Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ook goedemorgenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja, jij ook een goede morgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KoffiebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als Mario niet opent doe ik het maar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Je was mij net voorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja als Mario niet opent doe ik het maar.![]()
Hoe is het met je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pas maar op dat ie niet boos wordt, zijn dure puntenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja als Mario niet opent doe ik het maar.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Terug bij kut. Hartslag van boven de 140 zonet. Het eerste wat ik om negen uur ga doen is de huisarts bellen dat ik een spoedonderzoek bij de cardioloog wil hebben volgende week.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was mij net voor![]()
Hoe is het met je?Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien kom je nog wel naar 3 als jouw vriend niet meer komt deze maandquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:44 schreef mario390 het volgende:
ik kann sowiezo nergens hennn kann niet op 5 vallen kann niet op 3 komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zeker komt hijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien kom je nog wel naar 3 als jouw vriend niet meer komt deze maand![]()
Kan dat niet door de medicijnen komen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Terug bij kut. Hartslag van boven de 140 zonet. Het eerste wat ik om negen uur ga doen is de huisarts bellen dat ik een spoedonderzoek bij de cardioloog wil hebben volgende week.
Je hebt natuurlijk ook nog eens heel veel spanning gehad de afgelopen tijd en nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk wel, als je je best doet, zie mij maar ik wilde eigenlijk alleen UN inhalen en toen ik gisteren afsloot schrok ik van de puntenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:44 schreef mario390 het volgende:
ik kann sowiezo nergens hennn kann niet op 5 vallen kann niet op 3 komen![]()
ALs je hier een hele dag bent en echt bolkt kom je echt nog wel hogerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De stress en spanning idd, maar het duurt wel even voor die spanning weg is, of nog erger wordt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dat niet door de medicijnen komen?
Je hebt natuurlijk ook nog eens heel veel spanning gehad de afgelopen tijd en nogIk heb er één en ik ben er trots op
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Is ook niet moeilijk als ik hele dag werken benquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als je je best doet, zie mij maar ik wilde eigenlijk alleen UN inhalen en toen ik gisteren afsloot schrok ik van de punten![]()
ALs je hier een hele dag bent en echt bolkt kom je echt nog wel hogerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wanneer krijg je de uitspraak?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
De stress en spanning idd, maar het duurt wel even voor die spanning weg is, of nog erger wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na 15 juli.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, net zoals het niet moeilijk is om in de vroege ochtend punten te pakken of in de nachtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook niet moeilijk als ik hele dag werken ben![]()
Het is momenteel niet eens moeilijk meer
Daarbij als jij niet werkt ben je er overdag ook niet veel toch.
Of je moet er echt weer voor gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig wat duurt dat lang. Hoe schat jouw advocaat de kansen in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat duurt dat lang. Hoe schat jouw advocaat de kansen in?Ik heb er één en ik ben er trots op
O, heeft hij of zij daar niets over gezegd?quote:
Snap niet waarom het allemaal zo lang moet duren, snappen ze dan niet dat iemand in de stress schiet
Wat is het ergste wat je kan overkomen? Dat je verhuizen moet? Ze zullen je toch nooit zo op straat zetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De laatste ochtenden zijn nog best lastig, gister was echt 0 moeite.. maar nee ik ga niet strijden, moet ook aan mijn doelen denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, net zoals het niet moeilijk is om in de vroege ochtend punten te pakken of in de nacht![]()
Het is momenteel niet eens moeilijk meer
Daarbij als jij niet werkt ben je er overdag ook niet veel toch.
Of je moet er echt weer voor gaan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik willllll nieeetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als je je best doet, zie mij maar ik wilde eigenlijk alleen UN inhalen en toen ik gisteren afsloot schrok ik van de punten![]()
ALs je hier een hele dag bent en echt bolkt kom je echt nog wel hoger![]()
Ja dan moet je ook niet mopperennnnnnnnnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb net even met AI gebabbeld. ALs ze sluitende bewijzen heeft dat ze in de periode dat ze niet in de woning was in een kliniek verbleef dan is er niets aan de hand. ALs ze het zwart op wit heeftquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze dan echt duidelijke, harde bewijzen dat je misbruik zou maken van je huurwoning?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey Blubske
Ik kan die gegevens wel geven, maar ik heb vanwege het recht op privacy geen behoefte om mijn volledige medisch dossier te delen met de woningbouw. Daar hebben ze geen recht op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net even met AI gebabbeld. ALs ze sluitende bewijzen heeft dat ze in de periode dat ze niet in de woning was in een kliniek verbleef dan is er niets aan de hand. ALs ze het zwart op wit heeftIk heb er één en ik ben er trots op
doe ik toch dagen niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook niet mopperennnnnnnnn![]()
Nee dat is waar, je bent een schatjequote:
Kun je niet aan de kliniek vragen of ze je een bewijs van 'opname van dan tot dan' in de kliniek willen sturen?
Zou dat al niet voldoende zijn?
Als je je ziek meldt bij je werkgever hoef je dat al niet eens toe te lichten.
Als je het vervelend vindt deze vragen, dan graag even zegen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
WarmWerewolf
Ik miste idd al 1000 puntenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, een foutje in mijn puntenteller gefixt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De berekende score is over de periode 2026-06-01 00:29:30 tot 2026-06-23 07:30:19quote:
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 07:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is 'score' gedeeld door 'totaal'.
Hoe hoger je ratio, hoe effectiever je gebolk dus is geweest.
Bij een gelijke score staat diegene met een hogere ratio hoger in de lijst.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| 1 | Dotteke | 3152 | 555 | 43 | 1734 | 1.82 |
| 2 | FreshFruit | 2930 | 0 | 0 | 1810 | 1.62 |
| 3 | _UserName_ | 2882 | 101 | 82 | 1261 | 2.29 |
| 4 | mario390 | 2402 | 164 | 27 | 1154 | 2.08 |
| 5 | SimonB. | 1542 | 0 | 0 | 928 | 1.66 |
| 6 | MooieTop6 | 1080 | 0 | 0 | 1041 | 1.04 |
| 7 | RedShoe | 1043 | 0 | 0 | 863 | 1.21 |
| 8 | gebrokenglas | 1017 | 64 | 36 | 640 | 1.59 |
| 9 | Pinnenmutske | 960 | 12 | 18 | 566 | 1.70 |
| 10 | hemarookworst | 851 | 106 | 0 | 476 | 1.79 |
| 11 | #ANONIEM | 791 | 0 | 0 | 749 | 1.06 |
| 12 | DJMO | 735 | 29 | 2 | 370 | 1.99 |
| 13 | marc0871 | 709 | 37 | 25 | 233 | 3.04 |
| 14 | Homijn | 556 | 1 | 0 | 206 | 2.70 |
| 15 | drakin | 449 | 57 | 148 | 160 | 2.81 |
| 16 | ToT | 425 | 4 | 0 | 425 | 1.00 |
| 17 | kree | 416 | 0 | 0 | 614 | 0.68 |
| 18 | Fogel | 349 | 40 | 0 | 271 | 1.29 |
| 19 | Doc-holliday | 339 | 34 | 0 | 131 | 2.59 |
| 20 | Halcon | 335 | 0 | 0 | 70 | 4.79 |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
Ik zie nóg een fout
Ik moet rekenen vanaf de 1e van de maand 0:00 uur, en niet vanaf de eerst post op de 1e vd maand (het duurde een half uur voordat drakin de eerste post van de maand zette.)Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Mij maakt het niet uit
Zolang ik me maar veilig voelWerewolf
O heb je het eindelijk gevonden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, een foutje in mijn puntenteller gefixt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zou je je niet veilig voelen kwa punten?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mij maakt het niet uit
Zolang ik me maar veilig voelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik moet er nog meer mee bezig. Er zat nog iets raars in met users die op anoniem zijn gegaan. Die krijgen dan een userid -1quote:
En dat had ik er nog niet inzitten.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Heeft niets met punten te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je je niet veilig voelen kwa punten?
Sorry moeilijk momentjeWerewolf
Medische gegevens zijn een bijzonder onderdeel van de agv. De wbv overtreedt in mijn ogen de regels van de autoriteit persoonsgegevens door om bewijs van m'n medische verleden te eisen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Kun je niet aan de kliniek vragen of ze je een bewijs van 'opname van dan tot dan' in de kliniek willen sturen?
Zou dat al niet voldoende zijn?
Als je je ziek meldt bij je werkgever hoef je dat al niet eens toe te lichten.
Als je het vervelend vindt deze vragen, dan graag even zegen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Beetje bij beetje kom je er wel achterquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik moet er nog meer mee bezig. Er zat nog iets raars in met users die op anoniem zijn gegaan. Die krijgen dan een userid -1
En dat had ik er nog niet inzitten.
A knuffel voor jouquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft niets met punten te maken
Sorry moeilijk momentje
Tja, dan loop je dus kans he huis uit gezet te worden vanwege die principes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan die gegevens wel geven, maar ik heb vanwege het recht op privacy geen behoefte om mijn volledige medisch dossier te delen met de woningbouw. Daar hebben ze geen recht op.![]()
Helaas mogen ze dat wel van de wetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:31 schreef DJMO het volgende:
Medische gegevens zijn een bijzonder onderdeel van de agv. De wbv overtreedt in mijn ogen de regels van de autoriteit persoonsgegevens door om bewijs van m'n medische verleden te eisen.
2. De AVG kent een wettelijke uitzondering voor rechtszakenDe AVG verbiedt het verwerken van medische gegevens, tenzij er sprake is van een wettelijke uitzondering. Artikel 9, lid 2, sub f van de AVG stelt dat het verwerken van bijzondere persoonsgegevens wél is toegestaan als dit “noodzakelijk is voor de instelling, uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering”.Zowel de woningbouw, de advocaten als de rechter mogen deze specifieke documenten dus inzien en verwerken omdat het direct dient als bewijsvoering in een lopende rechtszaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gaat liever psychisch helemaal ten gronde dan dat je een overzichtje wil geven?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Medische gegevens zijn een bijzonder onderdeel van de agv. De wbv overtreedt in mijn ogen de regels van de autoriteit persoonsgegevens door om bewijs van m'n medische verleden te eisen.![]()
Is een hard gelag je huis uit gezet worden, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, dan loop je dus kans he huis uit gezet te worden vanwege die principes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed ik ben geen rechter, DJMO moet gewoon afwachten
Of mag je eventueel nog stukken inbrengen DJMO?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mee eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een hard gelag je huis uit gezet worden, moet er niet aan denken
Maar als ik het goed begrijp is het eenvoudig te voorkomen door met bewijs aan te komen?
Het is goed om principes te hebben, maar je moet er niet kapot aan gaan.
Daarbij kan de woonstichting je natuurlijk niet zomaar alleen op je woord geloven; ze moeten illegaal gebruik van hun woningen terugdringen en als je weigert aan te tonen wat je in die periode gedaan hebt, dan zullen zij ook zo hun keuzes moeten maken.
Ik snap heus wel dat sommige dingen erg gevoelig liggen en dat ze niet overal recht op hebben, maar een dak boven je hoofd is natuurlijk wel zo belangrijk.![]()
Als ze het nu onderverhuurd had, is het een ander verhaal vind ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar als ik het goed begrijp is het eenvoudig te voorkomen door met bewijs aan te komen?
Het is goed om principes te hebben, maar je moet er niet kapot aan gaan.
Daarbij kan de woonstichting je natuurlijk niet zomaar alleen op je woord geloven; ze moeten illegaal gebruik van hun woningen terugdringen en als je weigert aan te tonen wat je in die periode gedaan hebt, dan zullen zij ook zo hun keuzes moeten maken.
Een tijd niet aanwezig zijn in je huis mag toch geen reden zijn om je huis uitgezet te wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jongens, ik heb vakantie. Laat me er even niet aan hoeven denken alsjeblieft.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hebben jullie nog wat leuks op de planning staan vandaag?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
Jongens, ik heb vakantie. Laat me er even niet aan hoeven denken alsjeblieft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef DJMO het volgende:
Jongens, ik heb vakantie. Laat me er even niet aan hoeven denken alsjeblieft.![]()
![]()
@Rob moet helaas een vergadering bijwonen, dus ik ga beneden kijken of ik m'n hagstone kan vinden. Eind van de middag kunnen we nog bij de schiessentempel waterval gaan kijken voor zo'n steen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat leuks op de planning staan vandaag?
Verder is het vandaag de nationale dag in Luxemburg dus vrijwel alles is gesloten.Ik heb er één en ik ben er trots op
O zelfs in de vakantie vergaderen die man heeft een hart voor zijn werk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob moet helaas een vergadering bijwonen, dus ik ga beneden kijken of ik m'n hagstone kan vinden. Eind van de middag kunnen we nog bij de schiessentempel waterval gaan kijken voor zo'n steen.
Verder is het vandaag de nationale dag in Luxemburg dus vrijwel alles is gesloten.
Watervallen zijn wel mooi, mag ik graag kijken prachtig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrije dag
Werewolf
Geen vrije dag. Wel een bolk.
En koffie.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Morguhquote:
![]()
Goed plan, ik pak er nog een, zonder vloek zelfsquote:
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Kak Jackass wordt niet getoond in 🇧🇪
Ach ja Roosendaal is ni verWerewolf
Lol waar heb je het over Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moon
De nieuwe filmquote:Werewolf
Zo. Verwijzing naar cardioloog is geregeld, verwachte toegangstijd 5 dagen. Dat zou betekenen dat ik volgende week al terecht zou kunnen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zou fiijn zijn als het op korte termijn kan!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef DJMO het volgende:
Zo. Verwijzing naar cardioloog is geregeld, verwachte toegangstijd 5 dagen. Dat zou betekenen dat ik volgende week al terecht zou kunnen.![]()
Lang niet gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A oké. Gelukkig dichtbij dan wel te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had om een spoed verwijzing gevraagd. Nou hoop ik maar dat ze me niet morgen of vrijdag al inplannenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat zou fiijn zijn als het op korte termijn kan!
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ook per mail een recept voor codeïne gekregen. Nu maar hopen dat de pharmacie hier dat accepteert. Kan ik pas morgen om gaan want vandaag is alles dicht.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo, eerste twee vergaderingen zitten er alweer op
Vergaderen is stom.I'm surrounded by morons!
Is de term 'circle back' ook gevallen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:26 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste twee vergaderingen zitten er alweer op
Vergaderen is stom.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee, wel veel name dropping van directeuren, maar dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is de term 'circle back' ook gevallen?
Ik zei gewoon dat hun stress niet mijn stress is en als ze vinden dat ik mijn hobbyproject moet prioriteren dat ze dat via mijn leider moeten proberen. (en die zegt toch nee)
Mogguh Mr. BravoI'm surrounded by morons!
Lekker tekeer gaan in de sportschool!quote:
Heeft jouw sportschool airco?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ze zijn met een sloopkogel bezig hier voor. Tukkie doen wilde niet echtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Weleens moeten werken terwijl er heipalen de grond ingedrilled werden?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ze zijn met een sloopkogel bezig hier voor. Tukkie doen wilde niet echt
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ook, trilt lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weleens moeten werken terwijl er heipalen de grond ingedrilled werden?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: