Was het maar zo'n feest, dan zaten we niet met oud-deelnemers opgescheeptquote:Op maandag 29 juni 2026 03:58 schreef dbgfan het volgende:
Natuurlijk wel. Meedoen aan De Bondgenoten is een once in a lifetime kans!
Ik hoop ook naar huis, maar ben bang dat ze gewoon zat te kakken ofzo en dat het filmpje gemaakt is terwijl ze op haar aan het wachten waren.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:06 schreef LionHeart het volgende:
Zit er nog steeds mee dat Mila mist bij de voetbalvoorspel video van Jan. Zou het bezoek haar er toe bewegen naar huis te gaan? Compleet speculatief, wellicht lag ze in bed met hoofdpijn.
Of ze staat net buiten beeldquote:Op zondag 28 juni 2026 22:06 schreef LionHeart het volgende:
Zit er nog steeds mee dat Mila mist bij de voetbalvoorspel video van Jan. Zou het bezoek haar er toe bewegen naar huis te gaan? Compleet speculatief, wellicht lag ze in bed met hoofdpijn.
Vreselijk wat slechtquote:Op maandag 29 juni 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Filmpje van Shownieuws waarin Mercedes verteld dat het goed gaat met haar en Salar
https://www.shownieuws.nl(...)ingle-uit-papi-chulo
Ze geeft al weken het zelfde ontwijkende antwoord, dat ze aan het ontdekken zijn hoe het buiten gaat. Nou amehoela, als je gek op elkaar bent lijkt het me simpel. Ze blijft zo toch maar terugkomen op tv met haar glimhoofd.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Filmpje van Shownieuws waarin Mercedes verteld dat het goed gaat met haar en Salar
Er zit ook geen enkele mimiek in haar gezichtquote:Op maandag 29 juni 2026 11:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze geeft al weken het zelfde ontwijkende antwoord, dat ze aan het ontdekken zijn hoe het buiten gaat. Nou amehoela, als je gek op elkaar bent lijkt het me simpel. Ze blijft zo toch maar terugkomen op tv met haar glimhoofd.
Ze gaat een maand naar Lloret, hij mag langs komen maar ze is er voor werkquote:Op maandag 29 juni 2026 11:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze geeft al weken het zelfde ontwijkende antwoord, dat ze aan het ontdekken zijn hoe het buiten gaat. Nou amehoela, als je gek op elkaar bent lijkt het me simpel. Ze blijft zo toch maar terugkomen op tv met haar glimhoofd.
quote:Op maandag 29 juni 2026 11:28 schreef freaky40 het volgende:
En wat ie zegt.... "Goh Sayf, vind je het jammer dat Anouk een relatie heeft.. [..] .. ik vind dat dus ook best wel. Als ze geen relatie had gehad, had ik best wel even willen kijken met haar van hoe en wat. Ik denk dat we best wel hadden kunnen matchen. Maar ja..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar Anouk bij zit en zich volledig laat inpakken door z'n babbeltrucjes.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 29-06-2026 11:39:42 ]
O goed dat je dat zegt, ik was pas om 21 uur gaan kijkenquote:Op maandag 29 juni 2026 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat tot 20 juli de starttijden alleen 21:00 of 22:00 zouden zijn.
Vanavond om 20:00 dus!
Dan wél die gluipsteek uitdelen over de relatiequote:Op maandag 29 juni 2026 11:38 schreef LionHeart het volgende:
[..]
En wat ie zegt.... "Goh Sayf, vind je het jammer dat Anouk een relatie heeft.. [..] .. ik vind dat dus ook best wel. Als ze geen relatie had gehad, had ik best wel even willen kijken met haar van hoe en wat. Ik denk dat we best wel hadden kunnen matchen. Maar ja..."
Waar Anouk bij zit en zich volledig laat inpakken door z'n babbeltrucjes.
Ze doet een Chess(t) Welke is dit? Die zus die ook een oogje op Died heeft.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb toch nix gemist? terwijl veel deelnemers aankomen op de verkeerde plekken...![]()
[ afbeelding ]
Hoorde op de radio dat VI ook naar een ander tijdstip is verplaatst.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O goed dat je dat zegt, ik was pas om 21 uur gaan kijken
Thomas Floris getrakteerd op een reisje naar Amerika? Zonde van het geld.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef Flow3r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Floris en Thomas achter de bus
Beter het is op DBG na een en al praatprogrammaquote:Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat VI ook naar een ander tijdstip is verplaatst.
Moet je hier iets voor kunnen? Gewoon gejat van anderen en hoezo noemt ze dit haar nieuwe single?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Geen idee, als ze geen bandje om hebben of bij Rikkie in bed liggen zie ik het ook nietquote:Op maandag 29 juni 2026 12:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet een Chess(t) Welke is dit? Die zus die ook een oogje op Died heeft.
Ze is de producerquote:Op maandag 29 juni 2026 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moet je hier iets voor kunnen? Gewoon gejat van anderen en hoezo noemt ze dit haar nieuwe single?
En dan straks 1 maandje naar Lloret en we weten wel wat daar voor rotzooi gedraaid wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |