abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:43:19 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221144198


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221144211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:31 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Gaan die toiletten daar niet op den duur stinken als niet doorgetrokken kunnen worden?
Is dan genoeg BHV aanwezig als iemand een hitteberoerte ofzo krijgt?
Ja en nee, daarom is dus ook direct het pand gesloten.
Kut voor de collega's die liever waren gebleven, maar het is even niet anders.
A mind with a heart of it's own
pi_221144373
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, het is warm, so what? Gewoon je eigen niet druk maken, dat doe je volgende week maar weer. ^O^
Take it Easy
Bekijk deze YouTube-video
pi_221144380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:34 schreef kilon het volgende:
Er zijn op de lange termijn trouwens wel meer runs die weer hoog gaan zitten. Laten we hopen dat het gemiddelde rond die 25 max blijft, want tegen die tijd is het gebouw überhaupt nog niet afgekoeld en zit ik op dag 1 van een nieuwe (potentiële) hittegolf alweer met een veel te hoge binnentemperatuur.

[ afbeelding ]
Nachtje ramen open met 14 's nachts helpt wel echt ontzettend mee hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 12:24:37 #5
284411 crew  heywoodu
pi_221144432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nachtje ramen open met 14 's nachts helpt wel echt ontzettend mee hoor.
Of 's ochtends op pad moeten bij 14 ipv al 22 graden.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:25:53 #6
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221144458
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nachtje ramen open met 14 's nachts helpt wel echt ontzettend mee hoor.
Klopt dat is al veel beter voor je. Maar als de warmte in de muren zit en je doet het raam weer even wat meer dicht, voel je pas wat een warme deken de woning is geworden. Binnentemps lopen dan gelijk weer op.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221144575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nachtje ramen open met 14 's nachts helpt wel echt ontzettend mee hoor.
Het leuke is dat al mijn ramen aan de oostkant zitten, dus doortochten gaat niet echt. Aan de westkant zit de voordeur naar de gallerij maar die is ook binnen met glas zonder zonnewering dus godsgloeiende heet en niet bruikbaar.
Maar zolang ik thuis ben staat het zeker allemaal open.
pi_221144604
Eerlijk gezegd die 29 graden nu buiten voelt helemaal zo gek nog niet als je van de week 36 op je muil hebt gehad
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 12:40:27 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Eerlijk gezegd die 29 graden nu buiten voelt helemaal zo gek nog niet als je van de week 36 op je muil hebt gehad
En dat dames en heren, is hoe gewenning werkt :s)
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:42:41 #10
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221144636
Alleen jammer dat je je zo snel zo goor voelt :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221144684
Voor mensen die kloten met een mobiele airco je hebt tegenwoordig een split unit die mobiel is, mijn zusje heeft er eentje in haar bloedhete appartement en werkt prima (24 graden, normaal daar zo 30) . Verbruikt aanzienlijk minder stroom en is net zo stil als een ventilator.

Je hoeft niet te boren dus geen toestemming van de verhuurder of VVE dus dat is een bijkomend voordeel.

blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:49:43 #12
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221144694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
Voor mensen die kloten met een mobiele airco je hebt tegenwoordig een split unit die mobiel is, mijn zusje heeft er eentje in haar bloedhete appartement en werkt prima (24 graden, normaal daar zo 30) . Verbruikt aanzienlijk minder stroom en is net zo stil als een ventilator.

Je hoeft niet te boren dus geen toestemming van de verhuurder of VVE dus dat is een bijkomend voordeel.

[ afbeelding ]
Oke bedankt youtube algoritme.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 12:54:50 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221144721
Het is dan wel 3 graden kouder dan gisteren (het is nu maar 32), maar de luchtvochtigheid is 2x zo hoog (rond de 70%). Dit is toch wel de ergste dag van de week :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:55:20 #14
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221144725
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En dat dames en heren, is hoe gewenning werkt :s)
De beste remedie tegen hitte!

en hoogtevrees, spinnenvrees, watervrees etc. Alhoewel ik wrsch nooit van mijn hoogtevrees af kom :')
pi_221144744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Oke bedankt youtube algoritme.
??

Graaf jij lekker nog een extra zwembad maat
blablablabla
pi_221144747
Noorden gaat niet een de 25 graden halen. Ik ben jaloers.
blablablabla
pi_221144749
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:54 schreef LTVDK het volgende:
Het is dan wel 3 graden kouder dan gisteren (het is nu maar 32), maar de luchtvochtigheid is 2x zo hoog (rond de 70%). Dit is toch wel de ergste dag van de week :r
Ik vind het intens buiten, veel erger dan gister idd.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 13:01:23 #18
284411 crew  heywoodu
pi_221144766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef Maver24 het volgende:
Eerlijk gezegd die 29 graden nu buiten voelt helemaal zo gek nog niet als je van de week 36 op je muil hebt gehad
Zonder stress ofzo kan ik met dit ook wel een beetje in de schaduw chillen. Liever binnen, want koeler, maar op zich wel te doen.
pi_221144772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik vind het intens buiten, veel erger dan gister idd.


Luchtvochtigheid is op sommige plekken best hoog.
blablablabla
pi_221144776
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:02 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Luchtvochtigheid is op sommige plekken best hoog.
Loopt dat nog op? Zit nog in de goede helft maar voor hoe lang :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 13:02:59 #21
284411 crew  heywoodu
pi_221144777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:42 schreef INViCTuS het volgende:
Alleen jammer dat je je zo snel zo goor voelt :7
Als nou gewoon iedereen dat heeft boeit het minder :P

Bruce Springsteen 2-3 jaar geleden in Landgraaf was bloedverziekend heet, maar dan zie je overal om je heen mensen waar de straaltjes vanaf lopen en denk je "ja ok, het is eigenlijk wel normaal dat ik het zo warm heb" :P
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 13:08:11 #22
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144811
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:55 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
De beste remedie tegen hitte!

en hoogtevrees, spinnenvrees, watervrees etc. Alhoewel ik wrsch nooit van mijn hoogtevrees af kom :')
In het kader van face your "irrational" fears.... Gisteravond voor het eerst onderwater proberen te zwemmen.

Ik heb dus nogal een angst voor onderwater gaan.
Ja irrationeel, ik heb geen bijna-verdrink ervaring gehad als kind ofzo, dus waar die onderwater-gaan-angst vandaan komt is me eigenlijk een compleet raadsel, maar ik vind het gewoon fucking scary en onprettig. :{

En omdat we nu toch een zwembad hebben (ik ben overigens eigenlijk ook een tering slechte zwemmer.... ik bedoel, ik KAN zwemmen, ik verzuip niet, maar ik ben er voor mijn gevoel gewoon intens slecht in :') ) ben ik gisteravond voor het eerst in jaaaaaaren met duikbrilletje op aantal keer onder water gegaan. Heb mezelf echt eerst 25 minuten mentaal zitten preppen voordat ik het eindelijk deed haha. :')

Conclusie; ik was trots op mezelf for finally doing it..... maar ik vond het nog steeds fucking onplezant. Water in je neus en oren krijgen, bwaaaahhhh nee niet mijn ding _O-

einde dagboekbericht over irrationele angsten 8-)
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 13:08:50 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221144813
Heb ook het idee dat de luchtkwaliteit niet heel denderend is, maar de smogradar is vrij positief :?

Tot ik de fijnstofmeting zag :X

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221144816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
Heb ook het idee dat de luchtkwaliteit niet heel denderend is, maar de smogradar is vrij positief :?

Tot ik de fijnstofmeting zag :X

[ afbeelding ]
Jezus die piek

Heftig
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:12:19 #25
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221144832
Mogelijk code rood morgen.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')