Binnen blijven als je airco hebt. Als je geen airco hebt, de dag doorbrengen door te wandelen in het bosquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oh dan moet ik dit weekend wel iets gaan doen om er nog een beetje van te genieten. Heb je tips voor iemand zonder vrienden en zonder sociaal leven?
Maar zou je me ook adviseren om fatsoenlijke gesprekjes aan te knopen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnen blijven als je airco hebt. Als je geen airco hebt, de dag doorbrengen door te wandelen in het bos![]()
En dan van het weer genieten vanaf maanden wanneer de temperaturen weer normaal zijn.
Gewoon doen waar je zelf comfortabel bij voelt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar zou je me ook adviseren om fatsoenlijke gesprekjes aan te knopen?
Bedankt voor de goede tips Mike Y TTquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je zelf comfortabel bij voelt.
In de supermarkt gaan staan en tegen mensen zeggen; warm he?quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar zou je me ook adviseren om fatsoenlijke gesprekjes aan te knopen?
In de supermarkt hebben ze toch juist vaak airco?quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:55 schreef cinderloom het volgende:
[..]
In de supermarkt gaan staan en tegen mensen zeggen; warm he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |