abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:56:41 #31
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221160599
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Types als Anton Mussert? Ook maar 1 nationaliteit, maar over zijn loyaliteit aan Nederland kunnen we ook nog wel een leuke discussie voeren, denk ik.
Met andere woorden: Het aantal paspoorten zegt geen reet over je loyaliteit.
Maar ja, dat is anecdotisch bewijs, hoewel er verder ook geen onderzoek is geweest dat wijst op een verminderde loyaliteit van personen met twee paspoort.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221160674
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:00 schreef Jippie het volgende:

[..]
Met een bepaalde mindset, kunnen feiten anders worden geinterpreteerd dan daadwerkelijk is geconcludeerd.
Migratie en islamrealisme had alleen in het VK al zo'n 250.000 meisjes heel veel ellende kunnen besparen.
pi_221161292
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wat een volslagen kolder weer. Als Nederland zegt dat elke afstammeling van een Nederlander automatisch die nationaliteit krijgt is dat nog geen universele wet. Een Nederlander in Canada zal je als versgeboren kroost nog steeds moeten aanmelden in Nederland als zodanig. Je kunt doen alsof het een vaststaand gegeven is, maar dat is het gewoonweg niet. Hoe weten wij hier dat iemand in Canada die 80 generaties geleden af heeft gestamd van een Nederlander daar een kind heeft gekregen? Dit heb je me helemaal niet uit kunnen leggen.
Wat begrijp je nu aan deze zin?

Administratief hoef je daar niets mee te doen natuurlijk.

Want daar heb jij het over.

Maar dat je er administratief niets mee doet betekent niet dat je dan geen dubbele nationaliteit hebt..
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221161912
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:36 schreef matspontius het volgende:
Lekker on topic en boeiend die nationaliteit. Jongen wordt door een groep stront met een bepaalde culturele achtergrond doodgetrapt. Maar het gaat uiteraard niet om de nationaliteit want het zij gewoon "Fransen".

De politie moest er nog wel even bij vermelden dat het geen racistisch motief betrof 🤪🤪 Wederom eencellig k.. volk, van bepaalde afkomst, dat groepsgewijs met excessief geweld iemand dood slaat.

Maar geen trend hoor want hullie doen het ook 🖕🖕
Het zijn helemaal geen "Fransen". :N
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:42:18 #35
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221161960
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:45 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Doe je expres alsof je het niet snapt door met een 'maar er zijn ook stoute Nederlanders, daarom kunnen we al het andere terzijde schuiven'. Is dat hoe diep het gaat bij jou? En is dat oprecht wat je denkt of ben je nu spelletjes aan het spelen?
Het is helemaal geen kwestie van ‘stoute Nederlanders’. Ik weerspreek alleen, met een voorbeeld, jouw gezwam dat alleen mensen met alleen een Nederlands paspoort loyaal kunnen zijn aan Nederland. Het grote aantal NSB heulers in 40-45 geeft aan dat dat een onzin stelling van jou is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221161968
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 02:12 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Migratie en islamrealisme had alleen in het VK al zo'n 250.000 meisjes heel veel ellende kunnen besparen.
Ik vind het opvallend dat onderbouwing bij dit soort getallen altijd zo vaag is. Alsof getallen opgeklopt worden
pi_221161969
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Het zijn helemaal geen "Fransen". :N
Klopt, het zijn dan ook gewoon Algerijnen met een Frans paspoort, net zoals jij na 75 jaar in China wonen nog steeds de Nederlandse zult zijn, in alles.
graag verwijderen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 10:10:44 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221162092
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat begrijp je nu aan deze zin?

Administratief hoef je daar niets mee te doen natuurlijk.

Want daar heb jij het over.

Maar dat je er administratief niets mee doet betekent niet dat je dan geen dubbele nationaliteit hebt..
Wat begrijp jij nou niet? Je hebt de nationaliteit, omdat je het paspoort krijgt. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Doe je nou expres zo dom?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221162279
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Mussert was ingenieur bij Waterstaat, dus rijksambtenaar. Die eed heeft niet echt geholpen bij de loyaliteit, he?
Die eed is pas ingevoerd nadat hij (voor het eerst) aangesteld werd. Zover ik kan zien in elk geval.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221162301
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Het is helemaal geen kwestie van ‘stoute Nederlanders’. Ik weerspreek alleen, met een voorbeeld, jouw gezwam dat alleen mensen met alleen een Nederlands paspoort loyaal kunnen zijn aan Nederland. Het grote aantal NSB heulers in 40-45 geeft aan dat dat een onzin stelling van jou is.
Nu verdraai je expres wat ik zei, ik stel alleen dat ik enkel met mensen met 1 loyaliteit en 1 nationaliteit op functies willen zien die enkel ons land moeten dienen. Heb nergens geclaimd dat dit zaligmakend is. Het is alleen het minste wat je mag verwachten om aan de voorkant al het probleem al flink terug te snoeien.
pi_221162773
twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221163081
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wat begrijp jij nou niet? Je hebt de nationaliteit, omdat je het paspoort krijgt. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen. Doe je nou expres zo dom?
Ik heb geen paspoort.
Dus dan heb ik geen nationaliteit?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 12:39:57 #43
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221163088
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb geen paspoort.
Dus dan heb ik geen nationaliteit?
Iedereen heeft een nationaliteit. Sta je ingeschreven als ingezetene in Nederland? Als je geen paspoort hebt dan heb je vast wel een ID-kaart en als je dat ook niet hebt dan ben je strafbaar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 12:54:12 #44
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221163160
Lekker on-topic moderators. Schoon deze shit eens op, dan doen jullie bij andere topics ook altijd heel gretig!
"Hoka Hey!"
pi_221163308
Altijd weer die Jean-Jacques.
U MAD?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 13:41:18 #46
66444 Lord_Vetinari
pi_221163744
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:30 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Nu verdraai je expres wat ik zei, ik stel alleen dat ik enkel met mensen met 1 loyaliteit en 1 nationaliteit op functies willen zien die enkel ons land moeten dienen. Heb nergens geclaimd dat dit zaligmakend is. Het is alleen het minste wat je mag verwachten om aan de voorkant al het probleem al flink terug te snoeien.
Welk probleem dan? Heb je voorbeelden (onderbouwd met bronnen) dat een functionaris me dubbele nationaliteit iets gedaan heeft wat een probleem zou zijn volgens jou?
pi_221163798
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Welk probleem dan? Heb je voorbeelden (onderbouwd met bronnen) dat een functionaris me dubbele nationaliteit iets gedaan heeft wat een probleem zou zijn volgens jou?
Heeft Vera Bergkamp een dubbele nationaliteit (of is dat alleen het geval bij twee ouders)?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221163880
quote:

[..]
Noem jij maar een goede reden die ze hebben om met een buitenlandse nationaliteit Nederlandse beslissingen te maken. Landen als Marokko en Turkije hechten er schijnbaar toch wel zoveel waarde aan dat het een issue is wanneer ze enkel voor Nederland kiezen.
pi_221163909
quote:

[..]
Ik heb vooral een hekel aan al die lui die tegenwoordig drukker zijn met andere landen dan het land waarin ze leven. DENK dat drukker is met het buitenland dan met Nederland. Alleen dat is al lachwekkend genoeg.
pi_221163953
twitter
pi_221163967
Lucas, Mathias, Jordan, Kilian en Isaac
Vier van de vijf zijn blank.

Máár het hadden wel migranten kunnen zijn natuurlijk dus let's go
#links #wegkijken #nu.nlmeldtniksoverdehuidskleurvandedaders
pi_221164106
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:24 schreef opgebaarde het volgende:

Here is the face of the five youths implicated in the murder of #Louis, 17 years old. Aged from 16 to 19 years

pi_221164121
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:24 schreef opgebaarde het volgende:

Waarom lieg jij altijd?
graag verwijderen
pi_221164127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Here is the face of the five youths implicated in the murder of #Louis, 17 years old. Aged from 16 to 19 years

[ afbeelding ]
Sjonge jonge jonge, dit gaat toch niet? Ik ben al een enorme racist, nu wordt het alleen maar erger.
-nee-
pi_221164260
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waarom lieg jij altijd?
Sorry. Het zijn vijf migranten
Feiten doen er inderdaad niet toe
pi_221164405
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat mensen in Zuid Frankrijk een zongebrande huid hebben lijkt mij niet onverwacht... Zie trouwens de afbeelding onder mijn post: er is iemand aan het photoshoppen geslagen en ik weet niet aan welke kant. Anderzijds doet het er ook niet toe als vijf van de zes per se migranten moeten zijn ook al zijn ze allemaal in Frankrijk geboren.

Edit: hm als ik een euro moet inzetten op welke afbeelding aangepast is dan gok ik wel op 'mijn afbeelding'
pi_221164419
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wat is er precies raar aan? Ja, beestachtig natuurlijk. Maar helaas een onderdeel van de realiteit waar we in leven. De beelden en het bijbehorende geluid gaan door merg en been.
Op X gaat dat de hele dag door met dat schuim der aarde, wat ze aanrichten is gruwelijk, misselijk en dus ziekmakend!
Ik zou ze allen het land uittrappen!
En erger, castreren!
Dit mag zich nooit nog voortplanten!

Ik snap wel dat in die landen dictators heersen, ze moeten wel, want er is geen land mee te bezeilen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 15:12:49 #58
66444 Lord_Vetinari
pi_221164444
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
Op X gaat dat de hele dag door met dat schuim der aarde, wat ze aanrichten is gruwelijk, misselijk en dus ziekmakend!
Ik zou ze allen het land uittrappen!
En erger, castreren!
Dit mag zich nooit nog voortplanten!

Ik snap wel dat in die landen dictators heersen, ze moeten wel, want er is geen land mee te bezeilen.
Ik vind dat je heel lelijk doet over onze Amerikaanse vrienden.
pi_221164453
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Iedereen heeft een nationaliteit. Sta je ingeschreven als ingezetene in Nederland? Als je geen paspoort hebt dan heb je vast wel een ID-kaart en als je dat ook niet hebt dan ben je strafbaar.
Maar hoe kan ik strafbaar zijn als ik geen Nederlandse nationaliteit heb?

Vragen, vragen...
  zaterdag 27 juni 2026 @ 15:56:38 #60
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221164749
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Vijn blanken inderdaad - ziende blind en horende doof en stug blijven volhouden 8)7 8)7 Daarbij dat eeuwige gezeik over de nationaliteit. DAAR gaat het niet om, het gaat om die achterlijke culturele achtergrond waarin het blijkbaar gangbaar is om met een groepje van 5 een jongen dood te slaan. Daarbij doet de afkomst van de daders er nooit toe uiteraard - terwijl in 9 van 10 gevallen overduidelijk is waar de roots van dit schorem ligt!
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')