Ik vermoed dat het een soort ruilen is en ze op die manier foto's van andere vrouwen waar stiekem foto's van zijn genomen kunnen zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom zal je dit doen? Snap niet wat de kick hiervan is.
Waarom zou ik net als bovenstaande bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:01 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Je bent van de FP redactie, je kunt hier op FOK een item erover schrijven ipv met whataboutisms te gaan strooien.
Net als dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:04 schreef SpecialK het volgende:
Vrouwen doen dat ook. Whatsapp groepjes gevuld met dames die foto's van hun dates aan het delen zijn.
Walgelijk gedrag sowieso. Of je man of vrouw bent. Die foto's zijn in vertrouwen genomen (soms niet eens in vertrouwen)
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.
[ afbeelding ]
Onderontwikkeld sujet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
Knettergek. En niet serieus te nemen verder
Aansteller.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.
[ afbeelding ]
Van de verdachten is 80 tot 85% manquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
Knettergek. En niet serieus te nemen verder
Dus?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van de verdachten is 80 tot 85% man
https://longreads.cbs.nl/(...)-2022/criminaliteit/
Wat apart.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dus?
De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
Indirect medeverantwoorlijk voor het gedrag van anderen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.
[ afbeelding ]
Als je in jouw post het woord 'man' vervangt door 'asielzoeker', 'syrier', 'allochtoon' etc, sta je dan nog achter je post en zo nee waarom niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dus?
De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
Zwakzinnig? Gast, flikker op. Niemand zegt dat íedere man een verkrachter is, niemand zegt dat íedere man een moordenaar is. Ik zeg alleen dat werkelijk iedere samenleving op deze planeet een patriarchale is, waarin vrouwen als minderwaardig worden beschouwd. En dat dit een ideale voedingsbodem vormt voor geweld tegen vrouwen. En dan ga je anderen zwakzinnig noemen terwijl je zelf klaarblijkelijk niet over de intellectuele dan wel empathische capaciteiten beschikt om eens bij jezelf te rade te gaan of daar een kern van waarheid in kan zitten. 't Is goed man, ga maar met een tuinfakkel bij een AZC staan. Het zal wel allemaal door hen komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dus?
De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
Zwakzinnig ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zwakzinnig? Gast, flikker op. Niemand zegt dat íedere man een verkrachter is, niemand zegt dat íedere man een moordenaar is. Ik zeg alleen dat werkelijk iedere samenleving op deze planeet een patriarchale is, waarin vrouwen als minderwaardig worden beschouwd. En dat dit een ideale voedingsbodem vormt voor geweld tegen vrouwen. En dan ga je anderen zwakzinnig noemen terwijl je zelf klaarblijkelijk niet over de intellectuele dan wel empathische capaciteiten beschikt om eens bij jezelf te rade te gaan of daar een kern van waarheid in kan zitten. 't Is goed man, ga maar met een tuinfakkel bij een AZC staan. Het zal wel allemaal door hem komen.
Ik ben een vrouw en ik heb totaal niet het gevoel dat mannen mij als minderwaardig zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zwakzinnig? Gast, flikker op. Niemand zegt dat íedere man een verkrachter is, niemand zegt dat íedere man een moordenaar is. Ik zeg alleen dat werkelijk iedere samenleving op deze planeet een patriarchale is, waarin vrouwen als minderwaardig worden beschouwd. En dat dit een ideale voedingsbodem vormt voor geweld tegen vrouwen. En dan ga je anderen zwakzinnig noemen terwijl je zelf klaarblijkelijk niet over de intellectuele dan wel empathische capaciteiten beschikt om eens bij jezelf te rade te gaan of daar een kern van waarheid in kan zitten. 't Is goed man, ga maar met een tuinfakkel bij een AZC staan. Het zal wel allemaal door hen komen.
Als men de religieuze leiders tot zwijgen zou brengen was er geen mannenprobleem, maar omdat dat anno 2026 nog steeds het geval niet is is er zeker wel een mannenprobleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee, dat is er totaal niet.
De overgrote meerderheid van de mannen doet gewoon normaal, en is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat een paar gekken doen.
Dus nee, er is geen mannenprobleem. En dat laat ik me ook niet aanpraten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Als men de religieuze leiders tot zwijgen zou brengen was er geen mannenprobleem, maar omdat dat anno 2026 nog steeds het geval niet is is er zeker wel een mannenprobleem.
Panni genotquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik voel een scheidingsgolf aankomen. Kunnen die gasten niet beter Panini Plaatjes gaan uitwisselen dan als een vieze stiekemerd foto's van naakte echtgenotes uit te wisselen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Purifier gaat keihard af in dit topic.
Normaal heeft hij hele betogen over hoe we de grenzen moeten sluiten, vijfde generatie indo's moeten deporteren en had hij het al minimaal honderd keer gehad over Lisa.
"Extreemlinkse wappie komt dit soort tuig weer goed praten veilig pratend vanuit verweggistan. Wat een verrrassing.quote:
Ik weiger deze site nog langer te sponsoren. Waar ik linkse kneuzen voorheen op ignore had, ga ik jullie soort gewoon 'soft' negeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
"Extreemlinkse wappie komt dit soort tuig weer goed praten veilig pratend vanuit verweggistan. Wat een verrrassing.
Kun je hier users op ignore zetten? Da's het enige goede aan dat extreemlinkse nu.nl."
Normaal ben je wat vocaler.
Door op iemand te reageren negeer je diegene niet. Een Van Dale zou je niet misstaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik weiger deze site nog langer te sponsoren. Waar ik linkse kneuzen voorheen op ignore had, ga ik jullie soort gewoon 'soft' negeren.
Dus:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |