quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief
Vandaag even een slechte dag. Slaapmedicatie maakt me nooit blij
Straks even koken en eten. En dan een rustige avond
Vooral veel geslapen en down vandaag.
morgen is er een nieuwe dag mopquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief
Hoop dat je lekker hebt gegeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief
Komt goed CotSquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief
Gametijdquote:Op zondag 19 juli 2026 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen/middag/dag Lieverds
Dank jullie wel voor jullie steun. Gisteren was echt een rotdag
Vandaag voelt aan als een goede dag. Lekker gehaakt en een schets op papier gezet. Nu even koffietijd met een paar crackers erbij. Deze dag is echt wel fijn
Gisteren was ik gewoon heel erg moe van de slaapmedicatie. Heb ook drie hele lange dutjes gedaan en alsnog goed geslapen vannacht. De slaaprommel is nu gelukkig uit mijn systeem
Kan even niks doen aan inpakken, kijk daar morgen wel weer kritisch naar. Nu is het zondag, rustdag.
Het weer is ook fijn. Lekker koel, gezellige regen. Merk direct dat ik tot meer kom. Om één uur ga ik weer naar mijn hobbykamer. Even pauze. En om vier uur mag ik gaan gamen van mezelfben zo blij met dat spel dat ik van een vriendin gekregen heb en de nieuwe DLC van een andere game. Ook lekker lezen hopelijk. Dat lukte gisteren ook niet echt
Ga best traag op het moment met lezen. Al is dat typisch een stress-symptoom bij mij. Nou... stress is logisch
Binnenkort word ik voor de woningbouw gebeld en dan hoor ik weer meer. Geduld CotS, en dat is niet mijn sterkste eigenschap
Maar goed, steamdeck aan de lader, filmpje op, drinken en dan weer haken
Wacht, wacht, heb jij een steamdeckquote:Op zondag 19 juli 2026 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar goed, steamdeck aan de lader, filmpje op, drinken en dan weer haken
Gamemeet bij CotS!quote:
Jaquote:
Ik heb een Nintendo DS gekocht alleen voor stardew valley en animal crossing (hoewel ik die laatste met terugwerkende kracht helemaal niets vond).quote:Op zondag 19 juli 2026 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaHeb er bijna een jaar voor op de wachtlijst gedaan
Alleen ik speel wel minderwaardige spellen hoor (van die cozy games), maar achter de laptop kan ik niet gamen, niet fijn. Op de steamdeck vind ik het leuk
(Cozy Grove (beide delen), Disneys Dreamlight Valley,Winter Burrow, Farm Together, Stardew Valley, Dinkum, en meer. Op volgorde van hoe leuk. Al weet ik niet zeker of CG leuker is dan DDV... gedeelde eerste plaats)
Niks minderwaardig als je iets leuk vind, ik speel nog een spel uit 2002 (hahaha).quote:Op zondag 19 juli 2026 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaHeb er bijna een jaar voor op de wachtlijst gestaan
Alleen ik speel wel minderwaardige spellen hoor (van die cozy games), maar achter de laptop kan ik niet gamen, niet fijn. Op de steamdeck vind ik het leuk
(Cozy Grove (beide delen), Disneys Dreamlight Valley,Winter Burrow, Farm Together, Stardew Valley, Dinkum, en meer. Op volgorde van hoe leuk. Al weet ik niet zeker of CG leuker is dan DDV... gedeelde eerste plaats)
Oh Animal Crossing vond ik om de één of andere reden super saaiquote:Op zondag 19 juli 2026 12:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb een Nintendo DS gekocht alleen voor stardew valley en animal crossing (hoewel ik die laatste met terugwerkende kracht helemaal niets vond).
Stardew Valley ben ik ook soort op uitgekeken, en nu zat ik ook te kijken naar een steamdeck, idd voor die heerlijke relaxte games..
Oh dat is een ouwetje dus! Wel gaaf dat je hem nog leuk vindtquote:Op zondag 19 juli 2026 12:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Niks minderwaardig als je iets leuk vind, ik speel nog een spel uit 2002 (hahaha).
Goedemorgen. Balen van die slechte nachten. Hou je vandaag maar lekker bezig en drink thee tijdens het wakker worden. Probeer ook een beetje van de dag te genieten.quote:Op maandag 20 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een slechte nacht
Loop zo te piekeren zodra de lamp uit moet
Nu maar even bezig met de Mandala madness. Serie erbij aan. Misschien straks nog een dutje
Ik word een beetje gek van de zorgen
Maak me al zorgen over dingen waarover ik me geen zorgen over hoef en kan maken, want ik het nog niet kan weten
Maar goed... nu eerst maar wakker worden
Succes met wakker worden en afleiding zoeken!quote:Op maandag 20 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een slechte nacht
Nu maar even bezig met de Mandala madness. Serie erbij aan. Misschien straks nog een dutje
Maak me al zorgen over dingen waarover ik me geen zorgen over hoef en kan maken, want ik het nog niet kan weten
Kun je niet met de lamp áán slapen? (Doe ik ook)quote:Op maandag 20 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een slechte nacht
Hopelijk morgen een betere dag voor je.quote:Op maandag 20 juli 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een meh-dagje. Wel bezig geweest, ingepakt en haken. Alleen ben niet echt energiek
Slapen met een lamp is nog lastiger. Moet gewoon afleiding hebben. Zodra mijn boek weg is, is de afleiding weg en dan wordt het moeilijk
Ben best veel afgevallen. Dus dacht pas voor de grap oude kleding. Pas alles weerDus nu wassen en als het koeler is dragen
Voelt wel als een overwinning. Rustig zo doorgaan ja
Mooi resultaatquote:Op maandag 20 juli 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje een meh-dagje. Wel bezig geweest, ingepakt en haken. Alleen ben niet echt energiek
Slapen met een lamp is nog lastiger. Moet gewoon afleiding hebben. Zodra mijn boek weg is, is de afleiding weg en dan wordt het moeilijk
Ben best veel afgevallen. Dus dacht pas voor de grap oude kleding. Pas alles weerDus nu wassen en als het koeler is dragen
Je hoeft niet meteen een marathon te rennen.quote:Op maandag 20 juli 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |