Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijnquote:
Dat lijkt me dan een foutje hequote:Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Heb ook het idee dat de luchtkwaliteit niet heel denderend is, maar de smogradar is vrij positief![]()
Tot ik de fijnstofmeting zag
[ afbeelding ]
Morgen zelfde temp als wat we gister hier hadden. Misschien voor het oosten en zuid oosten maar het westen zeker nietquote:
Oja.. dat zal wel meespelen hoogstwaarschijnlijkquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn
Gaat niets boven de geur van vers gedraaid warm asfaltquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn
Oh dan kwam het daardoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn
Haha mooi man! Gefelicivamos met deze mijlpaalquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.
Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig.![]()
En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha.
![]()
Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding![]()
einde dagboekbericht over irrationele angsten![]()
Ja vanochtend kwamen ze het warm asfalt storten en walsen, precies rond die piekquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan kwam het daardoorhoe dan ook, meteen weer omlaag.
Oh ik zit juist bijna altijd onderwaterquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.
Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig.![]()
En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha.
![]()
Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding![]()
einde dagboekbericht over irrationele angsten![]()
ja toen was de luchttemperatuur ineens ook heel even 48 graden, heel gekquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vanochtend kwamen ze het warm asfalt storten en walsen, precies rond die piek
Lekker gewerktquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.
Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig.![]()
En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha.
![]()
Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding![]()
einde dagboekbericht over irrationele angsten![]()
Lekker bezig maat! En ach, het voordeel van relatief onnodige angsten is dat je anderen met welke onnodige angst dan ook vaak beter begrijptquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.
Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig.![]()
En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha.
![]()
Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding![]()
einde dagboekbericht over irrationele angsten![]()
Omdat de aangegeven temperatuur gebaseerd is op de berekeningen voor dat tijdstip van het weermodel dat ze gebruiken, niet van actuele metingen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Ff een vraag. Waarom geeft buienradar altijd veel hogere temperaturen dan dat ze werkelijk zijn. Zegt dat het 33 graden is buiten terwijl het net aan 30 is
Knakending dan toch wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:26 schreef cherrycoke het volgende:
mijn huis is duidelijk niet gemaakt voor deze hitte, ook airco krijgt het niet onder 25-26 nu,
Dat viel mee, zal wel warm genoeg zijn dat dat asfalt nu toch wel zacht blijftquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toen was de luchttemperatuur ineens ook heel even 48 graden, heel gek
Dit verwachtte ik ook wel bij jou lol.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh ik zit juist bijna altijd onderwater
Gigantisch verschil volgens mij. Het is hier heerlijk buiten met een koel briesje. Nog niet eens 28 graden nu.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:58 schreef Elan het volgende:
Noorden gaat niet een de 25 graden halen. Ik ben jaloers.
Ligt eraan. Ik heb morgen een afspraak en moet de weg op, maar die afspraak ga ik dan wel afzeggen.quote:
Het is al 2 dagen 35+ graden, maar morgen gaat het asfalt echt smelten hoorquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb morgen een afspraak en moet de weg op, maar die afspraak ga ik dan wel afzeggen.
Bij code rood is er gevaar dat asfalt smelt, wegen worden afgesloten en het niet fijn is met pech langs de weg te komen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |