abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221126630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:12 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:')

Knettergek. En niet serieus te nemen verder :W
Onderontwikkeld sujet.
pi_221126647
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.

[ afbeelding ]
Aansteller.
-nee-
pi_221126664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:12 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:')

Knettergek. En niet serieus te nemen verder :W
Van de verdachten is 80 tot 85% man :W
https://longreads.cbs.nl/(...)-2022/criminaliteit/
pi_221126683
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Van de verdachten is 80 tot 85% man :W
https://longreads.cbs.nl/(...)-2022/criminaliteit/
Dus?

De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
pi_221126684
Afkomst van deze mannen?
pi_221126696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dus?

De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
Wat apart.

Als er een Syriër een keer een chocolatje jat ben je de eerste die op de FOK! barricade staat om alle Syriërs te veroordelen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:29:07 #37
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221126717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.

[ afbeelding ]
Indirect medeverantwoorlijk voor het gedrag van anderen?

Je kunt beter beginnen met de direct verantwoordelijken, daarna de directe medeverantwoordelijken, daarna de indirecte verantwoordelijken en tot slot de indirecte medeverantwoordelijken. Prioriteiten stellen is belangrijk. En je ook afvragen welke verantwoordelijkheid iedereen nu echt heeft.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221126720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dus?

De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
Als je in jouw post het woord 'man' vervangt door 'asielzoeker', 'syrier', 'allochtoon' etc, sta je dan nog achter je post en zo nee waarom niet?
pi_221126754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dus?

De overgrote meerderheid van de mannen houdt zich niet met dit soort onzin bezig. Dit een 'mannenprobleem' noemen schuift de verantwoordelijkheid naar ALLE mannen, niet de zeer kleine minderheid die dit soort drek uitvoert.
Ik zou niet weten waarom ik dat oké zou moeten vinden. Dus nee, er is geen mannenprobleem. Ook al probeert een enkele zwakzinnige ons dat wel wijs te maken.
Zwakzinnig? Gast, flikker op. Niemand zegt dat íedere man een verkrachter is, niemand zegt dat íedere man een moordenaar is. Ik zeg alleen dat werkelijk iedere samenleving op deze planeet een patriarchale is, waarin vrouwen als minderwaardig worden beschouwd. En dat dit een ideale voedingsbodem vormt voor geweld tegen vrouwen. En dan ga je anderen zwakzinnig noemen terwijl je zelf klaarblijkelijk niet over de intellectuele dan wel empathische capaciteiten beschikt om eens bij jezelf te rade te gaan of daar een kern van waarheid in kan zitten. 't Is goed man, ga maar met een tuinfakkel bij een AZC staan. Het zal wel allemaal door hen komen.
pi_221126761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Zwakzinnig? Gast, flikker op. Niemand zegt dat íedere man een verkrachter is, niemand zegt dat íedere man een moordenaar is. Ik zeg alleen dat werkelijk iedere samenleving op deze planeet een patriarchale is, waarin vrouwen als minderwaardig worden beschouwd. En dat dit een ideale voedingsbodem vormt voor geweld tegen vrouwen. En dan ga je anderen zwakzinnig noemen terwijl je zelf klaarblijkelijk niet over de intellectuele dan wel empathische capaciteiten beschikt om eens bij jezelf te rade te gaan of daar een kern van waarheid in kan zitten. 't Is goed man, ga maar met een tuinfakkel bij een AZC staan. Het zal wel allemaal door hem komen.
Zwakzinnig ja.

Voor de rest van je verhaal: :')
pi_221126804
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Zwakzinnig? Gast, flikker op. Niemand zegt dat íedere man een verkrachter is, niemand zegt dat íedere man een moordenaar is. Ik zeg alleen dat werkelijk iedere samenleving op deze planeet een patriarchale is, waarin vrouwen als minderwaardig worden beschouwd. En dat dit een ideale voedingsbodem vormt voor geweld tegen vrouwen. En dan ga je anderen zwakzinnig noemen terwijl je zelf klaarblijkelijk niet over de intellectuele dan wel empathische capaciteiten beschikt om eens bij jezelf te rade te gaan of daar een kern van waarheid in kan zitten. 't Is goed man, ga maar met een tuinfakkel bij een AZC staan. Het zal wel allemaal door hen komen.
Ik ben een vrouw en ik heb totaal niet het gevoel dat mannen mij als minderwaardig zien.

Er zijn ook zat vrouwen die anderen als minderwaardig zien en bijv. een bouwvakker nog niet met de neus aankijken.

Als ik zulke mannen of vrouwen tegenkom dan loop ik daar omheen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:43:02 #42
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221126807
Ik voel een scheidingsgolf aankomen. Kunnen die gasten niet beter Panini Plaatjes gaan uitwisselen dan als een vieze stiekemerd foto's van naakte echtgenotes uit te wisselen?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221126813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:46 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Nee, dat is er totaal niet.
De overgrote meerderheid van de mannen doet gewoon normaal, en is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor wat een paar gekken doen.

Dus nee, er is geen mannenprobleem. En dat laat ik me ook niet aanpraten.
Als men de religieuze leiders tot zwijgen zou brengen was er geen mannenprobleem, maar omdat dat anno 2026 nog steeds het geval niet is is er zeker wel een mannenprobleem.
pi_221126822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Als men de religieuze leiders tot zwijgen zou brengen was er geen mannenprobleem, maar omdat dat anno 2026 nog steeds het geval niet is is er zeker wel een mannenprobleem.
:')
pi_221126861
Purifier gaat keihard af in dit topic.

Normaal heeft hij hele betogen over hoe we de grenzen moeten sluiten, vijfde generatie indo's moeten deporteren en had hij het al minimaal honderd keer gehad over Lisa.
pi_221126965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:43 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik voel een scheidingsgolf aankomen. Kunnen die gasten niet beter Panini Plaatjes gaan uitwisselen dan als een vieze stiekemerd foto's van naakte echtgenotes uit te wisselen?
Panni genot _O_
pi_221126972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Purifier gaat keihard af in dit topic.

Normaal heeft hij hele betogen over hoe we de grenzen moeten sluiten, vijfde generatie indo's moeten deporteren en had hij het al minimaal honderd keer gehad over Lisa.
:')
pi_221126980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:')
"Extreemlinkse wappie komt dit soort tuig weer goed praten veilig pratend vanuit verweggistan. Wat een verrrassing.

Kun je hier users op ignore zetten? Da's het enige goede aan dat extreemlinkse nu.nl."

Normaal ben je wat vocaler.
pi_221126991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
"Extreemlinkse wappie komt dit soort tuig weer goed praten veilig pratend vanuit verweggistan. Wat een verrrassing.

Kun je hier users op ignore zetten? Da's het enige goede aan dat extreemlinkse nu.nl."

Normaal ben je wat vocaler.
Ik weiger deze site nog langer te sponsoren. Waar ik linkse kneuzen voorheen op ignore had, ga ik jullie soort gewoon 'soft' negeren.

Dus: :')
pi_221127004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik weiger deze site nog langer te sponsoren. Waar ik linkse kneuzen voorheen op ignore had, ga ik jullie soort gewoon 'soft' negeren.

Dus: :')
Door op iemand te reageren negeer je diegene niet. Een Van Dale zou je niet misstaan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:59:36 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221127010
Best een verknipt idee van een relatie heb je dan.

Vooral als je dat bij je vrouw doet. Even erg als bij je/een vriendin natuurlijk, maar je zou verwachten dat het ja-woord tenminste nog iets betekend.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221127035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:29 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Indirect medeverantwoorlijk voor het gedrag van anderen?

Je kunt beter beginnen met de direct verantwoordelijken, daarna de directe medeverantwoordelijken, daarna de indirecte verantwoordelijken en tot slot de indirecte medeverantwoordelijken. Prioriteiten stellen is belangrijk. En je ook afvragen welke verantwoordelijkheid iedereen nu echt heeft.
Ik chargeer. Natuurlijk is de causaliteit tussen jij die een grap maakt over domme blondjes en Lisa die van haar fiets wordt getrokken in Duivendrecht vergezocht. Toch blijf ik erbij: als je als fatsoenlijke man geweld tegen vrouwen wil bestrijden moet je juist gaan letten op de dingen die onschuldig lijken of onbewust gebeuren. De kans dat je een zedendelinquent op heterdaad betrapt en kunt stoppen is immers klein. Ik heb het zelf één keer meegemaakt. Gelukkig was ik toen met een grote groep vrienden, in mijn eentje had ik weinig kunnen uitrichten tegen vier potige kerels.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:20:35 #53
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221127237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:02 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik chargeer. Natuurlijk is de causaliteit tussen jij die een grap maakt over domme blondjes en Lisa die van haar fiets wordt getrokken in Duivendrecht vergezocht. Toch blijf ik erbij: als je als fatsoenlijke man geweld tegen vrouwen wil bestrijden moet je juist gaan letten op de dingen die onschuldig lijken of onbewust gebeuren. De kans dat je een zedendelinquent op heterdaad betrapt en kunt stoppen is immers klein. Ik heb het zelf één keer meegemaakt. Gelukkig was ik toen met een grote groep vrienden, in mijn eentje had ik weinig kunnen uitrichten tegen vier potige kerels.
Als het vergezocht is moet je het misschien ook daar niet zoeken? Een grap is een grap en een foute opmerking een foute opmerking. Natuurlijk bestaat er dubbelzinnigheid en meerdere interpretaties, maar je loopt wel het risico om een Pietje Bell tot Hannibal te verklaren met een al te vlotte exageratie. Ik denk ook dat die voedingsbodemtheorie welwillende mannen kan afschrikken ivm fragilitiet en aangesproken voelen. Raak je dan niet verder van huis? Dat zijn misschien de makkelijkste bondgenoten om binnen te halen. Ik vraag mij ook af of die theorie echt klopt. Als mensen gecorrigeerd worden op opmerkingen, zal dat dan echt gaan leiden tot minder misbruik? Of tot enkel een schisma, waarbij je nette mannen en lompe mannen beter kunt onderscheiden.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:24:45 #54
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221127266
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Best een verknipt idee van een relatie heb je dan.

Vooral als je dat bij je vrouw doet. Even erg als bij je/een vriendin natuurlijk, maar je zou verwachten dat het ja-woord tenminste nog iets betekend.
De aantallen bevreemden mij wel. Maar het moet gezegd worden: we hebben ook veel meer fotomomenten sinds de smartphone en veel meer plekken om die dan te delen. De technologie faciliteert het gedrag wat altijd al aanwezig was?
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221127385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.

[ afbeelding ]
Definieer normaal? Wij mannen zijn van nature biologische monsters door de hoeveelheid testosteron. Daar hoef je gelukkig niet naar te handelen maar de meeste mannen zijn van nature pervers en extreem seksistisch aangelegd. Jezelf opdringen aan vrouwen en toenadering zoeken met als doel ons zaad in haar te mogen stoppen zijn we letterlijk voor geprogrammeerd.

Dat krijg je er niet zomaar 1.2 3 uit door bepaald gedrag als problematisch te bestempelen.
blablablabla
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:43:26 #56
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_221127797
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hoe weet je eigenlijk zeker dat jouw man dit niet doet?

Als ik in saunaclubs ben, zit het bomvol met getrouwde mannen die tegen hun vrouw hebben gezegd dat ze een werkafspraak hebben.
Mijn man knipt bijna nooit foto's, ik ben de 'fotograaf' bij ons. En ik meen hem ook te kennen (ja dat dacht die vrouw wss ook) en weet dat hij zulke dingen niet doet. Ik weet precies wat hij doet als ik dat zou willen, we hebben geen wachtwoorden enzo op onze computer en onze telefoons zijn ook uitwisselbaar.

Maar ik weet dat mijn man deze groepen niet zal bezoeken, hij kikt weer op andere dingen.....ik weet hoe pervers hij denkt (hij weet dit van mij ook)

Vind het apart dat die mannen stiekem naar de sauna gaan want waarom zou hun vrouw dat niet mogen weten? Ik ga vaak ook alleen naar de sauna, mijn man vind sauna helemaal niks, die heeft weer hele andere dingen waar hij tot aangetrokken is. Vind het soms maar vreemd dat mensen zo stiekem zijn.......
To BG or not to BG!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:46:34 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Nee, de overgrote meerderheid van de mannen doet NIET normaal en is daarmee indirect medeverantwoordelijk voor wat een paar gekken doen. Want wat ogenschijnlijk onschuldig gedrag is, vormt in werkelijkheid een voedingsbodem voor een vrouwonvriendelijke cultuur waarin de ergste uitwassen, zoals zedendelicten en levensdelicten, kunnen gedijen. Als je dat als man nog steeds niet inziet, ben je onderdeel van het probleem.

[ afbeelding ]
Er is hier maar 1 antwoord op mogelijk:
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:47:13 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127814
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:12 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:')

Knettergek. En niet serieus te nemen verder :W
En nog geliked ook he. Van eentje verwacht je dat soort dingen wel overigens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221127817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En nog geliked ook he. Van eentje verwacht je dat soort dingen wel overigens.
Wel de mensen van wie je het verwacht :P
blablablabla
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:56:41 #60
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221127857
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat apart.

Als er een Syriër een keer een chocolatje jat ben je de eerste die op de FOK! barricade staat om alle Syriërs te veroordelen.
Wel apart, als er een hoop asielzoekers zich schuldig maken aan structureel crimineel gedrag en parasiteren op de samenleving, dan sta je op de barricade om hard te schreeuwen dat we niet alle asielzoekers moeten veroordelen. Maar hier is het dan weer prima om mannen te veroordelen... right?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')