abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221121025
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
je struikelt over de klimaatverandering bandwagon van de NOS.

Juffrouw Jetten zoekt meer van uw belastinggeld voor windmolens en zonneparken die niet op het net kunnen worden aangesloten. En meer subsidies voor zijn eigen bourgeoisie peer group bubbel.

[ afbeelding ]

Snel bakken met geld er tegenaan gooien om het te verslaan, it's super effective!

In de jaren '90 zeiden een aantal wetenschappers al dat het stilvallen van de warme Golfdroom met alle gevolgen van dien al niet meer te stoppen was, en dat we het alleen wat konden uitstellen door verstandiger te gaan doen.

En dan nu in de jaren '20 moeten we ineens in paniek in rondjes gaan zitten rennen? :') Ga toch weg zeg! Da's veel en veel te laat.

Gewoon een beetje normaal proberen te doen qua verbruik en verder zien we het wel weer.
pi_221121128
Degene die het hebben over klimaatverandering zijn altijd degene die het meest reizen, altijd weer met het vliegtuig naar n zonnig oord moeten als ze vakantie hebben etc etc..

:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 20:51:48 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221121735
quote:
"Dit is helemaal niks joh stelletje watjes. Over een jaar of vier hebben we hier gewoon weken van 50 graden.

Dat is pas lekker warm."

maandag 22 juni 2026 @ 21:09:48 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221121965
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:08 schreef MichaelScott het volgende:
De KNMI heeft code oranje afgegeven, we gaan weer eens allemaal dood.

Wel toepasselijk met het WK. w/ :B
Ik woon schuin tegenover een bejaardentehuis. En hoor de ambulance elke dag met zwaailichten voor bij rijden.
Het is geen loos alarm hoor. Het is hartstikke benauwd en dat is dus goed opletten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221122077
Fantastische gelegenheid om een fles cola te halen. Drink nauwelijks cola maar een ijskoud glas met warm weer, bohhhhh :9~
pi_221124050
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De dagen worden alweer korter.
Precies. Mijn spoedcursus optimisme komt me nu goed van pas. 8-)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:39:09 #32
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221125050
Wordt nog wat met festivals.
Ben benieuwd of die nog extra maatregelen gaan nemen zoals creeeren schaduw, water in publiek spuiten, pools.
35 graden op defqon is niet prettig.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221125182
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Brabanders gaan braden

[ afbeelding ]
Ik woon in Midden-Brabant, maar ik heb gelukkig airco.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221125188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 08:24 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Precies. Mijn spoedcursus optimisme komt me nu goed van pas. 8-)
Ik heb soms ook zin om die mensen die zeggen "lekker weer he?" knock-out te slaan. Verder heb ik een heel goed humeur ^O^
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:02:24 #35
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221125243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik heb soms ook zin om die mensen die zeggen "lekker weer he?" knock-out te slaan. Verder heb ik een heel goed humeur ^O^
Sowieso de diverse blijhoofden die op tv het weer presenteren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:37:37 #36
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221126777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik woon in Midden-Brabant, maar ik heb gelukkig airco.
Gelukkig maar :P

Wij hebben nu vloerkoeling, wat wel echt heel fijn is moet ik zeggen. Ik dacht er eerst niet zo over na en keek vooral uit naar de vloerverwarming.

Maar het hele huis koel hebben zonder lucht circulatie (wordt vaak zo droog) is echt een godsent nu.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221126821
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:14:47 #38
3542 Gia
User under construction
pi_221127198
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:23 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat een raar verhaal.
Dus die moeder dood boodschappen en laat de kinderen bij de auto wachten?
Las ook dat de auto thuis in de garage stond. Dus dan zijn de kinderen erin gekropen en konden ze er niet meer uit vanwege het kinderslot of zo. Dat kan, maar wat ik raar vind, is dat die auto niet op slot was. Moderne auto's springen toch automatisch op slot! Dus, dan moet dit direct na het thuiskomen zijn gebeurd. Je zet je boodschappen binnen en vraagt je niet af waar de kinderen zijn?
pi_221127466
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, het wordt niet erg heet in Nederland de komende dagen. Gewoon zomerweer.
[..]
De dagen worden alweer korter.
Ok, vrijdag wordt wel erg heet. maar je kunt idd ook overdrijven zeg, in Amsterdam zijn er nu al "koelteruimtes" open waar mensen af kunnen koelen (denk airco en water), plus AT5 heeft al een liveblog :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:00:23 #40
3542 Gia
User under construction
pi_221127550
Heb gelukkig airco in huis. De slaapkamer heeft een rolluik voor de schuifpui en voor het raampje hebben we houten luikjes. Plus de hele dag de ventilator aan om het koel te houden. Maar toch is dat een heel verschil met de huiskamer. Hier is het nu 23 graden. Goed te doen. Niet teveel doen.
pi_221127867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ok, vrijdag wordt wel erg heet. maar je kunt idd ook overdrijven zeg, in Amsterdam zijn er nu al "koelteruimtes" open waar mensen af kunnen koelen (denk airco en water), plus AT5 heeft al een liveblog :')
Nog maar zien of het daadwerkelijk zo heet wordt, het is maar een voorspelling en de fouten daarin gaan maar één kant op. 35 graden is niet extreem, het is een normale Nederlandse zomertemperatuur. Meestal zitten de voorspellingen te hoog de laatste jaren en gaat het een week lang over een hittegolf die er uiteindelijk niet was.

De gemiddelde termperatuur dit jaar zullen we niet te horen krijgen ook al is dat het meest indicatief van klimaatopwerming, want het was lang koud en koel, dan gaat ineens weer om de hittegolven.

Afkoelen is lastig bij dergelijke temperaturen ja. De truc is dan ook niet opwarmen maar meteen beginnen met slenteren, aan de schaduwkant van de straat uiteraard. De waterkant is ook altijd koeler, fonteinen komen ook niet voor niks uit Zuid-Eurpa.
pi_221127948
quote:

[..]
Hitte is de nieuwe massahysterie _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:13:30 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221127966
Lig nu onder een boom en kom net uit water. Valt best mee met al die hitte.
pi_221128039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nog maar zien of het daadwerkelijk zo heet wordt, het is maar een voorspelling en de fouten daarin gaan maar één kant op. 35 graden is niet extreem, het is een normale Nederlandse zomertemperatuur. Meestal zitten de voorspellingen te hoog de laatste jaren en gaat het een week lang over een hittegolf die er uiteindelijk niet was.

De gemiddelde termperatuur dit jaar zullen we niet te horen krijgen ook al is dat het meest indicatief van klimaatopwerming, want het was lang koud en koel, dan gaat ineens weer om de hittegolven.

Afkoelen is lastig bij dergelijke temperaturen ja. De truc is dan ook niet opwarmen maar meteen beginnen met slenteren, aan de schaduwkant van de straat uiteraard. De waterkant is ook altijd koeler, fonteinen komen ook niet voor niks uit Zuid-Eurpa.
35 is wel extreem hoor. 30 sporadisch is/was normaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:43 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128048
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:13 schreef Tengano het volgende:
Lig nu onder een boom en kom net uit water. Valt best mee met al die hitte.
zit nu in de tuin met 3 derde pilsje onder een boom naar een struik te kijken
valt best mee met die hitte

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 17:01:14 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128184
quote:

[..]
Een liveblog gepresenteerd door Gerrit Hiemstra...
:')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:12:09 #47
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221128611
quote:
Poeh bijzondere beelden wel. Hoe rustig en beschaafd iedereen ook is.

Mensen zagen er ook stuk gezonder uit, slanker, geen 'pittige' kapsels, rare piercings of tatoeages. Wat een verademing. Je kon toen ook nog gewoon een dagje naar zee zonder geconfronteerd te worden met allerlei overlastgevende 'jongeren'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221128794
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Poeh bijzondere beelden wel. Hoe rustig en beschaafd iedereen ook is.

Mensen zagen er ook stuk gezonder uit, slanker, geen 'pittige' kapsels, rare piercings of tatoeages. Wat een verademing. Je kon toen ook nog gewoon een dagje naar zee zonder geconfronteerd te worden met allerlei overlastgevende 'jongeren'.
Met het enige linkse kabinet Den Uyl aan het roer.. ;)
pi_221128796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
35 is wel extreem hoor. 30 sporadisch is/was normaal.
Ik wil er geen woordspelletje van maken maar boven de 35 komt vrij weinig voor in Nederland maar als het eenmaal heet weer is zit er wel vaak zo'n dag bij.
pi_221128816
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt nog wat met festivals.
Ben benieuwd of die nog extra maatregelen gaan nemen zoals creeeren schaduw, water in publiek spuiten, pools.
35 graden op defqon is niet prettig.
Natuurlijk doen die dat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')