abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221134962
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De grootste mindfuck is dat wij moeten doen alsof dit Nederlanders zijn.
Ag welnee, dat doet toch niemand behalve wat linkse gekkies. Dit soort praktijken hebben niets met Nederland te maken en gaan dat ook nooit doen.
pi_221134971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je ziet aan de houding van de progressieven hier alleen al hoe arrogant ze zijn over hun debiele mening op dit vlak.
Ze noemen zichzelf progressief maar zijn voor het importeren van culturen die 1000 jaar achter lopen.

Maar in hun hoofd kan het.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:18:32 #78
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:16 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ag welnee, dat doet toch niemand behalve wat linkse gekkies. Dit soort praktijken hebben niets met Nederland te maken en gaan dat ook nooit doen.
Er is dan ook helemaal niemand die vindt van wel, zelfs jouw "linkse gekkies" niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:21:18 #79
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221134998
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er is dan ook helemaal niemand die vindt van wel, zelfs jouw "linkse gekkies" niet.
Links zal (vrouwen) besnijdenis nooit hard veroordelen, want is koeltoer en deel achterban.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:22:21 #80
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135007
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Links zal (vrouwen) besnijdenis nooit hard veroordelen, want is koeltoer en deel achterban.
Zeker wel. Maar het zal voor jou nooit hard genoeg zijn, hoe hard het ook is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221135027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
'Links' is het gewoon eens dat er wat aan gedaan moet worden. Wat moeten ze er anders van vinden :?
'Rechts' daarentegen schiet vaak in de verdediging als de excessen of misstanden van radicaal rechts worden besproken ipv het eens zijn dat er wat aan gedaan moet worden. Dat vind ik veel meer bijzonder. Alsof ze dat gedrag goed menen moeten te praten.
Als je het niet had binnengehaald had je er niks aan hoeven doen.
pi_221135031
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als je het niet had binnengehaald had je er niks aan hoeven doen.
Wat heeft links binnengehaald dan :?
Dat waren rechtse en centrumrechtse regeringen over de decennia heen :{
Ik weet wel dat 'links' indertijd zeer tegen import was en Cohen indertijd met de strengste immigratieregels op de proppen kwam.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_221135035
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er is dan ook helemaal niemand die vindt van wel, zelfs jouw "linkse gekkies" niet.
Mwah. Hoor nooit strenge veroordelingen vanuit de PRO hoek of het erkennen dat dit soort problemen voortkomen uit immigratie.
pi_221135041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:25 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Wat heeft links binnengehaald dan :?
Dat waren rechtse en centrumrechtse regeringen over de decennia heen :{
Dat klopt. Maar daarom kun je niet voor nog meer import zijn. Niet als je waarde hecht aan normen en waarden.
pi_221135044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar daarom kun je niet voor nog meer import zijn. Niet als je waarde hecht aan normen en waarden.
Links is dan ook niet voor meer import. Wat een waanbeelden heb je weer :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_221135046
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het punt is dat in progressieve kringen men vrouwen die dit overkomt (en jongens ook) onder de bus gooit vanwege de verstikkende "tolerantie"deken en "begrip voor andere culturen" en de angst om "xenofobisch" te zijn.
Mijn hele vriendenkring is 'progressief', maar echt niemand keurt dit goed.
Ik denk eerder dat jij die mensen bedoelt die vooral verdraagzaamheid prediken. Vooral ten aanzien van gebruiken die hier niet bekend of 'normaal' zijn.
pi_221135064
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Links zal (vrouwen) besnijdenis nooit hard veroordelen, want is koeltoer en deel achterban.
Deze linkse trut veroordeelt dit dus wel. En heel hartgrondig.
En over welke 'koeltoer' heb je het?
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:33:19 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221135078
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeker wel. Maar het zal voor jou nooit hard genoeg zijn, hoe hard het ook is.
Jaja.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221135097
quote:
"Het is nu twee weken voor de zomervakantie en het is zo'n verschrikkelijke idee dat dit meisjes gaat overkomen", zegt CDA-Kamerlid Armut. "We moeten gewoon alles op alles zetten." Een uitreisverbod kan de rechter opleggen. "Dat is beter dan op Schiphol tegengehouden moeten worden."
Maar … er zijn in Afrika miljoenen meisjes die dit overkomt. De enige reden dat Armut dit een “verschrikkelijke idee” vindt, is dat de ouders van die meisjes blijkbaar een keer naar Nederland zijn verhuisd en nu weer even teruggaan voor de rituele verminking. Waren die ouders gewoon in Afrika gebleven, dan had de verminking óók plaatsgevonden en zouden we Armut er nooit over hebben gehoord.
pi_221135187
Ik zou zeggen niet weer het land binnenlaten. Zielig voor de eerste paar meisjes maar daarna stop het, laat het bij de douane door een arts controleren. Van rechtswege vervalt de Nederlandse nationaliteit bij genitale verminking van meisjes in het buitenland.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:52:08 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221135190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zou zeggen niet weer het land binnenlaten. Zielig voor de eerste paar meisjes maar daarna stop het, laat het bij de douane door een arts controleren. Van rechtswege vervalt de Nederlandse nationaliteit bij genitale verminking van meisjes in het buitenland.
Misschien het meisje (slachtoffer) wel binnenlaten maar diens ouders niet.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:06:06 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221135285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dus als de veiligheidsdienst terroristen op het spoor is die een aanslag plannen, mogen deze niet preventief opgepakt worden?
Daar heb je, bij nader inzien, een punt
pi_221135319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Links is stil in dit topic, oftewel er is dus geen probleem.

Truste mensen.
Rechts is al sinds voor ik naar de middelbare school ging aan de macht en heeft hier niks aan gedaan. Wellicht is dat het probleem.
pi_221135357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Rechts is al sinds voor ik naar de middelbare school ging aan de macht en heeft hier niks aan gedaan. Wellicht is dat het probleem.
Herinner jij je de aanslag van 6 mei nog?
pi_221135360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Herinner jij je de aanslag van 6 mei nog?
Ja toen was ik logeren bij mijn oma.
pi_221135480
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien het meisje (slachtoffer) wel binnenlaten maar diens ouders niet.
Dat mag niet van het EHRM. We kunnen als Nederland gewoon niet alle ellende die ouders van over de hele wereld hun kinderen aandoen gaan oplossen. Dat kind wordt waarschijnlijk net zo als de ouders. Iedereen als individu zien is leuk maar kinderen zijn niettemin het product van ouders en omgeving.

Het minst humanitaire wat je kunt doen is dit door laten gaan. Zachte heelmeesters....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:40:07 #97
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221135512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat mag niet van het EHRM. We kunnen als Nederland gewoon niet alle ellende die ouders van over de hele wereld hun kinderen aandoen gaan oplossen. Dat kind wordt waarschijnlijk net zo als de ouders. Iedereen als individu zien is leuk maar kinderen zijn niettemin het product van ouders en omgeving.

Het minst humanitaire wat je kunt doen is dit door laten gaan. Zachte heelmeesters....
Klopt. Het zijn vreselijke dilemma’s.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221135551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zou zeggen niet weer het land binnenlaten. Zielig voor de eerste paar meisjes maar daarna stop het, laat het bij de douane door een arts controleren. Van rechtswege vervalt de Nederlandse nationaliteit bij genitale verminking van meisjes in het buitenland.
Nee hoor, dat doet het niet.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:38:48 #99
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221135894
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeker wel. Maar het zal voor jou nooit hard genoeg zijn, hoe hard het ook is.
Het kan ook niet hard genoeg. Je zult nooit horen dat het achterlijk is en dat sommige culturen gewoon achterlijk zijn. Je zult ook niet horen dat wij bepaalde culturen niet moeten importeren.
pi_221135980
Het is wachten op een voorstel van linkse partijen om dan maar gratis kuisheidsgordels uit te delen aan deze meisjes om zo de exotische culturen tegemoet te komen en niet tegen het zere been te trappen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')