Het ging tekeer vannacht hequote:Op zondag 28 juni 2026 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Zoetermeer. Of Gouda.
Anders zou ik mijn auto toch even binnen zetten.
Ja dat zou in theorie kunnen ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Durf jij te kijken? Stel, het wordt 3-0 voor Marokko. Ik ben dan al afgehaakt…
was dat in 2006 met bouhlarouz ook niet zo?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Gakpo![]()
![]()
Kan mij voorstellen dat dit doorwerkt binnen het team.
2008 en ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was dat in 2006 met bouhlarouz ook niet zo?
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, zeker omdat we alweer bijna een week verder zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
2008 en ja.
Ik verwacht er nu niks meer van in ieder geval.
De sfeer zal inderdaad weer een grote feeststemming zijn zeker in het bijzijn van Gakpo. Het is al een week geleden immers!quote:Op zondag 28 juni 2026 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, zeker omdat we alweer bijna een week verder zijn.
Dat denk ik dan ook weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De sfeer zal inderdaad weer een grote feeststemming zijn zeker in het bijzijn van Gakpo. Het is al een week geleden immers!
Nederland moet uitkijken dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zowel Nederland en België spelen tegen de Afrika cup winnaar
Nederland die in het rechtbank en België op het veld
Nu overdrijf je toch een klein beetjequote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De sfeer zal inderdaad weer een grote feeststemming zijn zeker in het bijzijn van Gakpo. Het is al een week geleden immers!
Ik denk dat het door het tijdstip sowieso mee zal vallen. Bij een normaal tijdstip zal een overwinning voor Marokko de grootse ellende gevenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:00 schreef Lothiriel het volgende:
Wat zou het minste schade opleveren, een overwinning of een nederlaag voor Marokko
We leggen dit voor aan de commissie.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik overweeg dit gewoon over te slaan, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |