maken hun naam wel waarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In Winterswijk is de koudste temperatuur ooit gemeten, -27.4 graden
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen ideequote:
Ja die Oostenrijkse schilder had zichzelf koud gemaakt. Misschien stond er wel een briesje die kant op?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen idee
33 hier wordt straks 35quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu hikt het tegen de 40 graden. Nogal een verschilletje!
Dat is al weer even geledenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in 1945 uit mijn hoofd, dus geen idee
Kan hij zo mee doen aan Max geheugen trainer spelquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed zijn geheugen dan is!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan hij zo mee doen aan Max geheugen trainer spel![]()
Ik ben er.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
volgens mij heeft iedereen de biezen gepakt hier
Aan zee is het natuurlijk wat koeler, met wat wind.quote:
Dat valt te bezien!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
volgens mij heeft iedereen de biezen gepakt hier
Reken ik ook goed.quote:
ff een Jochem Meijertje doen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht eigenlijk tot de dames wakker zijn. Duurt lang
ik heb zelf ook een hete worst in de aanbiedingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Brand je je bek aan met deze temperaturen!
Neuh, ik laat ze. Een is er wakker inmiddels, maar die kan zelf naar beneden komenquote:
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!quote:
Ik vind hem super goed!quote:
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Mini-ToT gisteren van schoolreisje terug kwam, was het ook een Jochem Meijertje met de bus!
Ben in februari naar zijn show geweest, was erg tof!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind hem super goed!
Maar soms is het idd ook wel puur druk doen om druk te kunnen doen zonder dat er iets lolligs achter zit. Maar meestal vind ik hem echt wel tof!
Wat had jij voor schoolreisjes dan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alle koppies naar beneden? Of kwam ie de bus uit: NEUKEN NEUKEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |