Het laatste stukje zit op die rol geplakt schijnbaarquote:
Heb ik gedaan!quote:Op zondag 28 juni 2026 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je degene die is gaan lekker in de machine, ze gaan daar toch stuk
Geen droge neus ?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen
Kouwe tenen
Mooi combi een knuffel en kouwe tenenquote:Op zondag 28 juni 2026 11:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel voor iedereen
Kouwe tenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef DJMO het volgende:
Ik durf bijna niet meer te zwemmen...Zo erg afgevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want met een laag vetpercentage heb je minder drijfvermogen.
Ze heeft net een 3 dubbel onbijt op.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo erg afgevallen?Want met een laag vetpercentage heb je minder drijfvermogen.
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef DJMO het volgende:
Ik durf bijna niet meer te zwemmen...o je rug draaien dan blijf je wel drijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 28 juni 2026 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft net een 3 dubbel onbijt op.
Plaatjes staan wel in het topic.quote:
Hello Fogelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het zwembad helemaal voor mij alleen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Have fun GG, lekker op een terrasje een bakkie leut en een stuk appeltaart eten?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 12:10 schreef DJMO het volgende:
Lekker hoor, krijg je Rob niet zo gek om mee te zwemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het zwembad helemaal voor mij alleenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het zwembad helemaal voor mij alleen
Ja iedereen is nu natuurlijk lekker buiten.![]()
Iedereen weggejaagd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het zwembad helemaal voor mij alleen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Lol, even adrem als altijdquote:Op zondag 28 juni 2026 12:12 schreef ToT het volgende:
Ze wil zeker niet met Dries Roelvink geassocieerd worden!
Heb je het nog koudquote:
Als het niet te druk is ...quote:Op zondag 28 juni 2026 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Have fun GG, lekker op een terrasje een bakkie leut en een stuk appeltaart eten?
Die had vandaag geen zin, had gisteren al gezwommen.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, krijg je Rob niet zo gek om mee te zwemmen?
Nee. Het kan zelfs mij te gek zijn.quote:
Vermoed zo maar van niet, het is wel erg warm. Het is hier alweer 30 gradenquote:
https://www.ebay.co.uk/it(...)-Sus64kaAjhUEALw_wcBquote:Op zondag 28 juni 2026 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar het is niet anders, de orginele zullen wel niet te betalen zijn en ik weet ook niet of die oude spellen van Mario nog te koop zijn
JIj bent echt gek op zwemmen of niet, je gaat er speciaal voor naar een hotelquote:Op zondag 28 juni 2026 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die had vandaag geen zin, had gisteren al gezwommen.
[..]
Nee. Het kan zelfs mij te gek zijn.
Beetje duur maar lief dat je hem hebt opgezochtquote:Op zondag 28 juni 2026 12:23 schreef laforest het volgende:
[..]
https://www.ebay.co.uk/it(...)-Sus64kaAjhUEALw_wcB
Valt wel mee. Normale zwembaden vind ik te druk. In een hotel is het vaak rustig.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent echt gek op zwemmen of niet, je gaat er speciaal voor naar een hotel
Waarom neem je geen abo van een zwembad?
Geen idee ik ben al wel 15 jaar niet in een zwembad geweestquote:Op zondag 28 juni 2026 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee. Normale zwembaden vind ik te druk. In een hotel is het vaak rustig.
Je gaat wel regelmatig met je kids zwemmen.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee. Normale zwembaden vind ik te druk. In een hotel is het vaak rustig.
Soms met de jongste, en dan ligt hij in het water, en ik zit dan aan de kantquote:Op zondag 28 juni 2026 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat wel regelmatig met je kids zwemmen.
Dat schiet ook niet op dan dat is geen zwemmenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Soms met de jongste, en dan ligt hij in het water, en ik zit dan aan de kant
Reken ik ook goed.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar toch wel leuk om zo samen tijd door te brengen!quote:Op zondag 28 juni 2026 12:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Houdt mini ook van zwemmen. Heeft hij zijn zwemdiploma al?quote:Op zondag 28 juni 2026 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar toch wel leuk om zo samen tijd door te brengen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |