Klopt, maar totaal donker is het dan ook weer niet. Beetje blauw-achtig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
enn in de winter wekenlang geen daglicht
I know.quote:
Gewoon doorheen zwabberenquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil straks echt even wat aan het huis doen, maar dit weer helpt niet heel erg.
HOPPAAAA!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:05 schreef Fogel het volgende:
In de nacht met de Hilti TE3000 aan de slag
Foei!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:07 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
HOPPAAAA!
FogelBolk in de pocket!![]()
Die in de woonkamer doet het. En staat aan.quote:
De kamer waar je in bezig wil naar de huiskamer verplaatsenquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die in de woonkamer doet het. En staat aan.
Die in de slaapkamer doet het vermoedelijk. Maar moet de filters nog even schoonmaken.
Zolder en andere slaapkamer hebben ook airco, maar hebben jaren stilgestaan en zijn nog ongetest.
De kamer waar ik in bezig wil heeft geen airco.
Ik ben een kast aan het afbreken. Woensdag ochtend staat het grofvuil met een kraakwagen voor de deur. Dus het moet wel even gebeuren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
De kamer waar je in bezig wil naar de huiskamer verplaatsen
Succes!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een kast aan het afbreken. Woensdag ochtend staat het grofvuil met een kraakwagen voor de deur. Dus het moet wel even gebeuren.
De kamerdeuren openen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die in de woonkamer doet het. En staat aan.
Die in de slaapkamer doet het vermoedelijk. Maar moet de filters nog even schoonmaken.
Zolder en andere slaapkamer hebben ook airco, maar hebben jaren stilgestaan en zijn nog ongetest.
De kamer waar ik in bezig wil heeft geen airco.
Dat gaat zweten wordenquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een kast aan het afbreken. Woensdag ochtend staat het grofvuil met een kraakwagen voor de deur. Dus het moet wel even gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Ja gaat wel goedkomen. Het is geen grote kast, maar hij is wel 40 jaar geleden ter plekke gebouwd door m'n opa, en zit op allerlei plekken in het beton geschroefd. Wil het allemaal dinsdagavond buiten zetten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes!
Nu is afbreken op zich makkelijker dan opbouwen.... het volstaat met grof geweld de planken uit elkaar slopen.
Ik had al een Hilti voorgesteld...quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja gaat wel goedkomen. Het is geen grote kast, maar hij is wel 40 jaar geleden ter plekke gebouwd door m'n opa, en zit op allerlei plekken in het beton geschroefd. Wil het allemaal dinsdagavond buiten zetten.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat zweten wordenJep. Maar ik houd de woonkamer nu koel. Dan kan ik me even terugtrekke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik best.![]()
🐙
Misschien kan de FOK!Knokploeg een handje helpen, dat zijn sterke mannen.quote:
Die is iets buiten m'n budget.quote:
Ik kan volgende week deze voor je meenemen als je wil? https://www.bosch-profess(...)/gbh-2-28-0611267500 een ouder model, maar beton is nog steeds als boter.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is iets buiten m'n budget.
Heb wel deze in m'n mandje. Maar ik wacht even tot ik wat meer zekerheid heb.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |