Als het buiten kouder is dan binnen!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me altijd af wanneer ik mijn ramen moet opengooien
Ik ga ook wel eens naar buitenquote:
Niet allemaalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Gremen het volgende:
Specialisten.... elke prof kan toch wel een penalty nemen
Ik zie hetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Gremen het volgende:
Specialisten.... elke prof kan toch wel een penalty nemen
Straks een rekening van hier tot Tokioquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens naar buiten
Daarnaast merk ik vandaag dat m'n airco geen wondermiddel is. Het was vandaag 27 graden binnen (normaal is het binnen warmer dan buiten bij mij) dus dat is fijn een stuk koeler dan 38 maar het is nog steeds geen 16
Discutabel…quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Gremen het volgende:
Specialisten.... elke prof kan toch wel een penalty nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |