Uw enthousiasme is ontroerend.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Verkeerde hoeveelheid. Ik zou rekenen in flessen ipv glazen.
Mwah, met alcohol krijg je toch echt een fijne roes. 24/7 nuchter blijven is mij te constant. Variatie vind ik leuker.quote:
Niemand die je tegenhoudt wel alcohol te drinken.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt geen alcohol te drinken.
Ik heb er zelf nooit wat aan gevonden om eerlijk te zijn. Alcohol smaakt me nooit goed, maakt niet uit welk drankje, en de roes vind ik niet fijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mwah, met alcohol krijg je toch echt een fijne roes. 24/7 nuchter blijven is mij te constant. Variatie vind ik leuker.
Haha het zal je verbazen maar het word nog steeds niet overal zomaar geaccepteerd als je nee zegt. Ik heb al zo vaak gehad dat mensen me op een feestje helemaal gaan ondervragen of proberen me toch een drankje op te drinkenquote:Op maandag 22 juni 2026 11:27 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt geen alcohol te drinken.
Klopt. Ik merk dat zelf ook heel vaak. Als iemand geen alcohol wil, ga dan niet lopen drammen.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Haha het zal je verbazen maar het word nog steeds niet overal zomaar geaccepteerd als je nee zegt. Ik heb al zo vaak gehad dat mensen me op een feestje helemaal gaan ondervragen of proberen me toch een drankje op te drinken
En ik ben er niet moeilijk mee ofzo, ik doe niet aan prediken enzo, ik drink gewoon niet.
Zolang je met mate doet, is niet slecht. Te veel water is ook niet goed voorje, Te veel suiker is weer ook niet goed voor je. enzovoorts.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:45 schreef TAmaru het volgende:
Alcohol is heel slecht voor je, maar de overheid moet zich er niet mee bemoeien.
De alcohol zorgt er wel voor dat de meeste drinkers snel hun evenwicht kwijt zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mwah, met alcohol krijg je toch echt een fijne roes. 24/7 nuchter blijven is mij te constant. Variatie vind ik leuker.
Dat klinkt oprecht. Prima toch.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit wat aan gevonden om eerlijk te zijn. Alcohol smaakt me nooit goed, maakt niet uit welk drankje, en de roes vind ik niet fijn.
Hoeveel drink je op een dag?
Ik werk metrisch met liters.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Verkeerde hoeveelheid. Ik zou rekenen in flessen ipv glazen.
Dat is waar, maar is over het algemeen geen probleem tov het ontspannen zijn. Verkeersdeelname is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:47 schreef torentje het volgende:
[..]
De alcohol zorgt er wel voor dat de meeste drinkers snel hun evenwicht kwijt zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |