Het ging tekeer vannacht hequote:Op zondag 28 juni 2026 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Zoetermeer. Of Gouda.
Anders zou ik mijn auto toch even binnen zetten.
Ja dat zou in theorie kunnen ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Durf jij te kijken? Stel, het wordt 3-0 voor Marokko. Ik ben dan al afgehaakt…
was dat in 2006 met bouhlarouz ook niet zo?quote:Op zondag 28 juni 2026 11:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Gakpo![]()
![]()
Kan mij voorstellen dat dit doorwerkt binnen het team.
2008 en ja.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
was dat in 2006 met bouhlarouz ook niet zo?
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, zeker omdat we alweer bijna een week verder zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
2008 en ja.
Ik verwacht er nu niks meer van in ieder geval.
De sfeer zal inderdaad weer een grote feeststemming zijn zeker in het bijzijn van Gakpo. Het is al een week geleden immers!quote:Op zondag 28 juni 2026 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, zeker omdat we alweer bijna een week verder zijn.
Dat denk ik dan ook weer niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De sfeer zal inderdaad weer een grote feeststemming zijn zeker in het bijzijn van Gakpo. Het is al een week geleden immers!
Nederland moet uitkijken dus.quote:Op zondag 28 juni 2026 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zowel Nederland en België spelen tegen de Afrika cup winnaar
Nederland die in het rechtbank en België op het veld
Nu overdrijf je toch een klein beetjequote:Op zondag 28 juni 2026 16:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De sfeer zal inderdaad weer een grote feeststemming zijn zeker in het bijzijn van Gakpo. Het is al een week geleden immers!
Ik denk dat het door het tijdstip sowieso mee zal vallen. Bij een normaal tijdstip zal een overwinning voor Marokko de grootse ellende gevenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:00 schreef Lothiriel het volgende:
Wat zou het minste schade opleveren, een overwinning of een nederlaag voor Marokko
We leggen dit voor aan de commissie.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik overweeg dit gewoon over te slaan, eerlijk gezegd.
En verstandige en onverstandige mensen?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:17 schreef OmniRocket het volgende:
Bij deze wedstrijd worden op FOK! vrouwen en mannen onderscheiden van meisjes en jongens.
Ratten leven 's nachts.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:17 schreef OmniRocket het volgende:
Bij deze wedstrijd worden op FOK! vrouwen en mannen onderscheiden van meisjes en jongens.
Dat is ook wel enigszins gek te noemen als je 53 interlands voor Nederland hebt gespeeld.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Veel mede nederlanders boos omdat Afellay voor Marokko is hahahaha![]()
Hup Ibi
Voetbalnationaliteit is was andersquote:Op zondag 28 juni 2026 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is ook wel enigszins gek te noemen als je 53 interlands voor Nederland hebt gespeeld.
Het perfecte voorbeeld van de mislukte integratie van de gemeenschap zelfs als 3e generatie ex-international. Als hij kennelijk al geeneens binding heeft met Nederland, wie dan wel?quote:Op zondag 28 juni 2026 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Veel mede nederlanders boos omdat Afellay voor Marokko is hahahaha![]()
Hup Ibi
Als jij als Nederlander in Canada was geboren, en NL zou tegen Canada spelen op WK.. dan zou jij voor NL juichen.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het perfecte voorbeeld van de mislukte integratie van de gemeenschap zelfs als 3e generatie ex-international. Als hij kennelijk al geeneens binding heeft met Nederland, wie dan wel?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als jij als Nederlander in Canada was geboren, en NL zou tegen Canada spelen op WK.. dan zou jij voor NL juichen.
Nederlandse afkomst is dan ook wel iets om erg trots op te kunnen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als jij als Nederlander in Canada was geboren, en NL zou tegen Canada spelen op WK.. dan zou jij voor NL juichen.
Als je Nederlandse grootouders hebt in Canada spreek je geen Nederlands meer, weet je bijna niks van Nederland, ben je perfect geïntegreerd en spreek je accentloos Canadees Engels.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die wedstrijden waren op SA na allemaal op Christelijke tijden voor onsquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:56 schreef kalinhos het volgende:
Ontopic ga ik sowieso kijken natuurlijk. Toegegeven, er zijn ongeveer 20 gunstigere uren om de wedstrijd te laten starten maar:
In ‘94 was ik nog net te jong (6-) om überhaupt wat door te hebben
En de komende WK’s zijn ook in normale tijdzones (die 2,3 potjes in Uruguay daargelaten).
Hoevaak ga je nou meemaken dat je je wekker zet midden in de nacht, ff doucht een koffie pakt en je kleren aantrekt en naar de kroeg gaat op maandagnacht 02:00 en de hele kroeg zit vol met mensen die oranje komen kijkenwat er ook gebeurt deze vergeet je nooit. Ben ook jaloers op zoontjes van vrienden (jaar of 9 - die zoontjes dan, red) die een herinnering voor het leven krijgen.
Disclaimer is dat ik qua werk momenteel heel weinig te doen heb, kweenie of ik ook zo makkelijk zou praten als ik weken van 50+ uren zou maken
https://nos.nl/artikel/26(...)-verbindt-nog-steedsquote:Vol huis bij Nouri vannacht voor Nederland-Marokko: 'Hij verbindt nog steeds'
Als Nederland en Marokko vannacht om 3.00 uur aftrappen voor de WK-kraker in Mexico kijkt de familie Nouri mee. En als Abdelhak niet slaapt, zit ook hij voor de buis. Nog steeds is hij een liefhebber.
Ik ga toch niet tegen het land zijn waarin ik woon en ben opgegroeid. Dan zou ik mijn spulletjes pakken, mijn Canadese paspoort inleveren, en in NL gaan wonen waar mijn hart blijkbaar ligt.quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook als je zelf meer dan 50 interlands voor Canada hebt gespeeld?quote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik mag iedereen hier graag een beetje sarren als we weer eens tegen Spanje spelen en een nederlaag boeit me dan significant minder, maar als puntje bij paaltje komt ben ik dan toch wel iets meer voor Nederlandquote:Op maandag 29 juni 2026 01:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoveel drukte kan Nouri niet aan. Dat wordt zijn ondergang.quote:Op maandag 29 juni 2026 06:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)-verbindt-nog-steeds
@:Zipportal @:Caland @:PowerLoungen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |