Do krijgt een dag later bezoek dan Mila en dat werd niet door Jan genoemd om rekening mee te houden bij de keuze van het bondje dat moest wisselen. Alsof haar bezoek minder belangrijk was.quote:
Heel internet is geen fan van de Haaien. Niet alleen Fok.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:48 schreef dbgfan het volgende:
Die verkiezing van het beste filmpje is natuurlijk gewoon een verkiezing wie de kijker het leukste bondje vindt. En dan scoren de haaien gewoon erg hoog. Dat is duidelijk. De mening van velen op fok is natuurlijk niet de standaard van nederland. Floris won ook altijd alle verkiezingen. Zelfs toen hij er niet meer in zat en op social media opriep om voor een bepaald bondje te stemmen. Het bondje met El Che won toen dik!
Kwam dat niet doordat Mila al begon te huilen, dat Jan daarover begon?quote:Op zondag 28 juni 2026 03:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Do krijgt een dag later bezoek dan Mila en dat werd niet door Jan genoemd om rekening mee te houden bij de keuze van het bondje dat moest wisselen. Alsof haar bezoek minder belangrijk was.
Die Do is een Do-de mus in de loods. Voegt helemaal niets toe.
Ik heb ergens ook niet goed opgelet of het is nog niet echt uitgelegd maar volgens mij is dat wel hoe het ongeveer gaat. “Alles wordt helemaal anders deze zomer” dus misschien wel 2 cyclussen zo maar gaan wel terug naar 4 bondjes op enig moment.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Wel opmerkelijk dat Casper denkt dat Valentijne niet naar huis gestuurd kan worden als ze Leeuw blijft maar volgens mij blijven overgebleven Leeuwen niet in het programma en moeten naar huis, tenminste dat was vorig jaar zo met het 5e bondje. Dus Leeuwen die geen bondje hebben gevonden kunnen wieberen...
Mila ook niet behalve commentaar hebben op iedereen en zelf niks uit voeren, viswijfquote:Op zondag 28 juni 2026 03:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Do krijgt een dag later bezoek dan Mila en dat werd niet door Jan genoemd om rekening mee te houden bij de keuze van het bondje dat moest wisselen. Alsof haar bezoek minder belangrijk was.
Heb nog even terug gekeken, maar inderdaad geen uitleg over hoe wie uit elk bondje moet vertrekken aan het eind van deze cyclus.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:50 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik heb ergens ook niet goed opgelet of het is nog niet echt uitgelegd maar volgens mij is dat wel hoe het ongeveer gaat. “Alles wordt helemaal anders deze zomer” dus misschien wel 2 cyclussen zo maar gaan wel terug naar 4 bondjes op enig moment.
Ergens moet er weer een verplichte uittocht van 4 man komen naast de winnaar lijkt me
Had Dominique zélf ook te berde kunnen brengen, maar het is gemakkelijker achteraf te gaan lopen klagen. Ze heeft gelijk dat haar bezoek minder belangrijk lijkt dan dat van die Amsterdamse schreeuwlelijkerd. Ik wist het niet doordat ze het niet zei.quote:Op zondag 28 juni 2026 03:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar om je dan zo gepasseerd te voelen omdat jouw bezoek en het mogelijk kwijt raken daarvan niet genoemd werd, slaat echt nergens op.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kwam dat niet doordat Mila al begon te huilen, dat Jan daarover begon?
Klopt. Helemaal eens hoor. Weg ermee. Vond haar vroeger leuk, bij 'Big Diet', maar is nu een zuur oud wijf geworden.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mila ook niet behalve commentaar hebben op iedereen en zelf niks uit voeren, viswijf
Was ook, voor normale mensen. Maar voor zo'n dragqueen moet het juist extravagant zijn. Hij heeft alleen gekeken naar welk bondje het verste durfde te gaan, en dat waren de slangen, met een bijna blote Roma.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:15 schreef Plots het volgende:
Ben ik de enige die de lipsync battle van de haaien het beste vond? Die kregen -50
De keuze voor een Dragqueen Jury was dus niet voor niets.. niet dat de beste mogen winnen maar de meest tenenkrommend, in dat geval een prima keuze van Feboquote:Op zondag 28 juni 2026 12:07 schreef Gia het volgende:
Was ook, voor normale mensen. Maar voor zo'n dragqueen moet het juist extravagant zijn. Hij heeft alleen gekeken naar welk bondje het verste durfde te gaan, en dat waren de slangen, met een bijna blote Roma.
Ze waren in ieder geval beter dan de vossen. Hoe hebben die 100 punten kunnen krijgenquote:Op zondag 28 juni 2026 11:15 schreef Plots het volgende:
Ben ik de enige die de lipsync battle van de haaien het beste vond? Die kregen -50
Aan de ene kant snap ik er geen hol van, aan de andere kant...quote:Op zondag 28 juni 2026 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Diedert ligt lekker in de Markt blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof van de hele "De Kijker Bepaald" geen moer, de Regie bepaald, en als de uitslag niet bevalt en wordt aangepast kom je het toch nooit te weten. We zullen het wel zien maandagavondquote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik er geen hol van, aan de andere kant...
Gun ik de gieren die punten? Eigenlijk niet. De slangen da.. Vossen? Eigenlijk ook niet. Tja dan blijven die haaien over maar ja, die gun ik het ook niet.
Tja diegene die ik mag begint ook steeds raardere trekjes te vertonen(Anouk) en voor Roma heb ik een zwak , Milan lijkt me ook wel oke maar voor de rest pffffquote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik er geen hol van, aan de andere kant...
Gun ik de gieren die punten? Eigenlijk niet. De slangen da.. Vossen? Eigenlijk ook niet. Tja dan blijven die haaien over maar ja, die gun ik het ook niet.
Ik geloof ook nooit zo in de kijker beslistquote:Op zondag 28 juni 2026 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof van de hele "De Kijker Bepaald" geen moer, de Regie bepaald, en als de uitslag niet bevalt en wordt aangepast kom je het toch nooit te weten. We zullen het wel zien maandagavond
Ik vind deze uitslag helemaal niet gek, en het zal niet veel veranderen. Je kan wel blijven denken dat er met alles gesjoemeld wordt. Ik denk dat Diederik een enorme fanbase heeft.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof van de hele "De Kijker Bepaald" geen moer, de Regie bepaald, en als de uitslag niet bevalt en wordt aangepast kom je het toch nooit te weten. We zullen het wel zien maandagavond
Zoveel "De telefoonlijnen staan nu open.." BB, UTO I & II EJVL .. na het alle stemmen zijn geteld vlogen de grafieken alle kanten uit, behalve die alle tussenstande aangavenquote:Op zondag 28 juni 2026 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof ook nooit zo in de kijker beslist
De kijkers krijgen nooit de macht over een TV Show.. wen er maar aanquote:Op zondag 28 juni 2026 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind deze uitslag helemaal niet gek, en het zal niet veel veranderen. Je kan wel blijven denken dat er met alles gesjoemeld wordt. Ik denk dat Diederik een enorme fanbase heeft.
Die stemming via Whatsapp lijkt me alleen te manipuleren wanneer febo een of andere 'stem-bot-farm' zou hebben.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Milan zit bij de leeuwen, maar inderdaad, die lijkt me wel ook wel ok. Net als Fatima bij de haaien me tot nu toe wel mee valt. Tja en Sayf, al zegt dat misschien meer over de rest dan over Sayf.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:49 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik maar weinig
[..]
Tja diegene die ik mag begint ook steeds raardere trekjes te vertonen(Anouk) en voor Roma heb ik een zwak , Milan lijkt me ook wel oke maar voor de rest pffff
Voor mij is het de eerste keer dat ik Roma zie. Wat is dit voor een zwakbegaafd meisje met een spraakgebrek.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:49 schreef Cupfighter het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik maar weinig
[..]
Tja diegene die ik mag begint ook steeds raardere trekjes te vertonen(Anouk) en voor Roma heb ik een zwak , Milan lijkt me ook wel oke maar voor de rest pffff
Lastig uit te leggen, vind haar gewoon leuk, en ja ik weet dat ze ook nare trekjes heeftquote:Op zondag 28 juni 2026 18:04 schreef jooba het volgende:
[..]
Voor mij is het de eerste keer dat ik Roma zie. Wat is dit voor een zwakbegaafd meisje met een spraakgebrek.
Ik snap niet wat jullie in haar zien.
Zal wel zo zijn maar de percentages die ik zie komen goed over met de wekelijkheid over hoe mensen stemmen. Het heeft ook geen toegevoegde waarde om het te manipuleren, het zou pas raar zijn als de Vossen de meeste stemmen hadden.quote:Op zondag 28 juni 2026 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkers krijgen nooit de macht over een TV Show.. wen er maar aan
Hé! Laat mij erbuiten!quote:Op zondag 28 juni 2026 18:04 schreef jooba het volgende:
[..]
Voor mij is het de eerste keer dat ik Roma zie. Wat is dit voor een zwakbegaafd meisje met een spraakgebrek.
Ik snap niet wat jullie in haar zien.
Zoals ik al zei, Maandag tot 9uur stemmen 'savonds zien we einduislag welquote:Op zondag 28 juni 2026 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal wel zo zijn maar de percentages die ik zie komen goed over met de wekelijkheid over hoe mensen stemmen. Het heeft ook geen toegevoegde waarde om het te manipuleren, het zou pas raar zijn als de Vossen de meeste stemmen hadden.
Oeps sorryquote:Op zondag 28 juni 2026 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hé! Laat mij erbuiten!![]()
Wat mij betreft wint ze die ton zodat ze meteen weer weg kan. Niet om aan te gluren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |