Een ventilator koelt ook niet, verplaatst alleen lucht. In dit geval warmere lucht richting je thermometer/thermostaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 22:13 schreef kilon het volgende:
Vanmiddag toen ik thuiskwam van werk was het 28,6 graden. Kan gebeuren, zonnewering was ook niet naar beneden, enkel de gordijnen dicht. Dus maar meteen de ventilator aangezet (alles nog dicht want het was buiten warmer) en daardoor koelde het af naar 29 graden. Dat is geen typefout.
Nu staat alles wel open en koelt het erg langzaam wel een beetje af.
De luchtvochtigheid is nu stukken beter dan toen, zelfs dezelfde temperatuur zal minder vervelend voelen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:
26, nog niet zo erg als een paar weken geleden
Dat is ook zeker zoquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is nu stukken beter dan toen, zelfs dezelfde temperatuur zal minder vervelend voelen.
Pellets sorterenquote:Op woensdag 15 juli 2026 11:02 schreef vosss het volgende:
Mijn pelletkachel denkt dat het 21 graden is binnen.
Hier wel zo ja nu met koken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
25,5, zal zo dus wel 26 worden omdat ik een eitje ga koken
Ik vond het ook vrij warm, ondanks dat het koeler was. Vandaag ook nog best broeierig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:03 schreef Elan het volgende:
24 met de airco aan ik vond het vannacht ineens weer warm.
Vond het vannacht ook al broeierig, en dan zien wat de temperatuur en luchtvochtigheid zijn doet me heel erg aan mezelf twijfelen, maar gelukkig was ik niet de enigequote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was afgelopen nacht broeierig op de slaapkamer, en nu vind ik het met 24 graden in de woonkamer fris
Misschien toch morgen overdag de mobairco maar eens aanzetten ja om de warmte uit de muren te krijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen godverdomme gevangenen hier, je koelt je huis of je doet het niet
De airco is al de hele dag lekker bezig om die enorme hitte die hier inmiddels in de muren is geslopen eruit te trekken. Had het vannacht vervelend benauwd voor het eerst sinds weken...
Je kan ook mooi zien waar alles even dicht moet wegens regen.
18,8 nuquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien toch morgen overdag de mobairco maar eens aanzetten ja om de warmte uit de muren te krijgen.
Puur met doorluchten gaat niet echt hard, ondanks dat het vandaag maar 22 graden was.
Binnen was het vanochtend 26,5.
Nu 25,5 met alleen doorwaaien de hele dag.
Dat is wel erg laagquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18,8 nu
Nu ben ik vooral benieuwd hoe laag ik dit kan krijgen
Nog niet, maar ze zijn wel ingelicht.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag
Rayonhoofden al uitgenodigd?
It giet oanquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze zijn wel ingelicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |