Is nog maar de heft van wat er gedeclareerd is allemaalquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Maar heeft het ook geholpen allemaal
Het is wel een beste rekening zeg pppfff
Wat een bedrage ik zie ook dat er voor een dag 2 dure nota's zijn gedeclareerd een van 11.000 en een van 12.000quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is nog maar de heft van wat er gedeclareerd is allemaal
een heel traject bij ggz kost ook best wat, maar wordt als het goed is door basisverzekering gedektquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een bedrage ik zie ook dat er voor een dag 2 dure nota's zijn gedeclareerd een van 11.000 en een van 12.000
Hoe kan dat dan
Ja dat snap ik, maar een declaratie op een dag van totaal 23.000 is een hoop geldquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een heel traject bij ggz kost ook best wat, maar wordt als het goed is door basisverzekering gedekt
Dat was de opname bij de sggzquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een bedrage ik zie ook dat er voor een dag 2 dure nota's zijn gedeclareerd een van 11.000 en een van 12.000
Hoe kan dat dan
is toch niet van 1 dag? het is een totaalbedrag van een heel traject dat op die dag is ingediend lijkt mequote:Op donderdag 25 juni 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar een declaratie op een dag van totaal 23.000 is een hoop geld
Van een maand als het goed is. Het hele traject heeft 4 maanden geduurd, in 2025 zijn er twee soortgelijke bedragen gedelcarr2.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch niet van 1 dag? het is een totaalbedrag van een heel traject dat op die dag is ingediend lijkt me
Ik heb het gemeentepakket compleet, met afgekocht eigen risico. M'n bewindvoerder mag blij zijn dat ik cash maar zo weinig kwijt was hier in Luxemburg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een heel traject bij ggz kost ook best wat, maar wordt als het goed is door basisverzekering gedekt
Beter gooi je het in de olie van je auto.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi zo wat patat in de airfryer
Ik hou je niet tegen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beter gooi je het in de olie van je auto.
Best prijzig en het heeft niet eens voldoend effect gehad of wellquote:
Goed nieuws: morgen kun je de patat gewoon uit het raam houden. Dan wordt -ie vanzelf warmquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kan zo worteltjestaart maken!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Goed nieuws: morgen kun je de patat gewoon uit het raam houden. Dan wordt -ie vanzelf warm
Ik check!quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helemaal zonder combi-magnetron
KLB / Combi-magnetron denkt stoomoven te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |