Medische gegevens zijn een bijzonder onderdeel van de agv. De wbv overtreedt in mijn ogen de regels van de autoriteit persoonsgegevens door om bewijs van m'n medische verleden te eisen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je niet aan de kliniek vragen of ze je een bewijs van 'opname van dan tot dan' in de kliniek willen sturen?
Zou dat al niet voldoende zijn?
Als je je ziek meldt bij je werkgever hoef je dat al niet eens toe te lichten.
Als je het vervelend vindt deze vragen, dan graag even zegen.
Beetje bij beetje kom je er wel achterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik moet er nog meer mee bezig. Er zat nog iets raars in met users die op anoniem zijn gegaan. Die krijgen dan een userid -1
En dat had ik er nog niet inzitten.
A knuffel voor jouquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft niets met punten te maken
Sorry moeilijk momentje
Tja, dan loop je dus kans he huis uit gezet te worden vanwege die principes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan die gegevens wel geven, maar ik heb vanwege het recht op privacy geen behoefte om mijn volledige medisch dossier te delen met de woningbouw. Daar hebben ze geen recht op.
Helaas mogen ze dat wel van de wetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:31 schreef DJMO het volgende:
Medische gegevens zijn een bijzonder onderdeel van de agv. De wbv overtreedt in mijn ogen de regels van de autoriteit persoonsgegevens door om bewijs van m'n medische verleden te eisen.
Je gaat liever psychisch helemaal ten gronde dan dat je een overzichtje wil geven?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Medische gegevens zijn een bijzonder onderdeel van de agv. De wbv overtreedt in mijn ogen de regels van de autoriteit persoonsgegevens door om bewijs van m'n medische verleden te eisen.
Is een hard gelag je huis uit gezet worden, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, dan loop je dus kans he huis uit gezet te worden vanwege die principes.
Mee eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een hard gelag je huis uit gezet worden, moet er niet aan denken
Als ze het nu onderverhuurd had, is het een ander verhaal vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar als ik het goed begrijp is het eenvoudig te voorkomen door met bewijs aan te komen?
Het is goed om principes te hebben, maar je moet er niet kapot aan gaan.
Daarbij kan de woonstichting je natuurlijk niet zomaar alleen op je woord geloven; ze moeten illegaal gebruik van hun woningen terugdringen en als je weigert aan te tonen wat je in die periode gedaan hebt, dan zullen zij ook zo hun keuzes moeten maken.
Hebben jullie nog wat leuks op de planning staan vandaag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
Jongens, ik heb vakantie. Laat me er even niet aan hoeven denken alsjeblieft.
Is prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
Jongens, ik heb vakantie. Laat me er even niet aan hoeven denken alsjeblieft.
@Rob moet helaas een vergadering bijwonen, dus ik ga beneden kijken of ik m'n hagstone kan vinden. Eind van de middag kunnen we nog bij de schiessentempel waterval gaan kijken voor zo'n steen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat leuks op de planning staan vandaag?
O zelfs in de vakantie vergaderen die man heeft een hart voor zijn werk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob moet helaas een vergadering bijwonen, dus ik ga beneden kijken of ik m'n hagstone kan vinden. Eind van de middag kunnen we nog bij de schiessentempel waterval gaan kijken voor zo'n steen.
Verder is het vandaag de nationale dag in Luxemburg dus vrijwel alles is gesloten.
Morguhquote:
Goed plan, ik pak er nog een, zonder vloek zelfsquote:
De nieuwe filmquote:
Dat zou fiijn zijn als het op korte termijn kan!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef DJMO het volgende:
Zo. Verwijzing naar cardioloog is geregeld, verwachte toegangstijd 5 dagen. Dat zou betekenen dat ik volgende week al terecht zou kunnen.
Lang niet gezien.quote:
A oké. Gelukkig dichtbij dan wel te zien.quote:
Ik had om een spoed verwijzing gevraagd. Nou hoop ik maar dat ze me niet morgen of vrijdag al inplannenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zou fiijn zijn als het op korte termijn kan!
Is de term 'circle back' ook gevallen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste twee vergaderingen zitten er alweer op
Vergaderen is stom.
Nee, wel veel name dropping van directeuren, maar dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is de term 'circle back' ook gevallen?
Lekker tekeer gaan in de sportschool!quote:
Weleens moeten werken terwijl er heipalen de grond ingedrilled werden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ze zijn met een sloopkogel bezig hier voor. Tukkie doen wilde niet echt
Ook, trilt lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weleens moeten werken terwijl er heipalen de grond ingedrilled werden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |