Vertel eens meer...wat is het en haal je het bij de DM?quote:Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik koop in Duitsland spul met Icaridine. Dat werkt voor mij het allerbestIn Nederland volgens mij nog (bijna) niet verkrijbaar.
Inderdaad gewoon bij de DM. Deze heb ik nu:quote:Op maandag 22 juni 2026 13:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Vertel eens meer...wat is het en haal je het bij de DM?
Voor de dames hier in huis, die worden altijd lek geprikt namelijk
Ik geef doorgaans toe dat ik niet graag met mijzelf zou willen wonenquote:Op maandag 22 juni 2026 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he. Wees blij dat hij de moeite neemt.
Ik heb slecht nieuws.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
Gaat met die 35+ van de week ook de luchtvochtigheid omlaag? Het is hier alweer richting de 28 graden aan het gaan, maar die luchtvochtigheid is vooral irritant, dat geplak
Danke!quote:Op maandag 22 juni 2026 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon bij de DM. Deze heb ik nu:
https://www.dm.de/p/d/102(...)rotection-plus-multi
Ik werd ook altijd lekgeprikt, met dit spul totaal geen last meer van.
quote:
Ja, code geel is ook ingetrokken de komende dagen ondanks dat de hitte aanzienlijk gaat worden. Het kan ook niet dagenlang zo heet worden als de luchtvochtigheid zo belachelijk is als bijvoorbeeld vrijdag want we weten inmiddels waarin dat resulteert.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
Gaat met die 35+ van de week ook de luchtvochtigheid omlaag? Het is hier alweer richting de 28 graden aan het gaan, maar die luchtvochtigheid is vooral irritant, dat geplak
Thuiswerkdag voor woensdag uit de agenda gehaald.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:07 schreef 12Beaufort het volgende:
Woensdag laat harmonie al 39 zien in het zuiden.
[ afbeelding ]
22% maarquote:Op maandag 22 juni 2026 14:30 schreef dick_laurent het volgende:
35C hier nu bij 22% luchtvochtigheid.
Voelt in de schaduw alsof er een warme fohn op je gericht staat.
En dan moeten de 40+ dagen in juli en augustus nog komen...
Even voor mezelf dan maar:
[ afbeelding ]
Maar men mag nog hopen dat dit anders wordt natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik citeer met groot plezier van Weerplaza:
Vorige week zag het er nog naar uit dat de rest van juli vrij wisselvallig zou verlopen. De meest recente weerkaarten laten echter een ander beeld zien. Steeds vaker wordt gekozen voor een aanhoudend stabiel weertype met temperaturen die boven het langjarig gemiddelde blijven uitkomen.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 22 juni 2026 14:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vorige week zag het er nog naar uit dat de rest van juli vrij wisselvallig zou verlopen. De meest recente weerkaarten laten echter een ander beeld zien. Steeds vaker wordt gekozen voor een aanhoudend stabiel weertype met temperaturen die boven het langjarig gemiddelde blijven uitkomen.
Welk toernooi?quote:Op maandag 22 juni 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Mijn gebeden worden verhoord
Elk jaar valt dat toernooi in het water, het was ook eens tijd dat we gewoon zomerweer hadden.
Wordt nu afgelast vanwege de warmtequote:Op maandag 22 juni 2026 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Mijn gebeden worden verhoord
Elk jaar valt dat toernooi in het water, het was ook eens tijd dat we gewoon zomerweer hadden.
Waterpolo. Weekendje kamperen rond een natuurplas. 2 jaar geleden niets dan regen en vorig jaar was het ook niet echt top, gelukkig is het noodweer toen pas vlak na vertrek van start gegaan.quote:
Het 30-daagse bericht is alweer van twee dagen terug.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2026 15:07 schreef incel het volgende:
Hoe groot is de kans dat het eind van de week alsnog wat koeler wordt? Of is dit echt gewoon definitief?
Geen idee. Kan volgens de gegevens van bv morgen net zo goed weer niet doorgaan. Wat lijntjes die ook nu nog voor dertigers gaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:07 schreef incel het volgende:
Hoe groot is de kans dat het eind van de week alsnog wat koeler wordt? Of is dit echt gewoon definitief?
Ik heb in de lunchpauze in het zwembadje gelegen daar vond ik het meer weer voorquote:Op maandag 22 juni 2026 13:13 schreef Arizona het volgende:
Net lekker gewandeld in de lunchpauze, daar is het nu heerlijk weer voor![]()
De kans dat het eind van deze week een beetje mee gaat vallen is wel vrij klein lijkt me, hoe dichterbij, hoe nauwkeuriger de voorspelling.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:07 schreef incel het volgende:
Die banner met sneeuwquote:Op maandag 22 juni 2026 15:33 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens deze kaart van Rijkswaterstaat is het asfalt in Limburg bijna 50 graaien
https://rijkswaterstaatstrooit.nl/
Nog 14 erbij en je kunt een ei bakken op de snelweg
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op maandag 22 juni 2026 14:27 schreef C64 het volgende:
[..]
Ja, code geel is ook ingetrokken de komende dagen ondanks dat de hitte aanzienlijk gaat worden. Het kan ook niet dagenlang zo heet worden als de luchtvochtigheid zo belachelijk is als bijvoorbeeld vrijdag want we weten inmiddels waarin dat resulteert.
Koel en wisselvallig weer zit ik ook niet op te wachtenquote:Op maandag 22 juni 2026 14:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
en wat krijgt de winnaar of moet de verliezer doen?quote:Op maandag 22 juni 2026 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een weddenschap met een vriend over het weer van de zomer.
Hij wed op nat, fris en wisselvallig, ik wed op droog, heet en stabiel weer.
Ikzelf gok heel erg op de kans dat dat el Nino effect heftig gaat zijn deze zomer.
Voor alsnog lijk ik de voorsprong te hebben
31 mei aan de kust was helemaal niet zo warm. Ik kon toen al eind van de ochtend de laatste dag van de temperatuurslang haken want het was net over de 24,0 heen getikt en daarna ging het meteen weer naar beneden en zou het de rest van de dag koeler blijven.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:
En volgens mij was het alleen op 31 mei echt kut, want daarvoor heb ik de airco nog niet eens aangehad.
El Nino heeft amper effect op Nederlandquote:Op maandag 22 juni 2026 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een weddenschap met een vriend over het weer van de zomer.
Hij wed op nat, fris en wisselvallig, ik wed op droog, heet en stabiel weer.
Ikzelf gok heel erg op de kans dat dat el Nino effect heftig gaat zijn deze zomer.
Voor alsnog lijk ik de voorsprong te hebben
quote:
Hier was het heel broeierig die dag.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
31 mei aan de kust was helemaal niet zo warm. Ik kon toen al eind van de ochtend de laatste dag van de temperatuurslang haken want het was net over de 24,0 heen getikt en daarna ging het meteen weer naar beneden en zou het de rest van de dag koeler blijven.
Hmm dat weet ik niet. Er stak dus wel eind van de ochtend bij Voorschoten een zeewindje op die het al snel een paar graden afkoelde.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het heel broeierig die dag.
Valt mee, blikje cola hahaquote:Op maandag 22 juni 2026 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat krijgt de winnaar of moet de verliezer doen?
quote:
Bron KNMIquote:El Niño heeft geen directe of grote invloed op het weer in Nederland. Omdat ons land ver van de tropische Stille Oceaan ligt, is de invloed erg zwak en overschaduwd door de dominante aanwezigheid van de Atlantische Oceaan. Hoewel El Niño wereldwijd wel leidt tot extreem weer, zijn de effecten in Nederland minimaal.
Het wordt steeds 'leuker' dat ik nota bene op woensdag van 1 tot 4 buiten moet zijn voor werk.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles boven de 20 is onaangenaam. Bij 23°C zoals woensdag zit je dus in de voor Nederland hoogste categorie van ongemak .
Je moet buiten zijn? Wat ga je dan doen, want op zich zou je werkgever zijn personeel in bescherming moeten nemen en de activiteit verplaatsen of annuleren .quote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Het wordt steeds 'leuker' dat ik nota bene op woensdag van 1 tot 4 buiten moet zijn voor werk.
Geen directe, geen grote. Dat betekent iets anders dan amper. Invloed heeft het weldegelijk, het ding is dat het niet één bepaald weertype is dat overheerst. De enorme hitte van deze week is mogelijk gemaakt door een weersysteem dat door El Nino vaker kan ontstaan in de zomer.quote:
Prima, dan moeten ze bij het KNMI hun woorden zorgvuldiger kiezen. Recordbrekende hitte zoals we nu meemaken is bepaald geen marginale impact. Tijdens de Europese hittegolf van 2003 lieten zo'n 70.000 mensen het leven. Nog los van economische schade aan gewassen en bosbranden.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen directe, geen grote. Dat betekent iets anders dan amper. Invloed heeft het weldegelijk, het ding is dat het niet één bepaald weertype is dat overheerst. De enorme hitte van deze week is mogelijk gemaakt door een weersysteem dat door El Nino vaker kan ontstaan in de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |