Heer Stoor.quote:
quote:
Kon niet beter! Vanavond weer voor wat gasten mogen koken. Van de kamado, Ribjes (5uur), Moink balls, kipspiezen, verse salade gemaakt, maïskolven, etc. Beetje warm welquote:
Heeft trouwens wat aanvulling nodig omdat dit wat decadent overkomt. Ik heb veel last van stress. Maak me vaak onnodig druk en heb een drukke baan en voel me overal verantwoordelijk voor. En dan stress op een ongezonde manier. Dus toen ik me compleet relaxt voelde was wel een verademingquote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Gisteren het zwembad ingedoken, op een luchtbed gaan liggen met een Corona in de hand en me afgevraagd of ik het goed had?Machtig
Lijkt op een moink-ball met kaas?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
Deze kende ik nog niet. Maar damn hee.
[ afbeelding ]
Jij had ze zonder kaas ? En niks mis met decadentie hoor.quote:Op zondag 28 juni 2026 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt op een moink-ball met kaas?
Ik had parmezaanse kaas in het gehakt gedaanquote:Op zondag 28 juni 2026 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had ze zonder kaas ? En niks mis met decadentie hoor.
Die is heerlijk!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
Die JD saus heb ik besteld. Moet echt goed zijn.
Niet iedereen heeft die luxequote:Op zondag 28 juni 2026 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is deze TT eigenlijk?Straks nog gewipt zonder
Zegt degene met de grootste worst van FOK!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |