Het ligt altijd aan jezelf als je verliest, beslissende arbitrale dwalingen buiten beschouwing gehouden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Marokko was de 2e helft tegen Schotland ook echt heel slecht hoor. Ja je kan hem verliezen, maar dat ligt dan echt aan jezelf.
Mocht Marokko winnen, dan ben ik daarna voor Marokko, dan pakken we Canada/Zuid-Afrika en dan een topland.quote:
Deporteren!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mocht Marokko winnen, dan ben ik daarna voor Marokko, dan pakken we Canada/Zuid-Afrika en dan een topland.
Ik denk dat je niet teveel het spel moet willen maken, maar reactievoetbal moet spelen. De bal blijft rond, maar dit is niet het Marokko van 4 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:03 schreef raptorix het volgende:
Ik maak me behoorlijke zorgen, aanvallen lopen ze er elke keer ontzettend makkelijk vandoor, bovendien een prima keeper. Waar de kansen liggen zijn laatste halfuur, je zie dat ze zo hoog tempo spelen dat ze volledig gassed out zijn.
Die hadden toch anders behoorlijk de druk erop staan. Nederland lag op het laatst met de kont in de goal.quote:
Ka dat klopt wel, NL liep achteruit maar tis niet dat Japan veel creëerde met dat balbezit. Een via-via schot en een - vind ik - houdbare kopbal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hadden toch anders behoorlijk de druk erop staan. Nederland lag op het laatst met de kont in de goal.
Ze hebben te weinig kwaliteit voorin. Als team opereert het wel (al hebben ze veel te lang zelf met de kont in de goal gespeeld), maar individueel is het gewoon geen WK niveau.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ka dat klopt wel, NL liep achteruit maar tis niet dat Japan veel creëerde met dat balbezit. Een via-via schot en een - vind ik - houdbare kopbal.
Het zou wel grappig zijn als ze Brazilië uitschakelen. Van die ijverige werkertjes die met de bal gaan rennen en de Brazilianen die dat hebben onderschat en gefrustreerd raken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hebben te weinig kwaliteit voorin. Als team opereert het wel (al hebben ze veel te lang zelf met de kont in de goal gespeeld), maar individueel is het gewoon geen WK niveau.
Grappig misschien. Maar niet erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als ze Brazilië uitschakelen. Van die ijverige werkertjes die met de bal gaan rennen en de Brazilianen die dat hebben onderschat en gefrustreerd raken.
Drie uur zeg, wat een kuttijd. Misschien dat ik de tweede helft nog ff meepak. Maar gisteren ben ik ook niet lang na de 2-0 naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:24 schreef DrDentz het volgende:
De rest van de wedstrijden van Oranje zijn wel op betere tijden, kunnen we gewoon kijken.
[ afbeelding ]
Canada en Zuid-Afrika zijn een makkie, maar denk wel dat Nederland eraf gaat tegen Marokko.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:12 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me geen probleem, ik zie u in de kwartfinale!
[ afbeelding ]
Ik denk 50 / 50 kansquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Canada en Zuid-Afrika zijn een makkie, maar denk wel dat Nederland eraf gaat tegen Marokko.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |