Zullen wel ingevroren zijn rond de -20 graden. Dan kan je een lichaam een aantal jaren 'bewaren' 'quote:Op zondag 5 juli 2026 15:35 schreef TLC het volgende:
Nu pas de uitvaart, wat hebben ze de hele tijd met die lichamen gedaan dan![]()
Who cares. Die 'regel' wordt tegenwoordig niet echt meer strikt opgevolgd.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:38 schreef Vallon het volgende:
Een los van alles, snap ik niet goed waarom Khamenei niet eerder is begraven ?
Ik verbaas mij een beetje dat Iran, los van redenen of oorzaak, er zo lang over doet of wil doen.
In de islam is bmw het rituele principe zsm - bvk 24 uur - onder de aarde, er dan zeg ca 3 dagen wordt gerouwd en een weduwe daarvoor ruim 4 maanden heeft (of krijgt opgelegd).
Plausibel en ik mij weer afvraag waarom er met met kisten - laat staan die van familieleden - als show worden rondgezeuld. Wanneer er niemand in ligt/zit waarom dan zo moeilijk doen ?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:53 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Hij is een prominente religieuze leider voor wie honderdduizenden tot miljoenen mensen afscheid willen nemen en dat wordt natuurlijk moeilijk wanneer het land zwaar gebombardeerd wordt. Ik denk zelf dat hij allang begraven is en dat dit nu alleen de ceremonie is. De kist die je ziet is dan waarschijnlijk een symbolische kist.
Dan weten de Nazi's en de Islamieten dat ze goed achter zich dienen te kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:22 schreef Discombobulate het volgende:
Israël is wel heel stil terug in z'n hok nu.
Exclusive: Trump says Netanyahu "knows who the boss is"quote:Op zondag 5 juli 2026 16:22 schreef Discombobulate het volgende:
Uiteindelijk is Israël slechts een vazalstaat van de Verenigde Staten. Hoe ver het gaat met massamoord en genocide hangt af van hoever de Amerikaanse 'sugardaddies' het toestaan. Zoals we hebben gezien tijdens de genocide in Gaza, de verwoesting en annexatie van Zuid-Libanon en het bombardement op een Iraanse school waarbij 160 jonge kinderen omkwamen, blijkt dat er bijzonder veel wordt getolereerd, inclusief massamoord en genocide: de ernstigste misdaad die volgens het 'internationaal' recht bestaat.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:22 schreef Discombobulate het volgende:
Jawel, hoor, alleen in de marge.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Door sommige users en reacties weet je in ieder geval dat de islam hier nooit kan blijven bestaan.
Genocide is helemaal niet bewezen. Dat ze homocide plegen staat buiten kijf. Door zo eenvoudig te strooien met zulke termen laat je erg goed zien geen enkel benul te hebben van wat genocide daadwerkelijk inhoudt.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:43 schreef Peppert het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Israël slechts een vazalstaat van de Verenigde Staten. Hoe ver het gaat met massamoord en genocide hangt af van hoever de Amerikaanse 'sugardaddies' het toestaan. Zoals we hebben gezien tijdens de genocide in Gaza, de verwoesting en annexatie van Zuid-Libanon en het bombardement op een Iraanse school waarbij 160 jonge kinderen omkwamen, blijkt dat er bijzonder veel wordt getolereerd, inclusief massamoord en genocide: de ernstigste misdaad die volgens het 'internationaal' recht bestaat.
Het genocideroepen is toch wel een van de lafste dingen ooit.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Genocide is helemaal niet bewezen. Dat ze homocide plegen staat buiten kijf. Door zo eenvoudig te strooien met zulke termen laat je erg goed zien geen enkel benul te hebben van wat genocide daadwerkelijk inhoudt.
Tenenkrommend altijd als het op Israël aankomt.
Vooralsnog loopt er een zaak.
https://en.wikipedia.org/(...)to_the_Gaza_genocidequote:Op zondag 5 juli 2026 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Genocide is helemaal niet bewezen. Dat ze homocide plegen staat buiten kijf. Door zo eenvoudig te strooien met zulke termen laat je erg goed zien geen enkel benul te hebben van wat genocide daadwerkelijk inhoudt.
Tenenkrommend altijd als het op Israël aankomt.
Vooralsnog loopt er een zaak.
Alle 9 miljoen met een pistool op hun slaap ernaartoe gesleept.......quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef AFA2022 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
' 9 million+ attenders at the funeral '.
Ik dacht dat het regime zo gehaat is, althans dat krijgen we hier voorgeschoteld door onze media.
Ik zat te kijken of ik Uitstraling misschien nog in het publiek zag.
Door welke 9 miljoen politie-agenten dan?quote:Op maandag 6 juli 2026 13:16 schreef recidivist het volgende:
[..]
Alle 9 miljoen met een pistool op hun slaap ernaartoe gesleept.......
Hmmm... gebezigde aantallen zeggen hoegenaamd niets over de verderfelijkheid van een regime die andersdenkenden onderdrukt zodat zij haar macht kan blijven uitoefenen.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef AFA2022 het volgende:
https:\/www.youtube.com/shorts/JM8r5aX2O0s
Ik dacht dat het regime zo gehaat is, althans dat krijgen we hier voorgeschoteld door onze media.
Tja het lijkt me een beetje als Trump roepen dat het superdruk is.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef AFA2022 het volgende:
9 miljoen is al net zo'n onzin als het misbruik van de term genocide.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:06 schreef AFA2022 het volgende:
Een liberale mythe over mensen die wachten op de kruisridders te paard, in de hedendaagse context gevechtsvliegtuigen, die hen komen 'bevrijden'. Het lijkt op een soort liberaal messianistisch complex. Het zou kunnen dat de liberale ideologie na de ontkerkelijking gedeeltelijk de leegte heeft opgevuld die religie heeft achtergelaten. Dit is slechts een suggestie. Het is aan historici, politicologen, sociologen en andere onderzoekers om dit grondig te bestuderen en verder uit te werken.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Door welke 9 miljoen politie-agenten dan?
Blijkbaar is het voor mensen moeilijk te geloven dat het regime in Iran gewoon draagvlak heeft. Anders kan het ook niet blijven bestaan, zeker niet onder de huidige omstandigheden..
Raar dat de VS er nog niet op heeft gereageerd. Misschien volgen vannacht de liefedevolle 'Love Taps' van Trump.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:40 schreef Doler12 het volgende:
Ondertussen zo onder de neuzen van de Amerikaanse vliegtuigen.
[ afbeelding ]
Explosions reported in Iranquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:11 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Raar dat de VS er nog niet op heeft gereageerd. Misschien volgen vannacht de liefedevolle 'Love Taps' van Trump.
https://www.aljazeera.com(...)nance?update=4747143quote:Iran’s Foreign Ministry has accused the US of breaching Article 10 of the MoU by cancelling a temporary waiver on sanctions targeting Iranian oil sales.
In a statement, the ministry condemned the US Treasury’s move, calling it a “clear violation” of the memorandum signed on June 18.
It said the decision, taken less than 20 days after the signing of the memorandum, showed “bad faith” and proved that the US administration could not be trusted.
The ministry also accused Washington of repeatedly violating parts of the memorandum, both directly and indirectly through what it described as Israeli actions against Lebanon.
US heeft nog zat clustermunitie.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
Het is straf voor het schieten op de tankers, begrijp ik. Gewoon het 'begrafenisfeestje' even verstoren.
Datzelfde telt natuurlijk ook voor Israel.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef LXIV het volgende:
Ik snap Iran wel. Ze willen het zo lang traineren en zoveel schade aanrichten dat men zich de volgende keer wel bedenkt voor dat men een aanval op Iran gaat uitvoeren. Dat is volstrekt rationeel. Het kost ze zelf ook schade, het is loose-loose, maar deze schade moeten ze slikken om in de toekomst gevrijwaard te zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Datzelfde telt natuurlijk ook voor Israel.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die hadden ook geen baat bij een halfslachtige overeenkomst tussen Iran en de VS.
Nee, die wilden ook escaleren en het liefst een burgeroorlog daar, net als in Irak, Syrie, Libie etc. Zodat een land compleet ontwricht en jarenlang buiten spel staat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die hadden ook geen baat bij een halfslachtige overeenkomst tussen Iran en de VS.
In ieder geval de oliemarkt op zijn kop zetten. Vind Mike op Youtube wel wat achter lopen, hij begint nu pas over het bericht wat al uren op Al Jazeera staat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Nee, die wilden ook escaleren en het liefst een burgeroorlog daar, net als in Irak, Syrie, Libie etc. Zodat een land compleet ontwricht en jarenlang buiten spel staat.
Zijn inderdaad grote militaire strategen. Het kost je wel een paar lagen aan leiderschap, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:21 schreef LXIV het volgende:
Ik snap Iran wel. Ze willen het zo lang traineren en zoveel schade aanrichten dat men zich de volgende keer wel bedenkt voor dat men een aanval op Iran gaat uitvoeren. Dat is volstrekt rationeel. Het kost ze zelf ook schade, het is loose-loose, maar deze schade moeten ze slikken om in de toekomst gevrijwaard te zijn.
https://www.aljazeera.com(...)nance?update=4747304quote:Iran has neither denied nor confirmed accusations that it carried out recent attacks near the Strait of Hormuz.
Instead, Tehran is putting the emphasis on its control and authority over the waterway. Its Foreign Ministry spokesperson called the accusations questionable and said that, under the memorandum of understanding, Iran has the right to manage the Strait of Hormuz.
He also called on regional countries to refrain from any action that goes against the provisions of the memorandum.
Iran has stressed the need for coordination with Tehran by ships and vessels transiting through routes predefined by the Iranian side.
That is something the IRGC has said since it announced measures over the Strait of Hormuz, saying any passage should be coordinated with Iran.
En maar huilen om de palestijnse "burgers" maar wanneer Iran civiele schepen aanvalt dan is alles ineens gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://www.aljazeera.com(...)nance?update=4747304
Eigenlijk claimt Iran gewoon die Hormuz en mag er alleen een schip door als zij dat goed vinden en dat staat zogenaamd dus ook in de overeenkomst met de VS van twee weken geleden.
Ja, zo hypocriet als de nete, maar goed, dat telt net zo goed voor de andere kant.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En maar huilen om de palestijnse "burgers" maar wanneer Iran civiele schepen aanvalt dan is alles ineens gerechtvaardigd.
Al Jazeeraquote:Bahrain has joined the chorus of condemnations in the region, slamming what it said were Iranian attacks on Saudi and Qatari oil tankers transiting the Strait of Hormuz.
Manama called the incidents a “grave violation of international law” and a threat to maritime security and global energy supplies.
The Bahraini Foreign Ministry expressed solidarity with Saudi Arabia and Qatar, and urged the international community to take action to protect freedom of navigation and prevent further incidents in the strategic waterway.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |