Ach gewoon lekker melk drinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had eigenlijk ook een flesje koffiemelk kunnen kopen voor wat ik wil maken ipv een hele pak melk bedenk ik me nu
Koffiemelk is duurder dacht ik. Bij AH kost een liter houdbare melk 0.85 euro.quote:
idd, maar als je een piepklein flesje koffiemelk hebt of een groot pak gewone melk, zal het onderlinge verschil niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffiemelk is duurder dacht ik. Bij AH kost een liter houdbare melk 0.85 euro.
Niks aan. Maar na het weekend iets minder warm gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
De afvoer dan de airco druppelt hier als een malle; idd veel vocht in de lucht!
ik heb ijskoude blikken dr. Footsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolademelk.![]()
En wat flessen cassis![]()
Met ijsblokjes.
[ afbeelding ]
idd, mokerharde onweersbui vannacht?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks aan. Maar na het weekend iets minder warm gelukkig
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolademelk.![]()
En wat flessen cassis![]()
Met ijsblokjes.
[ afbeelding ]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het dorpje Warrum is het nooit koud
idd, toen is zelfs mijn parasol omgekieperd!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zaterdagnacht pas, hoop alleen niet op zo'n storm als vorig week
Wat voor drinken is dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:45 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit dit nu weg te klokken.
49 cent per flesje bij Die Grenze.
Koud brrquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 graden
Zat er al op te wachten.quote:
maken hun naam wel waarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 graden
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |