Neequote:Op zondag 28 juni 2026 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik een lul als ik zeg dat dit één van de weinige dingen is die best betrouwbaar voorspeld kan worden?
Sorry.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit ik al.
Zal er hier op Fok in dit topic proberen niet teveel over uit te wijden, want de meesten (niet iedereen) hebben het begrip en empathie van een aardappel.
quote:Op zondag 28 juni 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier vannacht schijnbaar wel even een halfuurtje kosgegaan, zelf niks van gemerkt
[ link | afbeelding ]
Denk dat dat niet goed is voor het mentale welzijn van sommigen hier.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2026 09:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik las geruchten over een tweede heatdome? Als dat zo is kan je me een spuitje geven, ik ben done.
Kunnen ze dat nu al weten voor over 2 weken? @:Momo
Leg gewoon uit. Krukje staat toch al klaar.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat dat niet goed is voor het mentale welzijn van sommigen hier.
Ik zat hier precies op de verkeerde plek (of goede, net hoe je het bekijkt) in w-brabant, de eerste bui ontstond precies op het Hollands Diep dus kreeg ik alleen al het geflits van mee, die van vannacht was dan weer te oostelijk waardoor er alleen een randje van de regen zat.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hier is vannacht ietwat meer gevallen
Gisteravond was deze nog leeg
Het ging ook maar door, pas na 4 uur stopte het
Omgeving Hoorn
Thanksquote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik, las ik al eerder, daarom zeg ik het.![]()
Hoop voor je dat die verwachting niet uitkomt.
En ik wil jou niet op dat krukje zienquote:Op zondag 28 juni 2026 10:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Leg gewoon uit. Krukje staat toch al klaar.
Waar zit die nog (gelukkig) grote onzekerheid in?quote:Op zondag 28 juni 2026 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben bang dat de kans redelijk groot is dat vanaf ongeveer 7 juli de temperatuur weer omhoog gaat...
Maar zoals je ziet is de kans ook nog wel aanwezig dat het koeler blijft. Onzekerheid is nog groot.
Ik hoop ook echt dat we een even rond de 20/25 blijven als tmax.
Geloof er geen zak van, de volgende hittekoepel is alweer in de maak.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben bang dat de kans redelijk groot is dat vanaf ongeveer 7 juli de temperatuur weer omhoog gaat...
Maar zoals je ziet is de kans ook nog wel aanwezig dat het koeler blijft. Onzekerheid is nog groot.
Waar is dit? Want voor waar ik woon zie ik dit totaal niet alles stabiel 20-23.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aircomonteur op mijn werk zegt Daikin of Mitsubishi zijn goed.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hier waait het wel een beetje, langzamerhand koelt mijn huis af. Wat is de beste airco prijs-kwaliteit gezien? Waar hebben jullie goede of juist heel slechte ervaringen mee?...
quote:In Duitsland was het afgelopen nacht de warmste nacht ooit gemeten, blijkt uit voorlopige gegevens van de Duitse weerdienst. In Kubschütz, in de oostelijke deelstaat Saksen, bleef de minimumtemperatuur 29,4 graden.
Of we in een westelijke circulatie blijven of onder invloed van azorenhoog weer in omega blokkade komen te liggen.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar zit die nog (gelukkig) grote onzekerheid in?
Is het vooral de windrichting of dat een lage druk gebied nog in de buurt komt?
Staat er boven Midden Nederlandquote:Op zondag 28 juni 2026 10:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar is dit? Want voor waar ik woon zie ik dit totaal niet alles stabiel 20-23.
Ja hier in het zuidwesten zou het maar 25 worden, maar inmiddels tikt het alweer de 26 aanquote:Op zondag 28 juni 2026 10:34 schreef Momo het volgende:
Trouwens nu al weer 27 graden, zo koel is het nog niet
Voor de korte termijn is vooral nog onduidelijk hoe noordelijk de hittebubbel gaat komen dacht ik. Spanje en Frankrijk krijgen sowieso weer temperaturen boven de 50 graden, maar misschien krijgen we hier alleen het randje mee. Het is nog niet met genoeg zekerheid te zeggen hoe de kaarten er over twee weken voor staan.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waar zit die nog (gelukkig) grote onzekerheid in?
Is het vooral de windrichting of dat een lage druk gebied nog in de buurt komt?
Moet nog een peertje vervangen..quote:Op zondag 28 juni 2026 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik wil jou niet op dat krukje zien
RIPquote:Op zondag 28 juni 2026 10:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor de korte termijn is vooral nog onduidelijk hoe noordelijk de hittebubbel gaat komen dacht ik. Spanje en Frankrijk krijgen sowieso weer temperaturen boven de 50 graden, maar misschien krijgen we hier alleen het randje mee. Het is nog niet met genoeg zekerheid te zeggen hoe de kaarten er over twee weken voor staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |