Nee, dat zeg ik dus ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit heeft dus geen moer te maken met het religieuze ritueel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Circumcisie
Bij herlezen van je reactie begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Omdat bij jongens het voorkomt dat het een medisch noodzakelijke ingreep is.
Het besnijden van jongens kan (of men nu progressief of conservatief is) niet in de ban gedaan worden omdat het soms een medische noodzaak kent.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij herlezen van je reactie begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt.
[..]
Tuurlijk wel, als het besnijden een medische noodzaak is, is er geen probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het besnijden van jongens kan (of men nu progressief of conservatief is) niet in de ban gedaan worden omdat het soms een medische noodzaak kent.
Ditquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou besnijdenis voor jongens ook verboden moeten worden. Jammer voor de joden en moslims maar die jongens doen het maar als ze 18 zijn en het zelf beslissen.
Ja wie weet. Het is sowieso natuurlijk iets dat stukken minder verminkend is dan de vernietigende meisjesbesnijdenis. Maar verminking is en blijft het.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk eerder dat het ritueel besnijden van jongens niet of heel moeilijk verboden kan worden omdat de joden het ook doen.
En dan is dat helemaal prima en noodzakelijk en wordt ook alleen maar enkel het hoogstnodige gedaan. Snipje of minimaal huidje weg indien mogelijk. Oh en onder narcose en in een steriele operatiekamer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Omdat bij jongens het voorkomt dat het een medisch noodzakelijke ingreep is.
Het is in beide gevallen gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja wie weet. Het is sowieso natuurlijk iets dat stukken minder verminkend is dan de vernietigende meisjesbesnijdenis. Maar verminking is en blijft het.
Maar het is wel hun cultuur en dat moeten wij respecteren. Het zou racistisch zijn als het kabinet ze probeert tegen te houden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit heeft dus geen moer te maken met het religieuze ritueel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Circumcisie
Het is grotendeels cul en heel weinig tuur, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar het is wel hun cultuur en dat moeten wij respecteren. Het zou racistisch zijn als het kabinet ze probeert tegen te houden.
Xenofoob.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het is grotendeels cul en heel weinig tuur, als je het mij vraagt.
Achterlijk en primitief zijn meer passende termen.
Ik kom tot deze conclusie omdat je er in progressieve kringen nooit wat over hoort en Halsema deed ook ongemakkelijke dansjes om het onderwerp heen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Genitaal verminkt worden is geen vrouwenrecht, nooit geweest ook.
Dus hoe je tot deze conclusie komt...
Ja en? Wat is je punt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik kom tot deze conclusie omdat je er in progressieve kringen nooit wat over hoort en Halsema deed ook ongemakkelijke dansjes om het onderwerp heen.
Het punt is dat in progressieve kringen men vrouwen die dit overkomt (en jongens ook) onder de bus gooit vanwege de verstikkende "tolerantie"deken en "begrip voor andere culturen" en de angst om "xenofobisch" te zijn.quote:
De grootste mindfuck is dat wij moeten doen alsof dit Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:57 schreef DobbyDobby het volgende:
40.000 is nog meer dan ik dacht. Wat een aids loopt er toch rond. En allemaal echte Nederlanders inmiddels .
Je bent de takbir vergeten, Mustafa.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
Besnijdenis is niet aan religie gebonden, Hans.
Mooie afleidingsmanoeuvre.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat het ook bij primitieve Afrikaanse gemeenschappen met een christelijke invalshoek voorkomt.
Alleen bij Rusbots.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrouwenbesnijdenis? Jazeker.
Of ben je daar voorstander van?
Vandaar ook dat verstandige mensen oproepen te stoppen met het massaal importeren van mensen uit primitieve gemeenschappen met barbaarse, achtergestelde culturen die direct indruisen tegen Westerse normen en waarden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat het ook bij primitieve Afrikaanse gemeenschappen met een christelijke invalshoek voorkomt.
Je ziet aan de houding van de progressieven hier alleen al hoe arrogant ze zijn over hun debiele mening op dit vlak.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Vandaar ook dat verstandige mensen oproepen te stoppen met het massaal importeren van mensen uit primitieve gemeenschappen met barbaarse, achtergestelde culturen die direct indruisen tegen Westerse normen en waarden.
Ja, mooi.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:10 schreef Montagui het volgende:
Uit een NOS artikel van december 2024:
[..]
Dat is niet mals.
Overigens verder een heel interessant artikel:
https://nos.nl/artikel/25(...)-meisjes-slachtoffer
'Links' is het gewoon eens dat er wat aan gedaan moet worden. Wat moeten ze er anders van vindenquote:Op woensdag 24 juni 2026 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Links is stil in dit topic, oftewel er is dus geen probleem.
Truste mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |