Bekijk deze YouTube-videoquote:Meteoroloog waarschuwt voor tropische temperaturen: 'In de nacht koelt het nauwelijks af!'
De afgelopen dagen heeft Nederland al te maken gekregen met hoge temperaturen, maar de komende dagen spannen de kroon.
Donny de Koning, meteoroloog bij Weerplaza, legt uit hoe warm het wordt en wat je ertegen kunt doen.
maar we hebben toch weer klimaat verschuiving verwarming??quote:
ik zet gewoon de vriezer open en aandelen Heineken kopenquote:
ja voor oude mensen is het nietsquote:Op maandag 22 juni 2026 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
Twee kinderen dood in auto in hitte Zuid-Frankrijk
In een auto in Carpentras in het zuidoosten van Frankrijk zijn twee kinderen van 2 en 4 dood aangetroffen, melden Franse media. De auto stond op een privéparkeerplaats. De doodsoorzaak is waarschijnlijk de hitte. De kinderen zijn vermoedelijk zelf in de auto van hun moeder gestapt en hebben zichzelf binnengesloten nadat zij boodschappen had gedaan, zegt de Franse politie.
Toen hun moeder erachter kwam, was het al te laat. Zij is opgevangen door hulpverleners.
De temperatuur in het gebied kan vandaag oplopen tot 39 graden.
In het weekend zijn in de buurt van Bordeaux drie mensen tussen 80 en 95 jaar overleden als gevolg van de hitte. De temperatuur liep daar op tot rond de 40 graden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-verenigd-koninkrijk
Verschrikkelijk!
F&F / Bomen in je tuin of straatquote:Op maandag 22 juni 2026 17:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
We moeten snel meer bomen planten. Dat zou het goed tegen de hitte... Oh, wacht even. De planten moeten toch eerst 5 jaar omhoog werken. Intussen zitten iedereen een airco schaffen, juist dat maken het erger.
Wat zijn we met allen samen goed bezig.
Wat een raar verhaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:18 schreef Firuze60 het volgende:
Twee kinderen dood in auto in hitte Zuid-Frankrijk
In een auto in Carpentras in het zuidoosten van Frankrijk zijn twee kinderen van 2 en 4 dood aangetroffen, melden Franse media. De auto stond op een privéparkeerplaats. De doodsoorzaak is waarschijnlijk de hitte. De kinderen zijn vermoedelijk zelf in de auto van hun moeder gestapt en hebben zichzelf binnengesloten nadat zij boodschappen had gedaan, zegt de Franse politie.
Toen hun moeder erachter kwam, was het al te laat. Zij is opgevangen door hulpverleners.
De temperatuur in het gebied kan vandaag oplopen tot 39 graden.
In het weekend zijn in de buurt van Bordeaux drie mensen tussen 80 en 95 jaar overleden als gevolg van de hitte. De temperatuur liep daar op tot rond de 40 graden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-verenigd-koninkrijk
Verschrikkelijk!
Beetje vreemd verhaal zo, ja, misschien parkeren op eigen oprit en de boodschappen binnen opruimen?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Dus die moeder dood boodschappen en laat de kinderen bij de auto wachten?
Dan ben je toch zo bij je auto?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje vreemd verhaal zo, ja, misschien parkeren op eigen oprit en de boodschappen binnen opruimen?
Het rammelt aan alle kanten, maar kennelijk zaten ze los in de auto ofso. Gatferdegatfer wat afschuwelijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:27 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dan ben je toch zo bij je auto?
Die kinderen zaten er wel iets langer in dan 5 minuten
Dit zijn van die verzonnen nieuwsberichten die verspreid worden om angst te zaaien.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal.
Dus die moeder dood boodschappen en laat de kinderen bij de auto wachten?
De dagen worden alweer korter.quote:
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar we hebben toch weer klimaat verschuiving verwarming??
En ik maar denken dat dit kabinet meer geld zocht om aan de oorlogsindustrie te geven.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
je struikelt over de klimaatverandering bandwagon van de NOS.
Juffrouw Jetten zoekt meer van uw belastinggeld voor windmolens en zonneparken die niet op het net kunnen worden aangesloten. En meer subsidies voor zijn eigen bourgeoisie peer group bubbel.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |