Dat schoppen mis ik, ze pakken alles van ons af.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Mwoah, ik kijk het even aan. Kon best eens leuk worden. Goaltjes, beetje schoppen.
Daar heb ik nog in gepost met mijn oude account!quote:Op maandag 29 juni 2026 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
@:de_boswachter had ooit een leuk topic over een hete pizza van de lieddol die zo heet was dat je reet er drie dagen van in de fik stond maar die kan ik niet meer terugvinden.
Pizza Infernoquote:Op maandag 29 juni 2026 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
@:de_boswachter had ooit een leuk topic over een hete pizza van de lieddol die zo heet was dat je reet er drie dagen van in de fik stond maar die kan ik niet meer terugvinden.
oplader stuk?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
Hè verdomme... batterij laptop is bijna leeg
Dat wordt maar eventjes op bezoek komen hier
Verdomme Lennyquote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
Was dit niet van Kluun?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2026 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik eet vooral rijst met kip en augurken tegenwoordig. En dan alleen tussen 12:00 en 22:30. Bevalt fantastisch. Heb me wel voorgenomen tijdens deze sportzomer er ietwat minder op te letten. Dus een XL pizza tijdens het voetballen of wielrennen is in deze geen probleem.
Ik weet nog wel een recept voor een lekkere tosti.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Nee ik zit te ver af van een stopcontactquote:
Hoe kan dit nou?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
quote:
ah maar die is weer fris voor Nederland, je digitale thuis tochquote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik zit te ver af van een stopcontact
Ben m vergeten op te laden vandaag.
Broord, kaas en hesp?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een recept voor een lekkere tosti.
daar zijn ook leuke how-to videos van!quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een recept voor een lekkere tosti.
Ik heb Croky Bolognesequote:Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dit is normaal? Dacht fabrieksfoutje ofzo. Raar.
[..]had me pasgeleden als eens aan de ‘nieuwe’ Lays vergrepen. Smaakloze rommel. Blijf bij Croky allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |