dat is nog langquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je Columbia - Congo 4.00 kijken?
Nederland maakt echt nog wel kans een ronde verder te komen.quote:
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nederland maakt echt nog wel kans een ronde verder te komen.
O dan heb je twee clubs om voor te gaaan. Lekker hooi airco op je slaap kamerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:34 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja half Engels, half Nederlands, dus hoop dat Engeland wint.
Ja ik heb airco dus ik slaap.heerlijk
hier is het nog 25 graden buiten en het wordt niet kouder dan 22quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
22.9 graden op de slaapkamer.
woonkamer is nog een 23.9.
Ik laat vannacht boven alles open staan. Het koelt vannacht af tot 17 graden, dus eens kijken hoeveel dat nog scheelt.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 04:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja heb de boel gelijk open gezet voor zover lukt
quote:Op woensdag 24 juni 2026 04:31 schreef _UserName_ het volgende:
daar heb ik er ook een stuk of 4 van staan in huis, van die hoge. 2 beneden, een op Jyske haar kamer en een op onze slaapkamer
Waar mijn dochter werkt is alleen airco in de gezamenlijke woonkamer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 04:51 schreef _UserName_ het volgende:
Heb ze al een jaar of wat, als ik volgend jaar airco heb kunnen er een aantal weg, die doe ik dan naar verzorgingstehuizen. Zie te veel berichten over dat de airco het niet doet, terwijl het kantoor van die beleidsbepalers wel lekker fris is met 19 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |