abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144838
Ik heb het minder warm dan gister maar luchtvochtigheid is hoger waardoor ik zweet als een malle
pi_221144840
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Mogelijk code rood morgen.
Overdreven gedoe.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 13:15:12 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221144854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Jezus die piek

Heftig
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221144863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Heb ook het idee dat de luchtkwaliteit niet heel denderend is, maar de smogradar is vrij positief :?

Tot ik de fijnstofmeting zag :X

[ afbeelding ]
Dat lijkt me dan een foutje he 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221144865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef DefKu het volgende:

[..]
Overdreven gedoe.
Morgen zelfde temp als wat we gister hier hadden. Misschien voor het oosten en zuid oosten maar het westen zeker niet
pi_221144868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn :')
Oja.. dat zal wel meespelen hoogstwaarschijnlijk :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221144869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn :')
Gaat niets boven de geur van vers gedraaid warm asfalt :@
pi_221144870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Helpt ook niet mee dat het meetstation hier in het dorp naast een weg ligt die ze momenteel aan het asfalteren zijn :')
Oh dan kwam het daardoor :') hoe dan ook, meteen weer omlaag.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:18:06 #34
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221144876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.

Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig. :{

En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in :') ) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha. :')

Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding _O-

einde dagboekbericht over irrationele angsten 8-)
Haha mooi man! Gefelicivamos met deze mijlpaal ^O^
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 13:18:42 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221144881
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh dan kwam het daardoor :') hoe dan ook, meteen weer omlaag.
Ja vanochtend kwamen ze het warm asfalt storten en walsen, precies rond die piek :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221144892
Ff een vraag. Waarom geeft buienradar altijd veel hogere temperaturen dan dat ze werkelijk zijn. Zegt dat het 33 graden is buiten terwijl het net aan 30 is
pi_221144898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.

Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig. :{

En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in :') ) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha. :')

Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding _O-

einde dagboekbericht over irrationele angsten 8-)
Oh ik zit juist bijna altijd onderwater :P
pi_221144906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja vanochtend kwamen ze het warm asfalt storten en walsen, precies rond die piek :+
ja toen was de luchttemperatuur ineens ook heel even 48 graden, heel gek :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221144907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.

Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig. :{

En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in :') ) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha. :')

Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding _O-

einde dagboekbericht over irrationele angsten 8-)
Lekker gewerkt _O_
Bijzondere fobie wel, ken wel thalassofobie dat is angst voor open water waar je de bodem niet van kunt zien dat heeft 90% van de mensen.
Hier bij het zwembad was de lokale brandweer gisteren netoefeningen aan het doen, dus onder water door smalle netten zwemmen :{ . Ik zal je gezien je fobie de beelden besparen maar tering wat lijkt dat me ontzettend kut.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 13:23:19 #40
284411 crew  heywoodu
pi_221144914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.

Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig. :{

En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in :') ) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha. :')

Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding _O-

einde dagboekbericht over irrationele angsten 8-)
Lekker bezig maat! En ach, het voordeel van relatief onnodige angsten is dat je anderen met welke onnodige angst dan ook vaak beter begrijpt :P
pi_221144927
En we beuken royaal door de 36 heen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:26:24 #42
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221144931
mijn huis is duidelijk niet gemaakt voor deze hitte, ook airco krijgt het niet onder 25-26 nu,
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:26:26 #43
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221144932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Ff een vraag. Waarom geeft buienradar altijd veel hogere temperaturen dan dat ze werkelijk zijn. Zegt dat het 33 graden is buiten terwijl het net aan 30 is
Omdat de aangegeven temperatuur gebaseerd is op de berekeningen voor dat tijdstip van het weermodel dat ze gebruiken, niet van actuele metingen.
pi_221144937
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:26 schreef cherrycoke het volgende:
mijn huis is duidelijk niet gemaakt voor deze hitte, ook airco krijgt het niet onder 25-26 nu,
Knakending dan toch wel.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 13:27:22 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221144938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja toen was de luchttemperatuur ineens ook heel even 48 graden, heel gek :P
Dat viel mee, zal wel warm genoeg zijn dat dat asfalt nu toch wel zacht blijft :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:32:57 #46
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221144966
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Mogelijk code rood morgen.
De vergadering bij het KNMI hierover begint nu. :P
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 13:33:02 #47
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Oh ik zit juist bijna altijd onderwater :P
Dit verwachtte ik ook wel bij jou lol.

Ik kon ook moeilijk onderwater blijven merkte ik.... ik dreef snel weer omhoog _O-

(hield uiteraard half paniekerig volle bak adem in, dus longen vol met lucht, dat zal meespelen want ik ben verre van dik :D )
pi_221144975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:58 schreef Elan het volgende:
Noorden gaat niet een de 25 graden halen. Ik ben jaloers.
Gigantisch verschil volgens mij. Het is hier heerlijk buiten met een koel briesje. Nog niet eens 28 graden nu.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:35:11 #49
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221144979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef DefKu het volgende:

[..]
Overdreven gedoe.
Ligt eraan. Ik heb morgen een afspraak en moet de weg op, maar die afspraak ga ik dan wel afzeggen.
Bij code rood is er gevaar dat asfalt smelt, wegen worden afgesloten en het niet fijn is met pech langs de weg te komen staan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221144981
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ligt eraan. Ik heb morgen een afspraak en moet de weg op, maar die afspraak ga ik dan wel afzeggen.
Bij code rood is er gevaar dat asfalt smelt, wegen worden afgesloten en het niet fijn is met pech langs de weg te komen staan.
Het is al 2 dagen 35+ graden, maar morgen gaat het asfalt echt smelten hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')