Niet iedereen heeft die luxequote:Op zondag 28 juni 2026 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is deze TT eigenlijk?Straks nog gewipt zonder
Zegt degene met de grootste worst van FOK!quote:
MARIO! Wie gehst? Und mit deine Mutti?quote:
Geen idee, heb wel een meeting gehad maar geen metingquote:Op zondag 28 juni 2026 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zegt degene met de grootste worst van FOK!![]()
Ik kwam er vandaag achter dat er een avondbierdaagse bestaatquote:Op zondag 28 juni 2026 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit me toch te genieten buop het bolkon met een windje en een biertje.
Schrijf ons al vast ff in voor volgend jaar!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat er een avondbierdaagse bestaat
Oh dat is deze juli alquote:Op zondag 28 juni 2026 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schrijf ons al vast ff in voor volgend jaar!
Net naar Brew at the Zoo geweest. Lekker biersafari gedaan in de Beekse Bergen
Nog beter!quote:
Alleen maar goed, anders gaat je vaste dönerdealer zich zorgen makenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik weet nu al dat het ondanks al mijn goede voornemens morgen gewoon weer döner bestellen wordt.
Wacht ff,mag je dan maar 5 bier drinken?quote:Op zondag 28 juni 2026 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.debuik.nl/rotterdam/agenda/avondbierdaagse
Mag vast wel meer als je je portemonnee trektquote:Op zondag 28 juni 2026 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht ff,mag je dan maar 5 bier drinken?
Pfoh, gelukkigquote:Op zondag 28 juni 2026 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag vast wel meer als je je portemonnee trekt
En heb je al beetje geld verdiend met je WK poule?quote:
Hoezo? De winner staat niet erder vaast als op 20.juli om dat we ook Weltmeister moesten ook tippenquote:Op zondag 28 juni 2026 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En heb je al beetje geld verdiend met je WK poule?
Wie denk je dat weltmeister wordt?quote:Op zondag 28 juni 2026 01:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hoezo? De winner staat niet erder vaast als op 20.juli om dat we ook Weltmeister moesten ook tippen
Okay. Ik geloof het.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:47 schreef marc0871 het volgende:
Er komt hier een donkerrode vlek heen, volgens buienradar.
Ze geven tot 45 mm/u op
Om dat we dat belangrijkste spel hebben nuquote:Op zondag 28 juni 2026 04:00 schreef Dotteke het volgende:
Het is midden in de nacht, waarom zouden alleen de ouderen slapen?
O oke, denk dat er best veel blijven slapen en er de wekker niet voor zetten hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 04:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om dat we dat belangrijkste spel hebben nu
Nou geniet maar lekker van de wedstrijd danquote:Op zondag 28 juni 2026 04:07 schreef mario390 het volgende:
Nee nee niet in Oostenrijk onze land is meer voetbalverückt als je denkt en außerdem is Zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |