abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221119161
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:59 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Gewoon zelf lekker stoken joh :7
Kan. Ik heb een T500 in de opslag.
Maar met brouwen kan je ook al leuke dingen doen.
Voor het stoken uit moet je eerst wat te stoken maken. Een bier of een wijn.

Ik heb nu Karvan Cevitam in de fermentatie staan.
marc0871 in GC / De aller aller allergoedkoopste wijn die op de markt is?
Na 3 glazen heb je dan ook een leuke buzz
  maandag 22 juni 2026 @ 17:19:05 #77
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_221119165
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:20 schreef Koekoekmakto het volgende:
Vooropgesteld. Ik vind heel veel alcoholische versnaperingen echt heerlijk. Ben van dagelijks een glas naar nu 2 keer per week een drankje gegaan.

Ik denk dat veel van die droogstoppels bezig zijn om hun neurotische doodsangsten proberen te controleren met gezond leven enzo. Macha, sla eten, geen koe, geen roes, geen feest. Hopelijk wel wat langer leven.

'It's better to burn out than to fade away" - Neil Young
Hunter S. Thompson :
quote:
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 22 juni 2026 @ 17:25:46 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221119214
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:19 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Hunter S. Thompson :
[..]

Party hard.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221120723
Al 35 jaar geen alcohol meer.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:03 #80
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221120843
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:18 schreef marc0871 het volgende:

[..]


Ik heb nu Karvan Cevitam in de fermentatie staan.
marc0871 in GC / De aller aller allergoedkoopste wijn die op de markt is?
Na 3 glazen heb je dan ook een leuke buzz
Oude Roosvicee ontwikkelde tzt. ook een fris zuurtje. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_221121101
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
Het laatste advies uit 2015 was max. 1 glas per dag. En daarvoor was max. 2 glazen per dag het advies. Binnenkort komt het nieuwe advies. Zal het nu gaan naar 1 glas per week? Wat vindt Fok! een goede maatstaf voor alcohol consumptie?

[poll=10049]
Ligt aan het weer. Als het warm is moet je goed drinken.
pi_221121172
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Oude Roosvicee ontwikkelde tzt. ook een fris zuurtje. :P
Kijk. Dan weten we waar we over praten ;)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:29:13 #83
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221121445
Wel leuk. De poll gaat redelijk gelijk op tussen 3+ glazen en geheelonthouders. Ons drankgebruik is ook al gepolariseerd!
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221121493
Gewoon zuipen en feesten als Boris Jeltsin zodat je 's nachts in een vreemde stad in een ander land in je ondergoed een taxi probeert te regelen.
Hij is er ook mooi 76 mee geworden! ^O^
pi_221121507
Ik stem trouwens niet. Natuurlijk is 0 glazen per dag/week/leven het meest verstandige, maar het leven is al kut genoeg als je dronken bent; moet je nagaan wat voor doffe ellende het is als je nuchter bent! :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')