan als een sauna voor zweterige zwijnen. Iedereen zit aan zichzelf ruikend chagrijnig op de bank.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als de warmte eenmaal in de stenen zit, dan komt het er ook niet snel meer uit.
Dat is maar goed ook, anders zou je op wat koudere dagen in de zomer moeten stoken.
En dan net op tijd voor de volgende hittegolf is het eindelijk een klein beetje leefbaarquote:Op zondag 28 juni 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
27.0 Zo zal het nog wel een paar dagen blijven.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan net op tijd voor de volgende hittegolf is het eindelijk een klein beetje leefbaar
Zet de AC dan wat lager, Mein god, je leeft maar 1 keer, het gaat om dubbeltjes per dag.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
27.0 Zo zal het nog wel een paar dagen blijven.
Die heb ik heul nie.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zet de AC dan wat lager, Mein god, je leeft maar 1 keer, het gaat om dubbeltjes per dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |