abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221154822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Marokko was de 2e helft tegen Schotland ook echt heel slecht hoor. Ja je kan hem verliezen, maar dat ligt dan echt aan jezelf.
Het ligt altijd aan jezelf als je verliest, beslissende arbitrale dwalingen buiten beschouwing gehouden.
pi_221154834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:43 schreef DrDentz het volgende:
[ x ]

Ik maak me geen zorgen meer
_O- _O-
pi_221154838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Doe dit nou niet.
Mocht Marokko winnen, dan ben ik daarna voor Marokko, dan pakken we Canada/Zuid-Afrika en dan een topland.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:31 #104
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221154920
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:49 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Mocht Marokko winnen, dan ben ik daarna voor Marokko, dan pakken we Canada/Zuid-Afrika en dan een topland.
Deporteren!
Life is what you make it.
pi_221154929
Ik maak me behoorlijke zorgen, aanvallen lopen ze er elke keer ontzettend makkelijk vandoor, bovendien een prima keeper. Waar de kansen liggen zijn laatste halfuur, je zie dat ze zo hoog tempo spelen dat ze volledig gassed out zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:05 #106
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221154957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef raptorix het volgende:
Ik maak me behoorlijke zorgen, aanvallen lopen ze er elke keer ontzettend makkelijk vandoor, bovendien een prima keeper. Waar de kansen liggen zijn laatste halfuur, je zie dat ze zo hoog tempo spelen dat ze volledig gassed out zijn.
Ik denk dat je niet teveel het spel moet willen maken, maar reactievoetbal moet spelen. De bal blijft rond, maar dit is niet het Marokko van 4 jaar geleden.
Life is what you make it.
pi_221155211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Dat vond ik eigenlijk ook van Japan
Die hadden toch anders behoorlijk de druk erop staan. Nederland lag op het laatst met de kont in de goal.
pi_221155531
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die hadden toch anders behoorlijk de druk erop staan. Nederland lag op het laatst met de kont in de goal.
Ka dat klopt wel, NL liep achteruit maar tis niet dat Japan veel creëerde met dat balbezit. Een via-via schot en een - vind ik - houdbare kopbal.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221155640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ka dat klopt wel, NL liep achteruit maar tis niet dat Japan veel creëerde met dat balbezit. Een via-via schot en een - vind ik - houdbare kopbal.
Ze hebben te weinig kwaliteit voorin. Als team opereert het wel (al hebben ze veel te lang zelf met de kont in de goal gespeeld), maar individueel is het gewoon geen WK niveau.
pi_221155684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze hebben te weinig kwaliteit voorin. Als team opereert het wel (al hebben ze veel te lang zelf met de kont in de goal gespeeld), maar individueel is het gewoon geen WK niveau.
Het zou wel grappig zijn als ze Brazilië uitschakelen. Van die ijverige werkertjes die met de bal gaan rennen en de Brazilianen die dat hebben onderschat en gefrustreerd raken.
pi_221155728
Marokko wordt overschat: normaal win je als Nederland met 2-1 of 3-2 vanwege de makke defensie.
pi_221155778
De rest van de wedstrijden van Oranje zijn wel op betere tijden, kunnen we gewoon kijken.

pi_221156423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Het zou wel grappig zijn als ze Brazilië uitschakelen. Van die ijverige werkertjes die met de bal gaan rennen en de Brazilianen die dat hebben onderschat en gefrustreerd raken.
Grappig misschien. Maar niet erg waarschijnlijk.
pi_221156434
Ik zie Brazilie wel verliezen van Japan. Maar als ik een tokkie was zou ik er niet mijn geld op zetten.
pi_221156620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:24 schreef DrDentz het volgende:
De rest van de wedstrijden van Oranje zijn wel op betere tijden, kunnen we gewoon kijken.

[ afbeelding ]
Drie uur zeg, wat een kuttijd. Misschien dat ik de tweede helft nog ff meepak. Maar gisteren ben ik ook niet lang na de 2-0 naar bed gegaan.
pi_221157248
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!

[ afbeelding ]
Canada en Zuid-Afrika zijn een makkie, maar denk wel dat Nederland eraf gaat tegen Marokko.
pi_221157280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Canada en Zuid-Afrika zijn een makkie, maar denk wel dat Nederland eraf gaat tegen Marokko.
Ik denk 50 / 50 kans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')