Hey Simon, leuk je weer te zienquote:
Ziet er goed uit dat ontbijt jammie jammiequote:Op zondag 28 juni 2026 09:21 schreef DJMO het volgende:
In het weekend is het ontbijt van 7 tot 11, het zwembad is al vanaf 7 uur open en we hoeven pas om 12 uur uit te checken. Echt. Deze accommodatie komt boven aan m'n lijstje met favoriete bestemmingen als tussenstop (voor een lange vakantie ook wel geschikt, maar Aken is verder niet zo bijzonder op de Dom na dan)
Hey Lafquote:
Ben je niet op de stenenvloer gaan liggenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben uiteindelijk bij mama op de zetel in slaap gevallen
Te warm bij mij
Nee helaas nietquote:Op zondag 28 juni 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je niet op de stenenvloer gaan liggen
quote:
Living the good life.quote:
Ligt ook een beetje hard he.quote:
Ja. Is serieus genot dit.quote:
Dan is de tweede toch al koud als je de eerste op hebt?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak altijd 2 kopjes koffie tegelijk
Gelukkig maar. zonde van je energie om boos te zijnquote:
Ik ben nog steeds op zoek naar een nitendo nes.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:50 schreef laforest het volgende:
Ik ben vrolijk. Met William-Alexander ben ik samen een nieuwe game aan het kiezen.
Een mini heeft standaard een hdmi aansluiting... wat voor mini is dat? Wel een officiële?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een nitendo nes.
IK heb 2x mini gekocht 2 jaar geleden maar die doet het niet op de nieuwste tv's
Ik was altijd gek op Mario spelletje, de eerste niet de nieuwste
Maar heb er toen twee gekocht en paassen allebei niet o de tv
Niet als je het snel opdrinkt.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is de tweede toch al koud als je de eerste op hebt?
Je hebt laatst een nieuwe tv gekocht. Werken ze het daar ook niet?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een nitendo nes.
IK heb 2x mini gekocht 2 jaar geleden maar die doet het niet op de nieuwste tv's
Ik was altijd gek op Mario spelletje, de eerste niet de nieuwste
Maar heb er toen twee gekocht en paassen allebei niet o de tv
Joh.quote:
Heb dat allemaal gekocht, was meer geld kwijt aan kabels en andere dingen. Maar niets pastequote:Op zondag 28 juni 2026 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Een mini heeft standaard een hdmi aansluiting... wat voor mini is dat? Wel een officiële?
Niet-officiële moet je gewoon converter aansluiten. Opgelost
[ afbeelding ]
Lol dan moet je wel snel drinkenquote:
Nee toevallig net gekeken maar daar zitten die tulpaansluitingen helemaal niet meerquote:Op zondag 28 juni 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt laatst een nieuwe tv gekocht. Werken ze het daar ook niet?
Snap ik met al dat lekkers daarquote:
https://www.nintendo.com/(...)zwPTdIPrkzfN_OMK7PtJquote:Op zondag 28 juni 2026 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt laatst een nieuwe tv gekocht. Werken ze het daar ook niet?
Zou gewoon op nieuwe tv's moeten werken.quote:
Helaas niet, zal de orginele wel niet zijnquote:Op zondag 28 juni 2026 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
https://www.nintendo.com/(...)zwPTdIPrkzfN_OMK7PtJ
[..]
Zou gewoon op nieuwe tv's moeten werken.
Had net een foto gemaakt om hem facebookmarktplaats te zettenquote:Op zondag 28 juni 2026 10:20 schreef laforest het volgende:
[..]
https://www.nintendo.com/(...)zwPTdIPrkzfN_OMK7PtJ
[..]
Zou gewoon op nieuwe tv's moeten werken.
Die ik heb dus helaas nietquote:Op zondag 28 juni 2026 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
De SNES mini classic heb ik wel en die kan gewoon via hdmi
Knuffie ook goedquote:
Dat is geen officiële helaasquote:Op zondag 28 juni 2026 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had net een foto gemaakt om hem facebookmarktplaats te zetten
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:52 schreef ToT het volgende:
Goh, de pods van de wasmachine zijn aan elkaar gesmolten door de hitte van de afgelopen dagen!
Dan kan mijn sticker wel weer weg.quote:
Gaan ze dan weer los van elkaar?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je moet ze even in de koelkast leggen.
Jammer, maar het is niet anders, de orginele zullen wel niet te betalen zijn en ik weet ook niet of die oude spellen van Mario nog te koop zijnquote:
Of even likken schijnt ook te helpen.quote:
Ja dat wil welquote:Op zondag 28 juni 2026 10:52 schreef ToT het volgende:
Goh, de pods van de wasmachine zijn aan elkaar gesmolten door de hitte van de afgelopen dagen!
Ik heb er 2 van elkaar af moeten scheuren waardoor eentje is gaan lekken.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of even likken schijnt ook te helpen.
Lijm op aluminiumfolie?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wil wel
Ik haalde gisteren het laatste stukje alumimium folie van de rol af en ik trok hele slierten lijm mee
Heb dat stukje folie maar weggegooid. Niet smakelijk om over mijn eten te doen
Doe je degene die is gaan lekker in de machine, ze gaan daar toch stukquote:Op zondag 28 juni 2026 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van elkaar af moeten scheuren waardoor eentje is gaan lekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |