Waarom lees ik v***squote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja hier is echt kut. Luchtvochtigheid van 80% erbij ook nog. Bah bah.
Ja maar als ze even een uurtje niet kunnen landen stort gelijk het halve systeem in elkaarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Volgens mij is de kust nu wel veilig. Het is een stuk drukker in de lucht rond Schiphol nu
[ afbeelding ]
Misschien door de posts van paultjuhquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef MissHobje het volgende:
Eerder had ik geen hoofdpijn, maar dat begint me toch op te komen (eigenlijk altijd met onweer) zou het een voorbode zijn voor straks?
Same here..ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef MissHobje het volgende:
Eerder had ik geen hoofdpijn, maar dat begint me toch op te komen (eigenlijk altijd met onweer) zou het een voorbode zijn voor straks?
Ze heeft nu al hoofdpijn en je bent er nog niet eens.quote:
Ga jij op straat lopen met dit weer?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:43 schreef Paul het volgende:
[..]
JA MAAR misshobje woont 1 straat verderop en ik mag bij dr schuilen als ik bang ben
Ow ik dacht dat iedereen dat wel wist. Zeker met dezelfde UIquote:
schat de kans heeeeeel klein in dat je door bliksem geraakt wordt zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ga jij op straat lopen met dit weer?
WIL JE DOOD OF ZO?!!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze heeft nu al hoofdpijn en je bent er nog niet eens.
Dit wordt niks Paul.
Vraag anders @:jojoortje of je bij haar mag?
Als je ooit op straat hebt gelopen of gefietst terwijl het zo tekeer gaat, dan weet je dat de kans klein is maar toch voelt het alsof elke seconde je laatste is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
schat de kans heeeeeel klein in dat je door bliksem geraakt wordt zo.
maarja ach als het niet hoeft dan hoeft het niet he
hier ook maar de ramen open gezet zojuist. ook al zal ik de nodige nachtvlinders straks hier moeten gaan determinerenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:47 schreef kree het volgende:
hier toch buiten naar 22 graden gegaan. ff alle ramen open
Medestanderquote:
Ja nu welquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat iedereen dat wel wist. Zeker met dezelfde UI
Ik ben klaar met kansen. Ik heb zo fucking veel pech gehad met dat netvlies dat er bij operatie 3 de statistieken er eigenlijk niet meer zijn en vervolgens blijk ik dan ook nog net ff de pech te hebben dat juist hetgeen wat mij zou moeten helpen met herstel, mijn oog juist verder onherstelbaar kapot maakt. Die kans is zo klein dat het MUMC+ dat eigenlijk alleen uit de literatuur kent en er een second opinion in België aan te pas moest komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
schat de kans heeeeeel klein in dat je door bliksem geraakt wordt zo.
maarja ach als het niet hoeft dan hoeft het niet he
Heb soms migraine..vaak bij zulk weer wel. Jij ook of heeft het bij jou een andere oorzaak dat je weet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Medestander![]()
En die bui begint zich nu om mijn woonplaats te vouwen.. de wind is ook gedraaid.
Dikke regenbui nu ook.
Voor zover ik weet heb ik geen echte migraine. ben wel super gevoelig voor snelle luchtdruk veranderingen.. met onweer of sneeuw/ hagel is dat vaak wel aan de hand.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heb soms migraine..vaak bij zulk weer wel. Jij ook of heeft het bij jou een andere oorzaak dat je weet?
Kan nie wachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef d.k. het volgende:
Vanuit Eindhoven ziet die bui in de randstad er mooi uit. Hier trekt de wind nu aan en koelt het wat af, benieuwd of we nog wat van de Franse bui krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |