ah maar die is weer fris voor Nederland, je digitale thuis tochquote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik zit te ver af van een stopcontact
Ben m vergeten op te laden vandaag.
Broord, kaas en hesp?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een recept voor een lekkere tosti.
daar zijn ook leuke how-to videos van!quote:Op maandag 29 juni 2026 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een recept voor een lekkere tosti.
Ik heb Croky Bolognesequote:Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dit is normaal? Dacht fabrieksfoutje ofzo. Raar.
[..]had me pasgeleden als eens aan de ‘nieuwe’ Lays vergrepen. Smaakloze rommel. Blijf bij Croky allen.
Wat lekker zegquote:
Croky Paprika staat wel op 1.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]had me pasgeleden als eens aan de ‘nieuwe’ Lays vergrepen. Smaakloze rommel. Blijf bij Croky allen.
Hebben ze in België geen smartphones?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:38 schreef Lenny77 het volgende:
Hè verdomme... batterij laptop is bijna leeg
Dat wordt maar eventjes op bezoek komen hier
Eensch.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Croky Paprika staat wel op 1.
Jawel maar dat werkt met deze types van topics niet zo lekkerquote:Op maandag 29 juni 2026 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België geen smartphones?
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Smeer u in met citroensapquote:Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben woest, ziedend
De muggen komen uit, kan niet meer luchten zonder dat ze met bakken binnen zwermen. Moet morgen maar een muggenval maken.
Zo'n racket kopenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben woest, ziedend
De muggen komen uit, kan niet meer luchten zonder dat ze met bakken binnen zwermen. Moet morgen maar een muggenval maken.
Woon je in een moeras of watquote:Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben woest, ziedend
quote:
Ja.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
kijken we dit of slapen jullie vroeg vanwege NL vannacht
Jezus... zo sjiek!quote:Op maandag 29 juni 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ik kan niet typen op een telefoon. Niks meer dan korfe whatsapp berichtjes.quote:
Stukje droogleggen die troepquote:Op maandag 29 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stukje vijver genot achnter het appartement.
Korfequote:Op maandag 29 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kan niet typen op een telefoon. Niks meer dan korfe whatsapp berichtjes.
Heb je een spasme ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kan niet typen op een telefoon. Niks meer dan korfe whatsapp berichtjes.
Niet de stop zoeken en deze er uit trekken :’)quote:Op maandag 29 juni 2026 22:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet mijn vijver en zoveel zand ga ik niet scheppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |