Ik pleitte hier ook niet voor de doodstraf.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Maar doodstraf zorgt dus niet dat er minder gemoord of verkracht wordt.
Wat de oplossing zou kunnen zijn en ik ga hierbij echt uit van mijn natte vinger.
Dat de overheden eens echt transparant zouden worden, met name de westerse die het mooi weten te vertellen, maar evengoed een stuk of zoveel verborgen agenda's hebben die bol staan van eigenbelang.
Dat zeg ik dus ook nergens.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik pleitte hier ook niet voor de doodstraf.
Bulshit. Pro wil het meeste van alle partijnen. D66 wil zelfs statushouders voorang geven op de huizenmarkt ten opzichte van Nederlanders. Zijn gewoon feiten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Links is dan ook niet voor meer import. Wat een waanbeelden heb je weer
In sommige culturen zijn achterlijke gebruiken gewoon de norm.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat komt omdat het alleen bij extremisten gebeurd en die heb je in elke......cultuur
Allemaal leuk en aardig, maar de koppeling statushouders en vrouwenbesnijdenis is een vrij vergezocht verband. De meeste statushouders komen namelijk niet uit een cultuur waar vrouwenbesnijdenis de norm is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Bulshit. Pro wil het meeste van alle partijnen. D66 wil zelfs statushouders voorang geven op de huizenmarkt ten opzichte van Nederlanders. Zijn gewoon feiten.
We hebben hier genoeg Somaliers hoor. Die hadden we 20 jaar terug bij mij op school al. En dan woonde ik nog in een dorp. En 40.000 zei het artikel. Dat is echt en stuk meer dan enkelen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:21 schreef Badada het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar de koppeling statushouders en vrouwenbesnijdenis is een vrij vergezocht verband. De meeste statushouders komen namelijk niet uit een cultuur waar vrouwenbesnijdenis de norm is.
Ja we hebben hier Somaliers. Maar slechts een beperkt deel van de statushouder is tevens Somalier. Dus de koppeling aan statushouders als geheel snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg Somaliers hoor. Die hadden we 20 jaar terug bij mij op school al. En dan woonde ik nog in een dorp. En 40.000 zei het artikel. Dat is echt en stuk meer dan enkelen.
En andere Nederlandse meisjes ook niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doe es effe rustig gek. Jij maakt je druk over het feit dat Nederlandse meisjes genitaal verminkt worden maar toch wil je dat de ouders met hun dochter naar elders vertrekken. Want dan heb jij er geen last meer van.
Het gaat niet over dat ik me beter moet voelen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En andere Nederlandse meisjes ook niet meer.
De vraag is hoe we dit gaan stoppen, dat is de morele plicht, en dan kom jij met "misschien kunnen we iets doen, het gaat niks uithalen zoals de vorige keer maar dan doen we tenminste wat en dan voel ik me er wat beter over.." Dat ergert me mateloos, het is namelijk ook de houding van de overheid en het immoreel in al zijn lafheid.
Ik kan er heel erg van walgen. Het is ook geen vrouwelijk probleem het is een mannenprobleem met meisjes als slachtoffer voor de rest van hun leven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het gaat niet over dat ik me beter moet voelen.
Jij laat die gasten gewoon vertrekken naar hun thuisland en dan is voor jou het probleem opgelost.
Jij wilt gewoon niet meer geconfrontreerd worden met deze supervrouwelijke problemen. Want je kunt er niet zoveel mee als man zijnde.
Het zal de male chauvinist pig in mij zijn maar ik vind het een morele plicht om meisjes en vrouwen tegen wrede boosaardigheid te beschermen. Als op straat een meisje haar geslachtsdeel met een mes wordt bedreigd zie ik het ook als mijn morele plicht dat te voorkomen. Misschien is het supervrouwelijk om dan de dader te proberen voorlichten en het dan ongeacht het resultaat wel tevreden te zijn dat je wat geprobeerd hebt, maar zo kijk ik en vele mannen niet tegen morele verplichtingen aan.quote:Dat kan. En dat mag ook. Maar ga dan niet lopen zwetsen over morele plicht enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |