Good girlquote:
Ik heb deze, 2 stuks, zijn zo fijn ook draadloos te gebruiken ze zijn heel stilquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik baal
Vanochtend een ventilator gespot die ik wou hebben (portemonnee vergeten) kom later terug zijn ze weg. Nu 2 tafelmodel ventilator gekocht maar niet die ik wou en de zoektocht is te warm weg motivatie om naar een amdere winkel te gaan.
Beetje teleurgesteld
Ja als je zoiets al doet kan je dat beter in de vroege morgen doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:25 schreef ToT het volgende:
ff begonnen met de bbq schoon te maken, maar de temperatuur is me toch wat te hoog.
Heb ik net 2 uurtjes gedaan, maar ben meer kapot dan voor die tijdquote:
Heb ik ook een in de voor en een in de achterkamer, niet hetzelfde merkquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:40 schreef Fogel het volgende:
Heb deze op de slaapkamer en een in de huiskamer hangen.
[ afbeelding ]
Werkt perfect, heel stil en zelfs op de laagste stand al een fijne bries.
Dingen staan ook niet in de weg, vind ik fijn.
Beter blijft ze hier wegquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen komt mevrouw ons misschien allemaal een bezoek brengen
[ afbeelding ]
Ksstquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen komt mevrouw ons misschien allemaal een bezoek brengen
[ afbeelding ]
Nee met deze dagen mag eigenlijk iedereen wel wegblijven alles is mij even te veelquote:
Doppenberg draait wel lekker.quote:
Je moet gewoon bezoek krijgen die het niks boeit hoe je er bij zit/loopt/hangt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee met deze dagen mag eigenlijk iedereen wel wegblijven alles is mij even te veel
Heb genoeg aan mijzelf.
Kreeg gisteren avond ook even bezoek, ppfff dan moet je koffie zetten enz
Het is dan wel gezellig maar zit nu liever alleen, alleen een heel heel dun bloesje aan. Als er bezoek komt moet je je beha en broek weer aan
Nu hangen de boobs er lekker vrij bij, geen geklem geen gedoe
Gewoon naturisten uitnodigenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je moet gewoon bezoek krijgen die het niks boeit hoe je er bij zit/loopt/hangt.
Dat is een oplossing ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |