abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:59:36 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221127010
Best een verknipt idee van een relatie heb je dan.

Vooral als je dat bij je vrouw doet. Even erg als bij je/een vriendin natuurlijk, maar je zou verwachten dat het ja-woord tenminste nog iets betekend.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221127035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:29 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Indirect medeverantwoorlijk voor het gedrag van anderen?

Je kunt beter beginnen met de direct verantwoordelijken, daarna de directe medeverantwoordelijken, daarna de indirecte verantwoordelijken en tot slot de indirecte medeverantwoordelijken. Prioriteiten stellen is belangrijk. En je ook afvragen welke verantwoordelijkheid iedereen nu echt heeft.
Ik chargeer. Natuurlijk is de causaliteit tussen jij die een grap maakt over domme blondjes en Lisa die van haar fiets wordt getrokken in Duivendrecht vergezocht. Toch blijf ik erbij: als je als fatsoenlijke man geweld tegen vrouwen wil bestrijden moet je juist gaan letten op de dingen die onschuldig lijken of onbewust gebeuren. De kans dat je een zedendelinquent op heterdaad betrapt en kunt stoppen is immers klein. Ik heb het zelf één keer meegemaakt. Gelukkig was ik toen met een grote groep vrienden, in mijn eentje had ik weinig kunnen uitrichten tegen vier potige kerels.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:20:35 #53
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221127237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:02 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik chargeer. Natuurlijk is de causaliteit tussen jij die een grap maakt over domme blondjes en Lisa die van haar fiets wordt getrokken in Duivendrecht vergezocht. Toch blijf ik erbij: als je als fatsoenlijke man geweld tegen vrouwen wil bestrijden moet je juist gaan letten op de dingen die onschuldig lijken of onbewust gebeuren. De kans dat je een zedendelinquent op heterdaad betrapt en kunt stoppen is immers klein. Ik heb het zelf één keer meegemaakt. Gelukkig was ik toen met een grote groep vrienden, in mijn eentje had ik weinig kunnen uitrichten tegen vier potige kerels.
Als het vergezocht is moet je het misschien ook daar niet zoeken? Een grap is een grap en een foute opmerking een foute opmerking. Natuurlijk bestaat er dubbelzinnigheid en meerdere interpretaties, maar je loopt wel het risico om een Pietje Bell tot Hannibal te verklaren met een al te vlotte exageratie. Ik denk ook dat die voedingsbodemtheorie welwillende mannen kan afschrikken ivm fragilitiet en aangesproken voelen. Raak je dan niet verder van huis? Dat zijn misschien de makkelijkste bondgenoten om binnen te halen. Ik vraag mij ook af of die theorie echt klopt. Als mensen gecorrigeerd worden op opmerkingen, zal dat dan echt gaan leiden tot minder misbruik? Of tot enkel een schisma, waarbij je nette mannen en lompe mannen beter kunt onderscheiden.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:24:45 #54
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221127266
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Best een verknipt idee van een relatie heb je dan.

Vooral als je dat bij je vrouw doet. Even erg als bij je/een vriendin natuurlijk, maar je zou verwachten dat het ja-woord tenminste nog iets betekend.
De aantallen bevreemden mij wel. Maar het moet gezegd worden: we hebben ook veel meer fotomomenten sinds de smartphone en veel meer plekken om die dan te delen. De technologie faciliteert het gedrag wat altijd al aanwezig was?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221127385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.

[ afbeelding ]
Definieer normaal? Wij mannen zijn van nature biologische monsters door de hoeveelheid testosteron. Daar hoef je gelukkig niet naar te handelen maar de meeste mannen zijn van nature pervers en extreem seksistisch aangelegd. Jezelf opdringen aan vrouwen en toenadering zoeken met als doel ons zaad in haar te mogen stoppen zijn we letterlijk voor geprogrammeerd.

Dat krijg je er niet zomaar 1.2 3 uit door bepaald gedrag als problematisch te bestempelen.
blablablabla
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:43:26 #56
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_221127797
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hoe weet je eigenlijk zeker dat jouw man dit niet doet?

Als ik in saunaclubs ben, zit het bomvol met getrouwde mannen die tegen hun vrouw hebben gezegd dat ze een werkafspraak hebben.
Mijn man knipt bijna nooit foto's, ik ben de 'fotograaf' bij ons. En ik meen hem ook te kennen (ja dat dacht die vrouw wss ook) en weet dat hij zulke dingen niet doet. Ik weet precies wat hij doet als ik dat zou willen, we hebben geen wachtwoorden enzo op onze computer en onze telefoons zijn ook uitwisselbaar.

Maar ik weet dat mijn man deze groepen niet zal bezoeken, hij kikt weer op andere dingen.....ik weet hoe pervers hij denkt (hij weet dit van mij ook)

Vind het apart dat die mannen stiekem naar de sauna gaan want waarom zou hun vrouw dat niet mogen weten? Ik ga vaak ook alleen naar de sauna, mijn man vind sauna helemaal niks, die heeft weer hele andere dingen waar hij tot aangetrokken is. Vind het soms maar vreemd dat mensen zo stiekem zijn.......
To BG or not to BG!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:46:34 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.

[ afbeelding ]
Er is hier maar 1 antwoord op mogelijk:
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:47:13 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:12 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:')

Knettergek. En niet serieus te nemen verder :W
En nog geliked ook he. Van eentje verwacht je dat soort dingen wel overigens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221127817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En nog geliked ook he. Van eentje verwacht je dat soort dingen wel overigens.
Wel de mensen van wie je het verwacht :P
blablablabla
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:56:41 #60
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127857
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat apart.

Als er een Syriër een keer een chocolatje jat ben je de eerste die op de FOK! barricade staat om alle Syriërs te veroordelen.
Wel apart, als er een hoop asielzoekers zich schuldig maken aan structureel crimineel gedrag en parasiteren op de samenleving, dan sta je op de barricade om hard te schreeuwen dat we niet alle asielzoekers moeten veroordelen. Maar hier is het dan weer prima om mannen te veroordelen... right?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:03:12 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127890
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Van de verdachten is 80 tot 85% man :W
https://longreads.cbs.nl/(...)-2022/criminaliteit/
Geboren in NL, 2 Ouders geboren in NL: 0.6%

Geboren in NL, 2 ouders niet: 2,9%
Totaal buitenland: 1,1%

Zegt ook wel weer genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:07:28 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221127926
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom zal je dit doen? Snap niet wat de kick hiervan is.
Ik denk het idee van "kijk ik heb een begeerde vrouw waar andere kerels bij rukken."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:08:20 #63
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127929
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk het idee van "kijk ik heb een begeerde vrouw waar andere kerels bij rukken."
Hmm... kan me niet echt voorstellen. Heb die kick dan ook niet.
Raar idee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:15:41 #64
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221127979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:43 schreef oppiedoppie het volgende:
Vind het apart dat die mannen stiekem naar de sauna gaan want waarom zou hun vrouw dat niet mogen weten? Ik ga vaak ook alleen naar de sauna, mijn man vind sauna helemaal niks, die heeft weer hele andere dingen waar hij tot aangetrokken is. Vind het soms maar vreemd dat mensen zo stiekem zijn.......
Saunaclub.
Geen sauna.

Daar mogen alleen mannen naar binnen en het zit vol met hoeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221128003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:28 schreef DrDentz het volgende:
Link naar die platforms?
Niet in de innercircle zitten van @de_boswachter en ze gewoon per PM krijgen :')
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:28:43 #66
5428 crew  miss_sly
pi_221128027
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk het idee van "kijk ik heb een begeerde vrouw waar andere kerels bij rukken."
Dat impliceert dat het allemaal alleen maar bloedmooie vrouwen zijn. Daar geloof ik niks van.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:34:00 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221128058
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat impliceert dat het allemaal alleen maar bloedmooie vrouwen zijn. Daar geloof ik niks van.
Ik neem wel aan dat je je eigen vrouw op zijn minst aantrekkelijk moet vinden als je dit doet.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:35:00 #68
5428 crew  miss_sly
pi_221128061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik neem wel aan dat je je eigen vrouw op zijn minst aantrekkelijk moet vinden als je dit doet.
Dat je dat zelf vindt, betekent toch niet dat ze ook begeerd wordt door anderen?

En ik denk eigenlijk dat dat niet eens per se een voorwaarde is. Ik denk dat de vrouw in kwestie de fetish niet is, maar het stiekeme en de verspreiding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221128267
Dit is geil.
U MAD?
pi_221129619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wel apart, als er een hoop asielzoekers zich schuldig maken aan structureel crimineel gedrag en parasiteren op de samenleving, dan sta je op de barricade om hard te schreeuwen dat we niet alle asielzoekers moeten veroordelen. Maar hier is het dan weer prima om mannen te veroordelen... right?
Waar zeg ik dat het prima is? Heb je een quote voor mij?

Of doe je niet aan discussieren op basis van feiten? Want dat zou mij niet verbazen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:34:15 #71
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_221129643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geboren in NL, 2 Ouders geboren in NL: 0.6%

Geboren in NL, 2 ouders niet: 2,9%
Totaal buitenland: 1,1%

Zegt ook wel weer genoeg.
Ja, het zijn vooral buutnlanders. En vooral mannen. De groep kijk je erop aan, de andere niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:35:56 #72
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_221129676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Definieer normaal? Wij mannen zijn van nature biologische monsters door de hoeveelheid testosteron. Daar hoef je gelukkig niet naar te handelen maar de meeste mannen zijn van nature pervers en extreem seksistisch aangelegd. Jezelf opdringen aan vrouwen en toenadering zoeken met als doel ons zaad in haar te mogen stoppen zijn we letterlijk voor geprogrammeerd.

Dat krijg je er niet zomaar 1.2 3 uit door bepaald gedrag als problematisch te bestempelen.
Klinkt vermoeiend. Dat jullie nog wat nuttigs gedaan krijgen op een dag.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:36:54 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221130535
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef [url=]miss_sly[/url] het volgende:

[..]
Dat je dat zelf vindt, betekent toch niet dat ze ook begeerd wordt door anderen?

En ik denk eigenlijk dat dat niet eens per se een voorwaarde is. Ik denk dat de vrouw in kwestie de fetish niet is, maar het stiekeme en de verspreiding.
Dat hoeft natuurlijk niet maar daar zullen sommigen misschien op hopen.

Overigens stikt het op internet van de amateurporno met vrouwen die er alledaags uitzien. Dus daar is gewoon markt voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')