abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120846
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a61e0c30/

Nu zaten ze per ongeluk ineens in de auto in de garage, hoelang laat je twee kinderen van 2 en 4 jaar alleen?
pi_221120916
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:14 #28
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221120926
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
je struikelt over de klimaatverandering bandwagon van de NOS.

Juffrouw Jetten zoekt meer van uw belastinggeld voor windmolens en zonneparken die niet op het net kunnen worden aangesloten. En meer subsidies voor zijn eigen bourgeoisie peer group bubbel.

[ afbeelding ]
kunne ze niks met die stikstof doen ?

stikstof koeling ofzo
CO2 koeling


quote:
AI-overzicht
Stikstofkoeling (cryogene koeling) maakt gebruik van vloeibare stikstof (LN2), die een extreem lage temperatuur heeft van ongeveer -196°C.

Het wordt toegepast voor extreem snelle temperatuurdalingen, in de voedingsmiddelenindustrie, bij chemische processen, in laboratoria en voor extreme computer-overkloktechnieken.

De belangrijkste eigenschappen en toepassingen zijn:
Snelle temperatuurdaling: Door de injectie van stikstof wordt een product of proces in zeer korte tijd gekoeld.

Voedingsmiddelenindustrie: Cryogene technieken worden gebruikt om voedsel (vlees, vis, groenten) razendsnel in te vriezen, waardoor de celstructuur en smaak optimaal behouden blijven.

Proceskoeling: Het wordt gebruikt om exotherme reacties in de chemie te controleren of warmte die ontstaat bij industriële processen (zoals malen en sproeidrogen) direct af te voeren.
quote:
Hoe koud kan stikstof worden?
Hoe koud is stikstof?
Gasvormige stikstof (zoals in de atmosfeer): ongeveer 20°C (kamertemperatuur).
Vloeibare stikstof: -196°C (bij atmosferische druk).
Vast stikstof: onder -210°C (wanneer stikstof bevriest).
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221120991
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kunne ze niks met die stikstof doen ?

stikstof koeling ofzo
CO2 koeling
[..]
[..]
Soms schiet ik hier hardop in de lach om jou, Michael, met je AI c/p, je hebt iig alvast een virtuele robot aangeschaft die je hersens vervangen met zelf nadenken, nu de lichamelijke robot nog.. _O-
pi_221121025
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
je struikelt over de klimaatverandering bandwagon van de NOS.

Juffrouw Jetten zoekt meer van uw belastinggeld voor windmolens en zonneparken die niet op het net kunnen worden aangesloten. En meer subsidies voor zijn eigen bourgeoisie peer group bubbel.

[ afbeelding ]

Snel bakken met geld er tegenaan gooien om het te verslaan, it's super effective!

In de jaren '90 zeiden een aantal wetenschappers al dat het stilvallen van de warme Golfdroom met alle gevolgen van dien al niet meer te stoppen was, en dat we het alleen wat konden uitstellen door verstandiger te gaan doen.

En dan nu in de jaren '20 moeten we ineens in paniek in rondjes gaan zitten rennen? :') Ga toch weg zeg! Da's veel en veel te laat.

Gewoon een beetje normaal proberen te doen qua verbruik en verder zien we het wel weer.
pi_221121128
Degene die het hebben over klimaatverandering zijn altijd degene die het meest reizen, altijd weer met het vliegtuig naar n zonnig oord moeten als ze vakantie hebben etc etc..

:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 20:51:48 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221121735
quote:
"Dit is helemaal niks joh stelletje watjes. Over een jaar of vier hebben we hier gewoon weken van 50 graden.

Dat is pas lekker warm."

  maandag 22 juni 2026 @ 21:09:48 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221121965
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:08 schreef MichaelScott het volgende:
De KNMI heeft code oranje afgegeven, we gaan weer eens allemaal dood.

Wel toepasselijk met het WK. w/ :B
Ik woon schuin tegenover een bejaardentehuis. En hoor de ambulance elke dag met zwaailichten voor bij rijden.
Het is geen loos alarm hoor. Het is hartstikke benauwd en dat is dus goed opletten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221122077
Fantastische gelegenheid om een fles cola te halen. Drink nauwelijks cola maar een ijskoud glas met warm weer, bohhhhh :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')