abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 17:05:48 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221119004
Bekijk deze YouTube-video

https://www.telegraaf.nl/(...)ks-af/157604678.html


misschien naar het zwembad gaan |??
quote:
Meteoroloog waarschuwt voor tropische temperaturen: 'In de nacht koelt het nauwelijks af!'
De afgelopen dagen heeft Nederland al te maken gekregen met hoge temperaturen, maar de komende dagen spannen de kroon.

Donny de Koning, meteoroloog bij Weerplaza, legt uit hoe warm het wordt en wat je ertegen kunt doen.
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221119045
Nog een paar maandjes en dan HERFST! *O*
  maandag 22 juni 2026 @ 17:08:30 #3
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221119092
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
Nog een paar maandjes en dan HERFST! *O*
maar we hebben toch weer klimaat verschuiving verwarming??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221119094
Weinig last van met de airco aan.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 22 juni 2026 @ 17:09:28 #5
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221119122
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef Haags het volgende:
Weinig last van met de airco aan.
ik zet gewoon de vriezer open en aandelen Heineken kopen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221119160
Twee kinderen dood in auto in hitte Zuid-Frankrijk
In een auto in Carpentras in het zuidoosten van Frankrijk zijn twee kinderen van 2 en 4 dood aangetroffen, melden Franse media. De auto stond op een privéparkeerplaats. De doodsoorzaak is waarschijnlijk de hitte. De kinderen zijn vermoedelijk zelf in de auto van hun moeder gestapt en hebben zichzelf binnengesloten nadat zij boodschappen had gedaan, zegt de Franse politie.

Toen hun moeder erachter kwam, was het al te laat. Zij is opgevangen door hulpverleners.

De temperatuur in het gebied kan vandaag oplopen tot 39 graden.

In het weekend zijn in de buurt van Bordeaux drie mensen tussen 80 en 95 jaar overleden als gevolg van de hitte. De temperatuur liep daar op tot rond de 40 graden.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-verenigd-koninkrijk

Verschrikkelijk!
pi_221119170
We moeten snel meer bomen planten. Dat zou het goed tegen de hitte... Oh, wacht even. De planten moeten toch eerst 5 jaar omhoog werken. Intussen zitten iedereen een airco schaffen, juist dat maken het erger.

Wat zijn we met allen samen goed bezig.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 22 juni 2026 @ 17:21:42 #8
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221119179
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
Twee kinderen dood in auto in hitte Zuid-Frankrijk
In een auto in Carpentras in het zuidoosten van Frankrijk zijn twee kinderen van 2 en 4 dood aangetroffen, melden Franse media. De auto stond op een privéparkeerplaats. De doodsoorzaak is waarschijnlijk de hitte. De kinderen zijn vermoedelijk zelf in de auto van hun moeder gestapt en hebben zichzelf binnengesloten nadat zij boodschappen had gedaan, zegt de Franse politie.

Toen hun moeder erachter kwam, was het al te laat. Zij is opgevangen door hulpverleners.

De temperatuur in het gebied kan vandaag oplopen tot 39 graden.

In het weekend zijn in de buurt van Bordeaux drie mensen tussen 80 en 95 jaar overleden als gevolg van de hitte. De temperatuur liep daar op tot rond de 40 graden.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-verenigd-koninkrijk

Verschrikkelijk!
ja voor oude mensen is het niets

die kunnen beter in de driekamer senioren flat blijven wachten op de zzp thuiszorg

Als ze komt , soms vind ze het te heet, maar dan schrijft ze wel , zou ik ook doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221119181
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
We moeten snel meer bomen planten. Dat zou het goed tegen de hitte... Oh, wacht even. De planten moeten toch eerst 5 jaar omhoog werken. Intussen zitten iedereen een airco schaffen, juist dat maken het erger.

Wat zijn we met allen samen goed bezig.
F&F / Bomen in je tuin of straat
pi_221119189
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
Twee kinderen dood in auto in hitte Zuid-Frankrijk
In een auto in Carpentras in het zuidoosten van Frankrijk zijn twee kinderen van 2 en 4 dood aangetroffen, melden Franse media. De auto stond op een privéparkeerplaats. De doodsoorzaak is waarschijnlijk de hitte. De kinderen zijn vermoedelijk zelf in de auto van hun moeder gestapt en hebben zichzelf binnengesloten nadat zij boodschappen had gedaan, zegt de Franse politie.

Toen hun moeder erachter kwam, was het al te laat. Zij is opgevangen door hulpverleners.

De temperatuur in het gebied kan vandaag oplopen tot 39 graden.

In het weekend zijn in de buurt van Bordeaux drie mensen tussen 80 en 95 jaar overleden als gevolg van de hitte. De temperatuur liep daar op tot rond de 40 graden.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-verenigd-koninkrijk

Verschrikkelijk!
Wat een raar verhaal.
Dus die moeder dood boodschappen en laat de kinderen bij de auto wachten?
pi_221119210
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:23 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat een raar verhaal.
Dus die moeder dood boodschappen en laat de kinderen bij de auto wachten?
Beetje vreemd verhaal zo, ja, misschien parkeren op eigen oprit en de boodschappen binnen opruimen?
pi_221119225
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje vreemd verhaal zo, ja, misschien parkeren op eigen oprit en de boodschappen binnen opruimen?
Dan ben je toch zo bij je auto?
Die kinderen zaten er wel iets langer in dan 5 minuten
pi_221119240
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dan ben je toch zo bij je auto?
Die kinderen zaten er wel iets langer in dan 5 minuten
Het rammelt aan alle kanten, maar kennelijk zaten ze los in de auto ofso. Gatferdegatfer wat afschuwelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 17:50:09 #14
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221119409
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:23 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat een raar verhaal.
Dus die moeder dood boodschappen en laat de kinderen bij de auto wachten?
Dit zijn van die verzonnen nieuwsberichten die verspreid worden om angst te zaaien.
Of in te boezemen. Zelfde laken een pak. Of een broek. Alleen vind ik een boezem doorgaans geiler.
pindazakje
pi_221119494
Hier vanaf morgen tropen rooster, school begint om 07:30.
Verder ligt iedereen hier in het zwembad.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:08:50 #16
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221119509
De KNMI heeft code oranje afgegeven, we gaan weer eens allemaal dood.

Wel toepasselijk met het WK. w/ :B
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 22 juni 2026 @ 18:11:52 #17
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221119528
Nog meer heetgebakerde mensen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:12:32 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221119529
Daar ben ik qua vakantieboeking mooi aan ontsnapt. De vorige twee waren zo ongeveer rond deze datum.

Dat is nu over drie maanden pas.
pi_221119625
Nee, het wordt niet erg heet in Nederland de komende dagen. Gewoon zomerweer.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
Nog een paar maandjes en dan HERFST! *O*
De dagen worden alweer korter.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221120402
quote:
Het wordt erg heet de komende dagen
pi_221120565
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar we hebben toch weer klimaat verschuiving verwarming??
Nee.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:00 #22
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221120737
je struikelt over de klimaatverandering bandwagon van de NOS.

Juffrouw Jetten zoekt meer van uw belastinggeld voor windmolens en zonneparken die niet op het net kunnen worden aangesloten. En meer subsidies voor zijn eigen bourgeoisie peer group bubbel.

pi_221120782
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
je struikelt over de klimaatverandering bandwagon van de NOS.

Juffrouw Jetten zoekt meer van uw belastinggeld voor windmolens en zonneparken die niet op het net kunnen worden aangesloten. En meer subsidies voor zijn eigen bourgeoisie peer group bubbel.

[ afbeelding ]
En ik maar denken dat dit kabinet meer geld zocht om aan de oorlogsindustrie te geven.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:33 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221120795
Brabanders gaan braden

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221120832
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
We moeten snel meer bomen planten. Dat zou het goed tegen de hitte... Oh, wacht even. De planten moeten toch eerst 5 jaar omhoog werken. Intussen zitten iedereen een airco schaffen, juist dat maken het erger.

Wat zijn we met allen samen goed bezig.
De overheid wilt 10 steden zien, niet 10 bossen vol met bomen en plantjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')