abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:14:19 #126
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221167879
Er moet met iedereen rekening worden gehouden .. ja ja zo werkt dat niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_221167881
Wat heeft Do nu weer te zeuren?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:15:20 #128
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221167889
Sayf nu op de schopstoel.
pi_221167891
Wat een shit show gewoon dat familiebezoek door de neus van Mila boren.
Maar dat durven ze weer niet o|O
pi_221167892
Ieder speelt voor zichzelf lijkt mij, het gaat wel om Ī100.000 O-)
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:15:51 #131
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221167894
Gele kaart waardig?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:17:00 #132
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221167905
Roma heeft gesteggel met 'dat kind' ?!

Mila die anderen 'valse vruchten' noemt
Roma die anderen 'kind' noemt

:')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:19:37 #133
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221167935
De Kliphangert Deze keer een Rikkie&Anoekie fittie...Rikkie moet normaal doen en naar huis gaan, En Anoekie geniet met volle teugen van alle aandacht

pi_221167941
Ik kan een boel mensen niet uitstaan in de loods, maar Anouk is toch de enige met wie ik nooit bevriend zou kunnen zijn. Van de rest kan je leren houden of ze iig gedogen.

Zij is zo onsympathiek. Ergens voelt ze ook onmenselijk aan. Ze is een heks en een duivel tegelijk.
Hotapnyc
pi_221167965
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:11 schreef Cirilico het volgende:
"Wij willen Valentijne niet naar huis moeten sturen, dus wij kiezen Wesley (om naar huis te sturen)." :D :+
Exact, lekker eerlijk *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221167976
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:20 schreef Cirilico het volgende:
Ik kan een boel mensen niet uitstaan in de loods, maar Anouk is toch de enige met wie ik nooit bevriend zou kunnen zijn. Van de rest kan je leren houden of ze iig gedogen.

Zij is zo onsympathiek. Ergens voelt ze ook onmenselijk aan. Ze is een heks en een duivel tegelijk.
Wolf in schaapskleren, het zo lieve blonde meiske...
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221167999
Anouk is best een beetje vals.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:26:57 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221168009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Deze keer een Rikkie&Anoekie fittie...Rikkie moet normaal doen en naar huis gaan, En Anoekie geniet met volle teugen van alle aandacht

[ afbeelding ]
Anouk is de meest naïeve bewoonster tot nu toe.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:28:12 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221168021
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:25 schreef LionHeart het volgende:
Anouk is best een beetje vals.
Nou ja, ze heeft De Diedert ( denkt ze) en VrindjeThuis (denkt ze) dus is geen loslopend wild meer ( denkt ze ) ;)
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:31:15 #140
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221168039
Het blijft ook verbazend hoe snel dat "loslopende wild" in dergelijke Shows paniekerig snel dekking zoeken bij een Alfamannetje ;)
pi_221168068
Ik snap Mila niet over Anouk, die had niets te maken met die hele Leeuwenwissel met haar bondje. Maar goed, ze is nu de gebeten hond natuurlijk beetje kift en jaloezie want Mila kan natuurlijk ook goed met Valentijne. Wel opmerkelijk dat Casper denkt dat Valentijne niet naar huis gestuurd kan worden als ze Leeuw blijft maar volgens mij blijven overgebleven Leeuwen niet in het programma en moeten naar huis, tenminste dat was vorig jaar zo met het 5e bondje. Dus Leeuwen die geen bondje hebben gevonden kunnen wieberen...
Mila krijgt toch haar bezoek, uiteraard. De FEBO kan dat niet cancelen want dat is natuurlijk content.
Die lipsync battle was wanstaltig. Die Gieren hadden laatste moeten worden die was helemaal off synch en daar ging het toch om. Die Ketamine zou daar extra op letten, maar later bleek die clown gewoon meer op de act te letten.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 22:35:59 #142
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221168079
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap Mila niet over Anouk, die had niets te maken met die hele Leeuwenwissel met haar bondje. Maar goed, ze is nu de gebeten hond natuurlijk beetje kift en jaloezie want Mila kan natuurlijk ook goed met Valentijne. Wel opmerkelijk dat Casper denkt dat Valentijne niet naar huis gestuurd kan worden als ze Leeuw blijft maar volgens mij blijven overgebleven Leeuwen niet in het programma en moeten naar huis, tenminste dat was vorig jaar zo met het 5e bondje. Dus Leeuwen die geen bondje hebben gevonden kunnen wieberen...
Mila krijgt toch haar bezoek, uiteraard. De FEBO kan dat niet cancelen want dat is natuurlijk content.
Die lipsync battle was wanstaltig. Die Gieren hadden laatste moeten worden die was helemaal off synch en daar ging het toch om. Die Ketamine zou daar extra op letten, maar later bleek die clown gewoon meer op de act te letten.
Diederik en Anouk zaten de beslissing van de Leeuwen goed te praten.
pi_221168412
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat het bezoek van Mila nou niet echt uitzending waard gaat zijn.
pi_221168439
Eigenlijk wel jammer dat het Ricky zijn laatste maand is, die krijgt steeds meer een grote smoel. Kan ook zijn dat dat juist de reden is, maakt toch niet meer uit.
pi_221170067
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:48 schreef spapaars het volgende:
Bondje die als laatste drukt, geheel de leeuwentent in.
Zo pak je ze aan.
Ik hoop dat zoiets nog zal gebeuren. Dan wordt het lastiger om steeds een veilige zondebok te kiezen voor de laatste plaats, zoals nu met Sayf en Wesley.
All those angels with their wings glued on.
pi_221170073
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 23:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat het bezoek van Mila nou niet echt uitzending waard gaat zijn.
veel gejank
All those angels with their wings glued on.
pi_221170211
Als je kijkt naar de likes die de WhatsApp-poll heeft gekregen, dan zie je voornamelijk de Slangen en de Vossen voorbij komen. Zo goed als geen Haaien. Erg frappant.
Ik blijf erbij dat die peilingen niet kloppen.
Hotapnyc
pi_221170499
Totaal niet eens met de uitslag van de lipsync. De vossen waren echt verreweg de slechtste. Het leek nergens op. Misschien dat die dragqueen het leuk vond dat er 2 mannen ook als vrouw meededen ofzo. Anders kan ik de uitslag niet verklaren. De andere 3 vond ik eigenlijk gelijkwaardig. Dan de leeuwenwissen. Een paar fanatiekelingen die het de leeuwen kwalijk namen dat de leeuwen kozen voor de vossen omdat Mila bezoek krijgt. Idioot. Ze kunnen dan toch gewoon Mila niet wissen, wat ze uiteindelijk ook niet hebben gedaan. Heibel om niets dus. Mila lijkt mij trouwens opnieuw een verschrikkelijk mens. Net als Ricky. Wat Casper deed vond ik wel lief trouwens. Ik ben nog steeds Beau fan, maar ze is wel erg onzichtbaar in die loods. Ze moet zich wel wat meer laten gelden.
En Anouk moet echt snel met haar vriend bellen, want dit loopt echt uit de klauw.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 23:02 schreef Soury het volgende:

Ik denk dat het bezoek van Mila nou niet echt uitzending waard gaat zijn..
Laat hem nou. freakie denkt serieus dat de productie zich met zulke dingen bemoeit. Laat gaan :)

[ Bericht 14% gewijzigd door dbgfan op 28-06-2026 02:58:37 ]
pi_221170536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Straks eerst maar eens kijke hoe Ketamine de punten strategisch gaat verdelen op

KUT

Karisma Uniekheid Talent .. echtwaar ze verzint het niet ;)
Keta bedoelde natuurlijk CUT .... Charisma uniekheid talent. :D Maar als je het moet uitleggen..... O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Stierlijk vervelend die Leeuwenwissel.. draagt nix bij, boeit voor geen meter en daarna Business as usual :N
Het zorgt voor heibel en dat scoort altijd goed natuurlijk.

[ Bericht 13% gewijzigd door dbgfan op 28-06-2026 02:58:49 ]
pi_221170564
Die verkiezing van het beste filmpje is natuurlijk gewoon een verkiezing wie de kijker het leukste bondje vindt. En dan scoren de haaien gewoon erg hoog. Dat is duidelijk. De mening van velen op fok is natuurlijk niet de standaard van nederland. Floris won ook altijd alle verkiezingen. Zelfs toen hij er niet meer in zat en op social media opriep om voor een bepaald bondje te stemmen. Het bondje met El Che won toen dik!

[ Bericht 0% gewijzigd door dbgfan op 28-06-2026 02:59:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')