Vast wel, maar ik ben er in geen maanden meer geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker tekeer gaan in de sportschool!
Heeft jouw sportschool airco?
Niet alles, maar genoegquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet alles, maar genoeg
Bijna vakantie
Kan ik vliegtuigen gaan aaien vanaf het strand
[ afbeelding ]
Hoe is't met jou dan?quote:
Lol, echt he. Ik heb om offertes gevraagd vorige week al maar nog niks ontvangen. Heb er ook geen haast meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die nu pas een aanvraag voor de installatie van een airco doen en teleurgesteld reageren dat ze niet gelijk geholpen kunnen worden.
Nee, gek hè? Je bent niet de enige.
Wat gaat dat makkelijk en snelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef DJMO het volgende:
Zo. Verwijzing naar cardioloog is geregeld, verwachte toegangstijd 5 dagen. Dat zou betekenen dat ik volgende week al terecht zou kunnen.
Is ook voor morgen maar dan hoef ik m niet in die bloedhitte schoon te makenquote:
Wel koud hoor in de winterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:11 schreef _UserName_ het volgende:
Is ook een optie ja, al vind ik dat meer wat voor in de winter
Daarom dan ook binnen.quote:
Ja dat is dan ook weer zoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:18 schreef StevenHyde het volgende:
Nee klopt maar die stank is niet relaxed. Daarom nu buiten ideaal. En we zijn met 6 vanavond, dus gaat wat sneller dan de bbq denk ik
Opzettelijk die dag wat weinig eten en dan 's avonds lekker je bord volscheppen, meerdere kerenquote:
Dan zou ik de winkel uitvluchten!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:28 schreef hemarookworst het volgende:
Deze hoorde ik laatst in een supermarkt in Antwerpen
Bekijk deze YouTube-video
Och gaat wel he.quote:
TMIquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er vanmiddag ook een slinger aan geven hier!
Jouw dakterras wordt een ovenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er vanmiddag ook een slinger aan geven hier!
Whehehe!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw dakterras wordt een oven
Je kunt je hamburgers gewoon op de tegels leggen, zijn ze gelijk gaar.
Da's een idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zou dan een pizza op het dakterras gooien
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zou dan een pizza op het dakterras gooien
Ach, beter geen vrouw dan een probleemvrouwquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Och gaat wel he.Lukt nog niete echt om aan de vrouw te komen, maar verder gaat het wel oké.
Leuke dingen aan het doen, zoals gisteren naar het Openluchtmuseum gegaan met Mini-ToT.
Ik zag eergisteren nog een vrachtwagen met achterop de tekst: "No wife, happy life!"quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, beter geen vrouw dan een probleemvrouw
Openluchtmuseum in/bij Arnhem? Die is tofOok tram gereden?
De eerste beschikbare plaats is op 30 juni om tien voor tienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zou fiijn zijn als het op korte termijn kan!
Thanksquote:
Niet nodig zolang Ben ik niet buitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |