VvE act ik zou daarom alleen al verhuizenquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met alle typen airco’s maar zit hier vermoedelijk wel met de VvE als ik dat zou willen.
Ja ik heb een koophuis maar vond het altijd een hele investering voor een paar daagjes in het jaar. Maar dat wordt steeds meer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met alle typen airco’s maar zit hier vermoedelijk wel met de VvE als ik dat zou willen.
Paar daagjes? Hele jaar bedoel je. Airco gebruik ik ook om te verwarmenquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb een koophuis maar vond het altijd een hele investering voor een paar daagjes in het jaar. Maar dat wordt steeds meer.
Ja precies daar moet ik nog even aan wennen. Of dat ook voordeliger is ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar daagjes? Hele jaar bedoel je. Airco gebruik ik ook om te verwarmen
Ja natuurlijk is dat voordelig. Zeker als je zelf opwektquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies daar moet ik nog even aan wennen. Of dat ook voordeliger is ook.
Waar ging die over eigenlijk, welke insteek? Bewust gemeden namelijk destijds.quote:
Dat doe ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat voordelig. Zeker als je zelf opwekt
Eigenlijk gewoon een recap van al die jaren. Ze kwamen er wel sympathiek uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waar ging die over eigenlijk, welke insteek? Bewust gemeden namelijk destijds.
Ok, misschien dan toch eens kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een recap van al die jaren. Ze kwamen er wel sympathiek uit.
Alleen de Belgjes niet genot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Alle topspelers leveren dit wk. Zien we ook niet vaak
Die gaan met 3 punten waarschijnlijk niet eens de top 8 van de beste nummers 2 halenquote:
Jazeker alle topscoorders staan op punt. Kane ook nog.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel Messi, CR7, Haaland, Mbappe, vinicius. Letterlijk allemaal bizar
Brobbey.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel Messi, CR7, Haaland, Mbappe, vinicius. Letterlijk allemaal bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |