abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2026 @ 18:52:36 #251
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221371063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief O+

Vandaag even een slechte dag. Slaapmedicatie maakt me nooit blij
Straks even koken en eten. En dan een rustige avond

Vooral veel geslapen en down vandaag.
:* :*

Vandaag schrijven we af; morgen zien we weer verder. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221372360
quote:
Jullie zijn lief O+

morgen is er een nieuwe dag mop :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker zaterdag 18 juli 2026 @ 21:06:13 #253
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221372384
quote:
Jullie zijn lief O+

Hoop dat je lekker hebt gegeten.
En wat @greysbones zegt; morgen is er weer een dag. O+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 juli 2026 @ 21:12:55 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221372486
quote:
Jullie zijn lief O+

Komt goed CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 juli 2026 @ 21:15:51 #255
22592 crew  Ole
pi_221372518
:*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221377295
Goedemorgen Cots O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221377359
Goedemorgen/middag/dag Lieverds :*

Dank jullie wel voor jullie steun. Gisteren was echt een rotdag :@
Vandaag voelt aan als een goede dag. Lekker gehaakt en een schets op papier gezet. Nu even koffietijd met een paar crackers erbij. Deze dag is echt wel fijn

Gisteren was ik gewoon heel erg moe van de slaapmedicatie. Heb ook drie hele lange dutjes gedaan en alsnog goed geslapen vannacht. De slaaprommel is nu gelukkig uit mijn systeem

Kan even niks doen aan inpakken, kijk daar morgen wel weer kritisch naar. Nu is het zondag, rustdag.

Het weer is ook fijn. Lekker koel, gezellige regen. Merk direct dat ik tot meer kom. Om één uur ga ik weer naar mijn hobbykamer. Even pauze. En om vier uur mag ik gaan gamen van mezelf _O- ben zo blij met dat spel dat ik van een vriendin gekregen heb en de nieuwe DLC van een andere game. Ook lekker lezen hopelijk. Dat lukte gisteren ook niet echt -O- Ga best traag op het moment met lezen. Al is dat typisch een stress-symptoom bij mij. Nou... stress is logisch

Binnenkort word ik voor de woningbouw gebeld en dan hoor ik weer meer. Geduld CotS, en dat is niet mijn sterkste eigenschap ;)

Maar goed, steamdeck aan de lader, filmpje op, drinken en dan weer haken *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 19 juli 2026 @ 11:57:55 #258
Brabo Bastard
pi_221377388
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen/middag/dag Lieverds :*

Dank jullie wel voor jullie steun. Gisteren was echt een rotdag :@
Vandaag voelt aan als een goede dag. Lekker gehaakt en een schets op papier gezet. Nu even koffietijd met een paar crackers erbij. Deze dag is echt wel fijn

Gisteren was ik gewoon heel erg moe van de slaapmedicatie. Heb ook drie hele lange dutjes gedaan en alsnog goed geslapen vannacht. De slaaprommel is nu gelukkig uit mijn systeem

Kan even niks doen aan inpakken, kijk daar morgen wel weer kritisch naar. Nu is het zondag, rustdag.

Het weer is ook fijn. Lekker koel, gezellige regen. Merk direct dat ik tot meer kom. Om één uur ga ik weer naar mijn hobbykamer. Even pauze. En om vier uur mag ik gaan gamen van mezelf _O- ben zo blij met dat spel dat ik van een vriendin gekregen heb en de nieuwe DLC van een andere game. Ook lekker lezen hopelijk. Dat lukte gisteren ook niet echt -O- Ga best traag op het moment met lezen. Al is dat typisch een stress-symptoom bij mij. Nou... stress is logisch

Binnenkort word ik voor de woningbouw gebeld en dan hoor ik weer meer. Geduld CotS, en dat is niet mijn sterkste eigenschap ;)

Gametijd *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 12:01:24 #259
38824 crew  Droopie
pi_221377407
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht, wacht, heb jij een steamdeck :D
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP zondag 19 juli 2026 @ 12:02:36 #260
Brabo Bastard
pi_221377415
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Gamemeet bij CotS!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221377427
Wat voor een spellen speel je graag Cots?
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 12:06:21 #262
38824 crew  Droopie
pi_221377445
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gamemeet bij CotS!
Moderator simulator
Hell To The Liars
pi_221377452
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja :@ Heb er bijna een jaar voor op de wachtlijst gestaan :@
Alleen ik speel wel minderwaardige spellen hoor (van die cozy games), maar achter de laptop kan ik niet gamen, niet fijn. Op de steamdeck vind ik het leuk :Y

(Cozy Grove (beide delen), Disneys Dreamlight Valley,Winter Burrow, Farm Together, Stardew Valley, Dinkum, en meer. Op volgorde van hoe leuk. Al weet ik niet zeker of CG leuker is dan DDV... gedeelde eerste plaats)

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 19-07-2026 12:13:58 ]
  Moderator zondag 19 juli 2026 @ 12:18:07 #264
38824 crew  Droopie
pi_221377507
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :@ Heb er bijna een jaar voor op de wachtlijst gedaan :@
Alleen ik speel wel minderwaardige spellen hoor (van die cozy games), maar achter de laptop kan ik niet gamen, niet fijn. Op de steamdeck vind ik het leuk :Y

(Cozy Grove (beide delen), Disneys Dreamlight Valley,Winter Burrow, Farm Together, Stardew Valley, Dinkum, en meer. Op volgorde van hoe leuk. Al weet ik niet zeker of CG leuker is dan DDV... gedeelde eerste plaats)
Ik heb een Nintendo DS gekocht alleen voor stardew valley en animal crossing (hoewel ik die laatste met terugwerkende kracht helemaal niets vond).

Stardew Valley ben ik ook soort op uitgekeken, en nu zat ik ook te kijken naar een steamdeck, idd voor die heerlijke relaxte games..
Hell To The Liars
pi_221377566
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja :@ Heb er bijna een jaar voor op de wachtlijst gestaan :@

Niks minderwaardig als je iets leuk vind, ik speel nog een spel uit 2002 (hahaha).
pi_221380262
Zo... even pauze. De hele middag zitten haken, even mijn handen en rug rust geven. Mijn houding is niet optimaal :+ En uren achter elkaar aan haken is misschien sowieso niet echt bevordelijk. Na het eten wil ik misschien verder.

Zit vandaag in een enorme up *O* Ben een beetje wisselvallig de laatste tijd... Hoort bij mijn "ziektebeeld", ik weet het. Alleen soms is het meer aanwezig dan andere momenten. Anyway, vandaag een up, dus niks te klagen

Ben vandaag wel super verstandig geweest. Ik wilde een film kijken, horror, ging (kwam ik later achter) over demonen en zodra dat kwam direct uitgezet en niet "doorgezet ondanks te eng". De stemmen die ik hoor ervaar ik als demonisch en sommige dingen voeden dat. Als ik naar iets ga kijken waarin demonen echt zijn, word ik erg angstig en kan ik minder goed relativeren wat er in mijn hoofd gebeurt. Voel me nu wel een enorm mietje, maar een betere keuze had ik niet kunnen maken. Te eng = te eng

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:18 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik heb een Nintendo DS gekocht alleen voor stardew valley en animal crossing (hoewel ik die laatste met terugwerkende kracht helemaal niets vond).

Stardew Valley ben ik ook soort op uitgekeken, en nu zat ik ook te kijken naar een steamdeck, idd voor die heerlijke relaxte games..
Oh Animal Crossing vond ik om de één of andere reden super saai :@
Stardew moet je in vechten, in de mijnen, dat geeft stress. Net als dat vissen _O- Ben gewoon minder fan van het spel en de graphics vind ik storend lelijk :@
Mijn Nintendo heb ik verkocht om een steamdeck te kunnen kopen. Zeer goede keuze :Y . Al is een deck wel veel lomper en groter, dat was even wennen

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 12:28 schreef Managarm het volgende:

[..]
Niks minderwaardig als je iets leuk vind, ik speel nog een spel uit 2002 (hahaha).
Oh dat is een ouwetje dus! Wel gaaf dat je hem nog leuk vindt *O*
  Moderator / Miss SHO zondag 19 juli 2026 @ 16:16:19 #267
22592 crew  Ole
pi_221380404
Lekker doen wat voor jou goed voelt hoor! *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221389604
Goedemorgen

Weer een slechte nacht
Loop zo te piekeren zodra de lamp uit moet

Nu maar even bezig met de Mandala madness. Serie erbij aan. Misschien straks nog een dutje

Ik word een beetje gek van de zorgen
Maak me al zorgen over dingen waarover ik me geen zorgen over hoef en kan maken, want ik het nog niet kan weten

Maar goed... nu eerst maar wakker worden :O
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juli 2026 @ 06:37:02 #269
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221389611
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Weer een slechte nacht

Nu maar even bezig met de Mandala madness. Serie erbij aan. Misschien straks nog een dutje

Maak me al zorgen over dingen waarover ik me geen zorgen over hoef en kan maken, want ik het nog niet kan weten

Goedemorgen. Balen van die slechte nachten. Hou je vandaag maar lekker bezig en drink thee tijdens het wakker worden. Probeer ook een beetje van de dag te genieten.
  Spellchecker maandag 20 juli 2026 @ 09:02:18 #270
197773 crew  maily
pi_221389958
quote:
Goedemorgen

Weer een slechte nacht

Succes met wakker worden en afleiding zoeken! ^O^
  maandag 20 juli 2026 @ 10:13:38 #271
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221390527
quote:
Goedemorgen

Weer een slechte nacht

Kun je niet met de lamp áán slapen? (Doe ik ook)
pi_221392431
:W

Beetje een meh-dagje. Wel bezig geweest, ingepakt en haken. Alleen ben niet echt energiek
Slapen met een lamp is nog lastiger. Moet gewoon afleiding hebben. Zodra mijn boek weg is, is de afleiding weg en dan wordt het moeilijk

Ben best veel afgevallen. Dus dacht pas voor de grap oude kleding. Pas alles weer *O* Dus nu wassen en als het koeler is dragen :Y Voelt wel als een overwinning. Rustig zo doorgaan ja
  maandag 20 juli 2026 @ 18:42:43 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221393183
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

Beetje een meh-dagje. Wel bezig geweest, ingepakt en haken. Alleen ben niet echt energiek
Slapen met een lamp is nog lastiger. Moet gewoon afleiding hebben. Zodra mijn boek weg is, is de afleiding weg en dan wordt het moeilijk

Ben best veel afgevallen. Dus dacht pas voor de grap oude kleding. Pas alles weer *O* Dus nu wassen en als het koeler is dragen :Y Voelt wel als een overwinning. Rustig zo doorgaan ja
Hopelijk morgen een betere dag voor je. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 20 juli 2026 @ 18:46:27 #274
Brabo Bastard
pi_221393213
quote:

Mooi resultaat O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker maandag 20 juli 2026 @ 19:16:44 #275
197773 crew  maily
pi_221393561
quote:

Je hoeft niet meteen een marathon te rennen.
Gewoon wandelen, dan kom je er ook.

En wat fijn #kleding O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')