Vandaag zijn we allemaal een beetje @DeeBeequote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel vet dat we vandaag gewoon een dag in het Midden-Oosten mogen leven.
Geen aanrader.
Ja, ho maar.quote:Doelpuntenmaker Anthony Elanga wist niet dat een 1-1 gelijkspel tegen Japan voldoende was voor Zweden voor een plaats in de zestiende finale van het WK.
(...)
Terwijl de Zweedse bank koortsachtig de verschillende scenario’s aan het berekenen was, concentreerde Elanga zich volledig op het maken van de winnende treffer. ''Ik schreeuwde alleen maar: ‘Kom op, we kunnen nog meer halen’. Ik ben blij dat we door zijn, dat wist ik aan het einde nog niet'', gaf de aanvaller na het laatste fluitsignaal toe. De voormalige aanvaller van Manchester United was zo vastbesloten om door te gaan dat hij zelfs de instructies negeerde die vanaf de zijlijn werden geroepen.
De 24-jarige speler verklapt uit dat assistent-bondscoach Sebastian Larsson en andere leden van de technische staf probeerden de stand in de poule door te geven terwijl de klok wegtikte. ''Ik denk dat ze probeerden naar me te schreeuwen. Ik wilde natuurlijk blijven rennen. Ik kreeg op het einde kramp, maar wilde niet stoppen met rennen. Ik ben blij en het hele team is dat ook.''
Isak kon het niet geloven en gaf toe dat hij Elanga 'een beetje de les had gelezen' omdat de vleugelaanvaller niet doorhad dat Zweden met een 1-1 stand door zou gaan. ''Hij was tegen het einde van de wedstrijd een beetje gefrustreerd, en je begrijpt nu wel waarom'', zuchtte de spits van Liverpool.
Moest wel lachen om het nieuwsbericht dat het boven de 20 zou blijven in de nacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vandaag zijn we allemaal een beetje @:DeeBee
Je moet er wat voor over hebben om oliegeld binnen te harken in de zandbak.
Lientje is altijd boos toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef Szura het volgende:
Lientje is boos, kunnen dus alleen maar goede plannen zijn!
Heeft Mark van den O al tribunalen aangekondigd?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef Szura het volgende:
Lientje is boos, kunnen dus alleen maar goede plannen zijn!
Fjordenneukers mogen snel degraderenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Solbakken stelt even 10 andere namen op. Nee dit kan niet.
Gewoon ruimte en tijd geven. Dan lost het zich vanzelf opquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:36 schreef Szura het volgende:
Die Noren zijn wel erg hardleers mbt de acties van Dembele!
Aanvallend zeer slecht ingeschotenquote:
Die verdediging wordt bij vlagen weggetikt door de B-keus van de fjordenneukers. Dat kan eigenlijk helemaal nietquote:
Theo Hernandez moet een gigantische hoeveelheid belastend materiaal bezitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die verdediging wordt bij vlagen weggetikt door de B-keus van de fjordenneukers. Dat kan eigenlijk helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |