abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:50:05 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221160586

https://schatkamer.beeldengeluid.nl/

In de Schatkamer krijg je gratis toegang tot honderdduizenden Nederlandse radio- en televisieprogramma's. Hier kun je je favoriete programma's en series zoeken, vinden en bekijken.
De Schatkamer is gratis en reclamevrij. Benieuwd wat de Schatkamer jou allemaal te bieden heeft? Je kunt zoeken op onderwerp, naam van een programma of artiest en nog veel meer.

Je vindt honderdduizenden herkenbare, nostalgische radio- en televisieprogramma's, vooral van de publieke omroepen vanaf ongeveer 1920-2020. Je kunt zelf zoeken naar je favoriete programma's, maar je ook laten verrassen door mooie verhalen.

Via deze link kun je filteren op programma's, waardoor titels met meerdere woorden makkelijker te vinden zijn.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:50:35 #2
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221160589
In het laatste deel haalde ik nog vol enthousiasme aan:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Omdat @:PeterKelder ook zo'n groot fan van deze specifieke serie is (muwhaha), wil ik graag extra de spotlight richten op Vraag 't aan Dolly, een TROS-comedyserie van Hans Sleeswijk (Van andere super-successen zoals Sjans, Ha die Pa en Tegen Wil en Dank) die zo warrig en rommelig was, dat de allereerste afleveringen een later door Ivo Niehe ingesproken uitleg kregen. :D

Maar in alle ernst: dit programma is in mijn optiek echt één van de (zo niet de aller-)slechtste comedyseries die ooit op de Nederlandse tv is uitgezonden. En Camilla Braaksma, waarom die zo'n kans op kans kreeg is me ook nog altijd in het geheel niet duidelijk _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')