idd ik ben er van wakker geworden en heb even een 15 minuten naar de stroboscoop gekeken en enkel inslagen erg dichtbij gezien. Echt een bizarre hoeveelheid ontladingen.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:48 schreef Minimunt het volgende:
Tilburg hier. Wat een show. Was hem al in de gaten aan het houden dus beetje half wakker aan t volgen. Net optijd alles dicht kunnen doen voor de shelfcloud die met een rotvaart overheen kwam. En deze intensiteit flitsen…. Niet normaal. Nog nooit meegemaakt
Het komt wel goed schatje.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:36 schreef Isane het volgende:
Het is op onze slaapkamers nog 30 graden![]()
Niet te doen
Staat al de halve week in alle weerkaarten dat vandaag de verlossing van de benauwde kutlucht in de loop van de dag zou komen.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:33 schreef Remco het volgende:
Waarom worden warme periodes in de zomer altijd te kort voorspelt, vrijwel altijd loop het langer door? Vandaag ook gewoon weer dik 30 plus hier.
COCO denk ikquote:Op zondag 28 juni 2026 03:59 schreef Isane het volgende:
[..]
Oh, dan was het een andere mod die dat poste in deze reeks vanavond
In oktober schijnt het weer wat af te koelen.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik las geruchten over een tweede heatdome? Als dat zo is kan je me een spuitje geven, ik ben done.
Kunnen ze dat nu al weten voor over 2 weken? @:Momo
quote:Op zondag 28 juni 2026 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
In oktober schijnt het weer wat af te koelen.
Ik zou niet zo ver vooruit kijken, dan zit je toch straks permanent in de stress?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik las geruchten over een tweede heatdome? Als dat zo is kan je me een spuitje geven, ik ben done.
Kunnen ze dat nu al weten voor over 2 weken? @:Momo
Ben ik een lul als ik zeg dat dit één van de weinige dingen is die best betrouwbaar voorspeld kan worden?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou niet zo ver vooruit kijken, dan zit je toch straks permanent in de stress?
Zit ik al.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou niet zo ver vooruit kijken, dan zit je toch straks permanent in de stress?
Dat weet ik, las ik al eerder, daarom zeg ik het.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zit ik al.
Zal er hier op Fok in dit topic proberen niet teveel over uit te wijden, want de meesten (niet iedereen) hebben het begrip en empathie van een aardappel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |