Ach gewoon lekker melk drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu
Koffiemelk is duurder dacht ik. Bij AH kost een liter houdbare melk 0.85 euro.quote:
idd, maar als je een piepklein flesje koffiemelk hebt of een groot pak gewone melk, zal het onderlinge verschil niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffiemelk is duurder dacht ik. Bij AH kost een liter houdbare melk 0.85 euro.
Niks aan. Maar na het weekend iets minder warm gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De afvoer dan de airco druppelt hier als een malle; idd veel vocht in de lucht!
ik heb ijskoude blikken dr. Footsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolademelk.![]()
En wat flessen cassis![]()
Met ijsblokjes.
[ afbeelding ]
idd, mokerharde onweersbui vannacht?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks aan. Maar na het weekend iets minder warm gelukkig
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolademelk.![]()
En wat flessen cassis![]()
Met ijsblokjes.
[ afbeelding ]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het dorpje Warrum is het nooit koud
idd, toen is zelfs mijn parasol omgekieperd!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zaterdagnacht pas, hoop alleen niet op zo'n storm als vorig week
Wat voor drinken is dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit dit nu weg te klokken.
49 cent per flesje bij Die Grenze.
Koud brrquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 graden
Zat er al op te wachten.quote:
maken hun naam wel waarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 graden
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen ideequote:
Ja die Oostenrijkse schilder had zichzelf koud gemaakt. Misschien stond er wel een briesje die kant op?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen idee
33 hier wordt straks 35quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu hikt het tegen de 40 graden. Nogal een verschilletje!
Dat is al weer even geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen idee
Kan hij zo mee doen aan Max geheugen trainer spelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed zijn geheugen dan is!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan hij zo mee doen aan Max geheugen trainer spel![]()
Ik ben er.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
volgens mij heeft iedereen de biezen gepakt hier
Aan zee is het natuurlijk wat koeler, met wat wind.quote:
Dat valt te bezien!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
volgens mij heeft iedereen de biezen gepakt hier
Reken ik ook goed.quote:
ff een Jochem Meijertje doen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht eigenlijk tot de dames wakker zijn. Duurt lang
ik heb zelf ook een hete worst in de aanbiedingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Brand je je bek aan met deze temperaturen!
Neuh, ik laat ze. Een is er wakker inmiddels, maar die kan zelf naar beneden komenquote:
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!quote:
Ik vind hem super goed!quote:
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hem super goed!
Maar soms is het idd ook wel puur druk doen om druk te kunnen doen zonder dat er iets lolligs achter zit. Maar meestal vind ik hem echt wel tof!
Wat had jij voor schoolreisjes dan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!
Het is altijd een mooie tijd om aan het weekend te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Fogel het volgende:
Zometeen regenpak maar weer aan en richting huis fietsen, vind het wel een mooie tijd om aan het weekend te beginnen eigenlijk.
Danke schonquote:
Ik ben een beetje traag vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!
Is de warmte, geeft niks. Inmiddels de 38 aangetikt alhierquote:
Net even boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is de warmte, geeft niks. Inmiddels de 38 aangetikt alhier
Ik probeerde een gifje van Bert Visscher te zoeken van "Jawel, nee, jawel, nee goed dan!" of zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zo nog met de auto weg.. of moet, moet.. ja, eigenlijk wel
Gracias senorquote:
Thnxquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:47 schreef ToT het volgende:
Google lijkt het ook al warm te hebben.
Kut AI!
Geweldig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Al is het niet raar met deze hitte
https://www.vrt.be/vrtnws(...)datacenter-afkoelen/
En daar gaat onze kostbare drinkwater dus naar toe!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
"Wij hadden een oude installatie en die ging boven de temperatuur waarvoor hij gemaakt was. Dan hebben we met een tuinslang de koelinstallatie natgespoten om de machine opnieuw op gang te krijgen. Dat is niet de bedoeling, maar als noodmaatregel is het zeer simpel en het werkt."
Uhu, daarom mogen wij niet meer lang douchen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
En daar gaat onze kostbare drinkwater dus naar toe!
"Hee Achmed, schrijf die opstel ff zelf man, dan kan ik een paar minuten langer douchen!"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uhu, daarom mogen wij niet meer lang douchen.
"is goed broer, je stinkt als een kameel, ga maar. Insjalah."quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee Achmed, schrijf die opstel ff zelf man, dan kan ik een paar minuten langer douchen!"
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"is goed broer, je stinkt als een kameel, ga maar. Insjalah."
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de Aldi waar dit de gewoonste zaak van de wereld is.quote:
Wat een wijze woorden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
Ah nee, hij vindt Jochem toch té druk en zegt: "Als je ouder wordt, word je ook rustiger".
Ik vind het wel mooi. En het is waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik hem ooit wel eens verteld. Dit soort dingen onthoudt hij!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer. Ken beide games niet.
Ja staat ook water hier op tafel en tussen door een cup a soupquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh maar dat is juist goed, warme drinken
Tussen door water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |